جستجو
Close this search box.

حقوق و وظایف افراد در حمل بار

حقوق و وظایف افراد در حمل بار

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

حقوق و وظایف افراد در حمل بار

حقوق و وظایف افراد در حمل بار : همواره در انجام کار گروهی هر یک از افراد حقوق و وظایفی دارند تا نتیجه نهایی مطلوب از آب در بیاید . حمل بار نیز یکی از کارهای گروهی است که بین شرکت باربری ، راننده و صاحب بار می باشد و هر یک از این اشخاص وظایف و حقوقی دارند .

ما در این مقاله سعی داریم در مورد حقوق و وظایف افراد در حمل بار صحبت کنیم . باربری دی بار که در زمینه باربری زمینی خصوصا با نیسان بار و وانت بار فعالیت می کند شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

حقوق و وظایف افراد در حمل بار

همانطور که اشاره شد حمل کالا و باربری حقوق و وظایفی را برای صاحب بار ، راننده و شرکت باربری ایجاد می کند که با برخی از آنها آشنا می شویم :

حقوق و وظایف صاحب بار یا فرستنده

وظایف فرستنده بار یا صاحب کالا شامل : پرداخت کرایه و هزینه بیمه و … ، بسته بندی مناسب بار برای حمل و نقل ایمن و استاندارد ، ارائه اطلاعات کامل در مورد کالا و حمل آن ، تسلیم اسنادی که نشان از مجوز حمل کالا دارد . حقوق صاحب بار نیز شامل حق استرداد ، حق اقامه دعوی ، حق تعیین تکلیف کالا .

حقوق و وظایف گیرنده کالا

تکالیفی از قبل تحویل بار و تخلیه در مقصد ، پرداخت پس کرایه یا سایر مخارج ، وارسی کالا و اطمینان از عدم خسارت و آسیب به کالا و در صورت وجود آسیب اعلام عیب کالا . حقوق گیرنده کالا شامل حق دریافت کالا ، حق اقامه دعوی ، حق تصرف کالا و …

مقاله پیشنهادی : تفاوت باربری و اتوبار چیست ؟

حقوق و وظایف متصدی حمل (راننده)

وظایف متصدی حمل شامل مسئولیت گم شدن یا تلف شدن کالا ، تعهد برای ایمن نگهداشتن کالا در طول حمل و نقل آن و پذیرش مسئولیت جبران خسارتهای وارده ، رساندن به موقع بار به مقصد و پذیرش مسئولیت تاخیر در تحویل نمودن کالا ، تبعیت از دستورات فرستنده و گیرنده کالا .

حقوقی که متصدیان حمل دارند شامل حق دریافت کرایه و مخارج دیگر ، حق حبس کالا ، حق فروش کالا در موارد خاص ، حق مطالبه خسارت که ناشی از بسته بندی غیر استاندارد و نادرست است .

حقوق و وظایف شرکت باربری

وظایف شرکت باربری شامل ارائه خدمات باربری باکیفیت و جلب رضایت مشتری ، ارائه انواعی از خدمات باربری ، تضمین سلامت و کیفیت بار ، سرعت و دقت در انجام کار باربری ، حرفه ای بودن و ایمن بودن شرکت ، تعیین هزینه بصرفه و مناسب و … می باشد .

باربری دی بار در زمینه خدمات باربری بین شهری خصوصا در زمینه سبک بار (نیسان بار و وانت بار) یکی از بهترین باربری های کشور می باشد که یک علت آن رعایت حقوق مشتریان است .

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای ارسال بار با یکی از باربری ها تماس گرفته اید و به علت تاخیر در تحویل بار ، پاسخگویی نامناسب ، آسیب به بار و … دچار استرس و فشارهای عصبی و ضررهای مالی شده باشید .

بنابراین یافتن یک باربری مطمئن که با حقوق و وظایف خود آشناست و برای حقوق مشتریان خود نیز احترام قائل است بسیار مهم و ضروری است .

مطلب پیشنهادی : مزایای استفاده از نیسان بار بین شهری 

دی بار ؛ باربری حرفه ای ، ایمن و منصف با احترام به حقوق مشتری

باربری دی بار همواره رضایت مشتریان را در اولویت قرار داده و برای جلب رضایت بیشتر آنها سعی در پایین نگهداشتن تعرفه کرایه حمل باربری بین شهری داشته است .

علاوه بر این خدماتی که این باربری در حین ارائه خدمت باربری خود دارد از قبیل پاسخگویی به موقع ، پیگیری سریع ، صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر و … در بالا بردن سطح کیفی خدمات این باربری نقش بسزایی داشته است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره حمل و نقل بین شهری با مجهزترین و بهترین ماشین های باربری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *