جستجو
Close this search box.

مزیت های باربری اینترنتی

مزیت های باربری اینترنتی

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

مزیت های باربری اینترنتی

امروزه با آنلاین شدن بسیاری از خدمات ، باربری نیز وارد مرحله جدیدی شده است که به باربری اینترنتی معروف است . ولی به راستی مزیت‌ های باربری اینترنتی در مقایسه با باربری سنتی چیست؟ یکی از مهمترین مزایای باربری آنلاین قابل ردیابی بودن بار است .

همین ویژگی باعث می‌شود که صاحب بار بتواند در هر لحظه از وضعیت بار خود آگاه باشد . از دیگر مزایای باربری اینترنتی میتوان به کم شدن زمان حمل بار ، تضمین سلامت بار، پشتیبانی و پاسخگویی تلفنی و شبانه روزی و … اشاره کرد .

باربری دی بار یکی از باربری‌های معتبر اینترنتی است که سالها تجربه در زمینه باربری بین شهری و 28 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور دارد . اگر قصد ارسال بار به هر نقطه از کشور را دارید با دی بار تماس بگیرید .

 

مزیت های باربری اینترنتی - حمل خرده بار

خدمات ویژه باربری دی

  • پاسخگویی ، ثبت سفارش و پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل
  • صدور بارنامه و بیمه نامه آنلاین و معتبر
  • امکان ردیابی بار بصورت نقطه به نقطه
  • امکان تامین انواع خودروی باربری اعم از نیسان بار ، وانت بار ، خاور و کامیون
  • سرعت عمل در دریافت ، حمل و تحویل بار
  • امکان ارسال بار به سرتاسر کشور
  • امکان ارسال خرده بار و کنارباری
  • تعرفه باربری مقرون به صرفه و مناسب

مقاله پیشنهادی : حقوق و وظایف افراد در حمل بار

حمل بارهای خرد با هزینه مناسب

اگر قصد ارسال خرده بار از شهر خود به شهر دیگر را دارید بهتر است از خدمات حمل خرده بار باربری دی استفاده کنید . باربری دی بار این امکان را فراهم آورده است تا در صورت کم بودن بار مشتری ملزم به پرداخت کل مبلغ کرایه حمل نباشد و با مبلغی کمتر نسبت به ارسال بار خود اقدام نماید .

حمل بارها به صورت خرده بار بسیار مقرون به صرفه است و هزینه مناسبی دارد . راننده خودروی باربری با دریافت خرده بارها و چیدن آنها در در خودروی خود به سمت مقصد حرکت کرده و خرده بارها را در مقصد تحویل می نماید .

خرده بارها نیز نظیر بارهای دیگر قابلیت بیمه شدن دارند. توصیه باربری دی بار نیز به بیمه کردن بارهاست تا در صورت بروز حادثه یا آسیبی به بار بتوان خسارات ناشی از آن را از طریق شرکت بیمه دریافت کرد .

بیشتر بخوانید : حمل اثاثیه منزل با بسته بندی حرفه ای

 

مزیت های باربری اینترنتی - خدمات ویژه باربری دی

برخورداری از همه مزیت های باربری اینترنتی با دی بار

دی بار یکی از موفق‌ترین باربری‌های اینترنتی و آنلاین است که با دهها نمایندگی فعال در شهرهای بزرگ کشور آماده ارائه خدمات باربری بین شهری با نیسان بار و وانت بار می‌باشد . باربری دی همه مزیت‌های یک باربری اینترنتی معتبر را دارد و شما می‌توانید با خیال راحت حمل بارهای بین شهری خود را به ما بسپارید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل بین شهری با بهترین خودروهای باربری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *