جستجو
Close this search box.

عوامل موثر بر قیمت باربری

عوامل موثر بر قیمت باربری

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

عوامل موثر بر قیمت باربری

فاکتورهای گوناگونی می تواند بر قیمت باربری تاثیر داشته باشد که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت . ولی مهمتر این است که شما با یک باربری معتبر و منصف آشنا شوید تا در حمل بارهای بین شهری خود کمترین میزان کرایه را پرداخت نمایید و کیفیت مطلوب را در خدمات باربری دریافت نمایید .

باربری دی بار که در زمینه باربری بین شهری خصوصا سبک بار (وانت بار و نیسان بار) فعالیت می کند به جرات یکی از بهترین باربری های کشور است که همواره سعی در بالا نگهداشتن کیفیت خدمات دهی و در عوض پایین نگهداشتن کرایه حمل بار داشته است .

این راز موفقیت باربری دی بار در طی بیست و چند سال ارائه خدمات باربری به مشتریان می باشد . اگر قصد حمل بار از شهر خود به سایر شهرهای کشور را دارید بدون نگرانی از قیمت باربری با دی بار تماس بگیرید .

 

قیمت باربری - عوامل موثر بر قیمت باربری

چه عواملی روی قیمت باربری اثرگذارند ؟

همانطور که در بالا به آن اشاره شد قیمت باربری به چندین و چند عامل بستگی دارد و به همین دلیل نمی توان قیمت واحدی را اعلام کرد چرا که شرایط اقتصادی جامعه دستخوش تغییرات است و تورم اقتصادی تعیین کننده بسیاری از تعرفه ها از جمله کرایه حمل بار بین شهری می باشد .

در هر صورت عواملی که بر میزان کرایه حمل باربری بین شهری موثرند عبارتند از :

وزن بار

اولین چیزی که در تماس با یک باربری از شما سوال می شود این است که بار شما چقدر وزن دارد زیرا این موضوع تعیین کننده نوع خودروی باربری است که باید برای بار شما ارسال شود .

مثلا خودرویی نظیر وانت بار بارهای زیر یک تن را می تواند حمل کند و نیسان بارها چیزی در حدود 2 تن را می توانند حمل کنند پس وزن بار در تعیین قیمت باربری بسیار موثر است .

مطلب پیشنهادی : مزایای استفاده از نیسان بار بین شهری

حجم بار

برخی بارها حجم زیادی نسبت به وزنشان دارند و با اینکه از نظر وزن در خودروهای سبک بار قابل حمل هستند ولی حجمی بسیار بیشتر از حجم قسمت باربری نیسان بارها و وانت بارها را دارند . در اینگونه موارد باید از خودروهایی نظیر خاور و کامیون برای حمل بار استفاده کرد .

مسافت مبدا تا مقصد

مسلما هر چه فاصله بین شهر مبدا و مقصد بیشتر باشد کرایه حمل بیشتر خواهد بود و این به دلیل مصرف سوخت بیشتر و صرف زمان بیشتر برای این کار می باشد .

نوع سوخت مصرفی

برخی خودروهای باری گازوئیل سوز و برخی بنزین سوز هستند . قیمت گازوئیل در مقایسه با بنزین کمتر است پس خودروهای بنزین سوز باید هزینه بیشتری برای سوختگیری بدهند که این روی کرایه حمل تاثیرگذار است .

نوع خودروی باربری

هر چه خودرو بزرگتر باشد به دلیل مصرف سوخت بیشتر و استهلاک بالاتر هزینه حمل بیشتری دارد . یک علت اینکه نیسان بارها در مقایسه با سایر خودروهای باربری محبوبیت بیشتری دارند این است که کرایه حمل مقرون به صرفه تری از خودروهای بزرگ تر دارند.

گاها مشتری حاضر است به جای یک خودروی بزرگ نظیر خاور از دو خودروی نیسان بار برای ارسال بارهایش استفاده کند .

هزینه بیمه نامه

بیمه کردن بار اجباری نیست ولی توسط اغلب باربری ها به مشتریان توصیه می شود چرا که اگر حادثه پیش بینی نشده ای برای بارها اتفاق افتاد شرکت بیمه خسارات وارده را تقبل خواهد نمود .

حق بیمه که با توجه به نوع و ارزش بار تعیین می شود در صورت تمایل مشتری به بیمه کردن بار ، به مبلغ کرایه حمل اضافه می شود .

استفاده از خدمات کارگر حمل بار یا بسته بندی

اگر شما برای حمل و بارگیری بارهای خود از کارگر استفاده کنید و یا برای بسته بندی اصولی و استاندارد از خدمات کارگران بسته بندی که از طرف باربری اعزام می شوند استفاده کنید دستمزد این کارگران نیز به قیمت باربری شما اضافه خواهد شد .

مقاله پیشنهادی : حقوق و وظایف افراد در حمل بار 

قیمت باربری منصفانه با دی بار

شما با علم به این اطلاعات در زمینه قیمت باربری باز هم نمی توانید به یک قیمت واحد در بین باربری های گوناگون برسید پس لازم است با باربری موردنظرتان تماس گرفته و با ارائه اطلاعات مربوط به بار خود ، قیمت دقیق را از باربری جویا شوید .

باربری دی بار یکی از منصف ترین باربری های کشور است که کرایه حمل بارهای آن در حد بارهای برگشتی است . کافیست با باربری دی بار تماس بگیرید و قیمت باربری منصفانه را با ما تجربه کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل بین شهری با بهترین خودروهای باربری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *