جستجو
Close this search box.

مزایای استفاده از نیسان بار بین شهری

مزایای استفاده از نیسان بار بین شهری

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

مزایای استفاده از نیسان بار بین شهری

[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

شاید این سوال برای استفاده کنندگان از خدمات باربری بین شهری پیش بیاید که چرا نیسان بار مناسب باربری بین شهری است ؟ و یا اصلا مزایای استفاده از نیسان بار بین شهری چیست ؟

دلیل محبوبیت بیش از حد این خودرو که حدود نیم قرن از تولید آن می گذرد چیست که همچنان تولید می شود و هنوز هم طرفداران زیادی دارد؟ در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم .

باربری دی بار ارائه دهنده خدمات باربری با انواع نیسان بار ، وانت بار و خاور بین شهری شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

دلایل محبوبیت نیسان وانت در باربری بین شهری

در بین انواع خودروهای باربری سبک بار همواره نیسان وانت ها خصوصا از نوع نیسان آبی محبوبیت زیادی در بین رانندگان و مشتریان باربری دارد .

این خودروی محبوب باربری بیش از 40 سال است که تولید می شود و هنوز هم حتی بیش از روز اول پرطرفدار است . یکی از علل پرطرفدار بودن این خودرو ظاهر آن است که ابهت و سرسختی زیادی دارد .

اگر به روند تولید نیسان وانت در طی این چهل و اندی سال نگاه کنید متوجه می شوید که کوچکترین تغییری در طی این سالها متوجه ظاهر این خودرو نشده و این نشان دهنده این است که ظاهر آن هنوز هم ابهت گذشته را دارد .

گذشته از ظاهر باید به ظرفیت حمل بار این خودرو اشاره کرد . نیسان بارها ظرفیت حمل بار تا 2100 کیلوگرم را دارند گرچه گاهی تا نزدیک به سه تن هم از آن بار می کشند .

این خودرو در انواع بنزینی ، دوگانه سوز و دیزلی تولید می شود که معمولا دوگانه سوز آن طرفدار بیشتری دارد و آن هم به دلیل قیمت کمتر گاز نسبت به بنزین است .

حجم و فضای بار نیسان وانت ها نسبت به سایر وانت بارها نظیر وانت پیکان ، وانت مزدا و وانت پراید بزرگتر است و بار بیشتری را می توان در آن جای داد .

نیسان بارها مصرف سوخت نسبتا مناسبی هم دارند و این هم دلیل مهمی در این محبوبیت به شمار می رود . بدنه نیسان بارها قدرتمند و قوی است و در تصادفات معمولا صدمه چندانی نمی بیند ولی خودرویی که با نیسان بار تصادف کند مطمئنا دچار صدمات زیادی می شود !

اینها تنها گوشه ای از دلایل پرطرفدار بودن این خودروی باربری است که در ظاهر آن مشهود است و این طور که معلوم است این خودرو قرار است سالهای سال در خط تولید باقی بماند و به خدمات رسانی به مردم مشغول باشد .

پیشنهاد می کنیم مقاله تعرفه و لیست قیمت باربری تهران به شهرستان 1402 را مطالعه نمایید . [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”15444″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no” woodmart_inline=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

مزایای استفاده از نیسان بار بین شهری

  • حمل اثاثیه و بار بصورت مطمئن و سریع
  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در هزینه باربری
  • مناسب حمل انواع بارها تا وزن 2 تن
  • عدم وجود محدودیت های ترافیکی نظیر محدودیت هایی که برای خودروهای سنگین وجود دارد
  • در دسترس بودن و فراوان بودن خودروی نیسان بار برای حمل بار
  • کرایه حمل گاها کمتر از وانت بارهای دیگر
  • و …

عوامل موثر در نرخ کرایه نیسان بار بین شهری چیست ؟

عوامل متعددی در تعیین نرخ کرایه نیسان بار موثر است که در اینجا به چند نمونه از آن اشاره می کنیم :

نوع بار و میزان آن

بسته به اینکه نوع بار چه باشد و حجم و وزن آن چقدر باشد روی کرایه حمل تاثیر می گذارد . هر چه وزن بار بیشتر باشد مصرف سوخت بیشتر می شود و این روی کرایه حمل موثر است .

بعد مسافت از نظر فاصله بین مبدا و مقصد

هر چه فاصله بین دو شهر مبدا و مقصد بیشتر باشد زمان بیشتری برای طی کردن آن نیاز است و بعلاوه اینکه مصرف سوخت نیز بیشتر می شود . این بدیهی است که بعد مسافت می تواند روی کرایه حمل تاثیر داشته باشد .

دستمزد کارگر

اگر برای حمل بار از منزل یا محل کار به درون خودروی باربری ، بارگیری یا تخلیه آن نیاز به کارگر داشته باشید ، دستمزد کارگر یا کارگران به این کرایه حمل اضافه می شود .

بیمه کردن بار

از آنجا که بیمه کردن بار اجباری نیست شما مجبور نیستید بار خود را بیمه کنید ولی حادثه خبر نمی کند و یک اتفاق جاده ای می تواند بار شما را به کلی از بین ببرد و شما را دچار دردسرهای بعد از آن کند . اگر نسبت به بیمه کردن بار خود اقدام کردید باید حق بیمه آن را بپردازید که این به مبلغ کرایه اضافه می شود.

کمک از کارگر بسته بندی

اگر برای بسته بندی اصولی و استاندارد لوازم خود از کارگر بسته بندی استفاده کردید دستمزد این کارگران نیز به کرایه حمل اضافه می شود .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”15443″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no” woodmart_inline=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

باربری دی بار ؛ پیشرو در ارائه خدمات نیسان بار بین شهری

اگر قصد ارسال بار از شهر خود به شهرهای دیگر را دارید با دی بار تماس بگیرید . تجربه سه دهه ، وجود 28 نمایندگی فعال در سراسر کشور ، قیمت منصفانه کرایه حمل ، صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر و آنلاین ، سرعت در خدمات دهی ، پاسخگویی و پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل و … دلایل توصیه ما به شما جهت انتخاب دی بار است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره حمل و نقل بین شهری با مجهزترین و بهترین ماشین های باربری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”تماس با دی بار” color=”danger” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fdeybar.com%2F%25d8%25aa%25d9%2585%25d8%25a7%25d8%25b3-%25d8%25a8%25d8%25a7-%25d9%2585%25d8%25a7%2F”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *