جستجو
Close this search box.

باربری خرم آباد

باربری خرم آباد

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری خرم آباد

خرم آباد مرکز استان لرستان است که از استانهای غربی کشور است و به آبشارها، کوهها و جنگلهای بلوطش معروف است. باربری خرم آباد از خدمات حرفه ای و تخصصی شرکت دی بار می باشد و باربری از این شهر به سایر شهرهای این استان شامل الیگودرز، بروجرد، ازنا، پلدختر، دورود، کوهدشت، الشتر و … و همچنین شهرهای سایر استانها انجام می شود.

همچنین شعبه باربری دی در خرم آباد کلیه خدمات باربری از شهرهای استان لرستان را به سایر استانها و شهرها انجام می دهد. کافیست با نمایندگی این شرکت در شهر خرم آباد تماس بگیرید تا ارسال بار شما به راحتی انجام گیرد.

باربری خرم آباد به تهران

یکی از باربری هایی که بسیار از این شهر انجام می شود ارسال بار به تهران می باشد. از آنجا که تهران پایتخت کشور است و از جمعیت زیادی برخوردار است ارسال بارهایی همچون محصولات کشاورزی، دامداری، تولیدات کارگاهی و … به این شهر بسیار انجام می شود.

نیسان بار بهترین وسیله برای ارسال بارهای تا وزن دو تن می باشد که از نظر کرایه حمل نیز به صرفه تر از ماشین های سنگین نظیر خاور، تریلی، کامیونت و کامیون است. چنانچه باری تا وزن 2200 کیلوگرم دارید و حجم آن نیز با ابعاد نیسان بار تناسب دارد می توانید از خدمات نیسان بار شرکت دی بار استفاده نمایید.

کافیست با اپراتورهای شرکت دی بار با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و ماشین خود را به مقصد موردنظر درخواست نمایید.

مقاله پیشنهادی: لیست شهرک صنعتی های استان لرستان 

خدمات کنارباری

اگر قصد ارسال باری با وزن و ابعاد کوچک دارید مثلا یک دستگاه ماشین لباسشویی، اجاق گاز یا لوازم اداری و … می توانید از خدمات کنارباری شرکت دی بار استفاده نمایید. این خدمت به این صورت است که با پرداخت نیمی از هزینه ارسال بار بصورت دربستی می توانید از همان خدمات با همان کیفیت بهره مند شوید و حتی نسبت به بیمه کردن بار خود هم اقدام نمایید.

در این روش بارهایی که به یک مقصد ارسال می شوند تجمیع شده و در یک ماشین ارسال می شوند که این موضوع برای مشتریان صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

باربری خرم آباد به اصفهان

سه مسیر از شهر خرم آباد تا اصفهان وجود دارد که هر یک از این مسیرها چیزی در حدود 5 ساعت و نیم زمان برای طی شدن نیاز دارد. البته امکان دارد با ماشین باربری این مسیر کمی بیشتر طول بکشد که به دلیل محدودیت سرعت و سنگینی بار ماشین می باشد.

از آنجا که شهر اصفهان نیز کلانشهری پرجمعیت و توریستی است از نظر محصولات تولیدی نظیر محصولات کشاورزی، دامداری، تولیدات صنعتی و کارگاهی با شهرهای دیگر تبادلاتی انجام می دهد. شهر خرم آباد نیز که خصوصا در امور دامداری از گذشته ها مرکز پرورش دام و طیور بوده محصولات تولید شده را به شهرهای دیگر اعم از شهر اصفهان نیز ارسال می کند.

برای باربری بین این دو شهر نیسان بار و وانت بار بهترین وسیله محسوب می شوند. خصوصا نیسان بار که بارهای تا حدود 2200 کیلوگرم را می تواند حمل کند و حجم بیشتری از بار را در خود جای می دهد. برای باربری خرم آباد به اصفهان با نمایندگی این شرکت در خرم آباد تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری الیگودرز را مطالعه نمایید. 

نیسان بار برگشتی خرم آباد

نیسان بار برگشتی یا بار برگشتی خودروهایی هستند که مثلا باری را از خرم آباد به شهری مثل سمنان برده اند و برای برگشت به خرم آباد ترجیح می دهند با ماشین پر برگردند. به همین جهت با مراجعه به شرکتهای باربری با دادن پیشنهاد قیمت پایین تر باربری می خواهند در اسرع وقت باری را به شهر خود بازگردانند.

به این نوع بار برگشتی می گویند. این روش برای مشتریان بسیار به صرفه است زیرا با قیمتی پایین خدمات باربری خود را دریافت کرده اند و راننده نیسان بار و شرکت باربری هم سود خواهند کرد هرچند نسبت به بارهای عادی سود کمتری باشد. برای استفاده از خدمات بار برگشتی می توانید با شرکت دی بار تماس بگیرید.

شرکت باربری دی

ارائه خدمات باربری، بار برگشتی، کنارباری، خرده بار، بیمه کردن بار و … در شرکت باربری دی انجام می شود. برای استفاده از این خدمات می توانید با شرکت دی بار تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *