جستجو
Close this search box.

باربری ارزان تهران به شهرستان

باربری ارزان تهران به شهرستان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری ارزان تهران به شهرستان

این جمله که میگن هر ارزانی بی دلیل نیست در مورد خدمات باربری دی بار اصلا صحت نداره . باربری دی بار برای افزایش شمار مشتریان و جلب رضایت اونها تعرفه باربری خودش رو در حد بارهای برگشتی پایین آورده و این ابدا به معنی کاهش کیفیت خدمات باربری نیست .

پس باربری ارزان تهران به شهرستان به معنی یک باربری سریع ، مطمئن ، با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه است که بارهای شما رو از تهران به شهرستان ها و یا از هر شهری به شهر دیگه حمل میکنه .

باربری دی بار نزدیک به سه دهه است که به خدمات باربری خصوصا سبک بار (نیسان بار و وانت بار) اشتغال داره و بیش از 60 هزار راننده فعال در سامانه این باربری مشغول به کار هستند .

اپراتورهای مجموعه دی بار بصورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان هستند و سفارش باربری اونها رو ثبت کرده و نسبت به صدور بارنامه و بیمه نامه برای اونها اقدام میکنن .

اگه مشتاق شدی که بیشتر با این باربری منصف آشنا بشی تا آخر مقاله با دی بار همراه شو .

 

باربری ارزان تهران به شهرستان - روشهای کاهش قیمت حمل بار

روش های کاهش قیمت حمل بار

درسته که باربری دی بار یه باربری منصف و مقرون به صرفه است ولی یه کارهایی هم می تونه قیمت حمل بار رو برای شما کاهش بده که در اینجا با اونا آشنا می شیم :

انتخاب خودروی حمل بار مناسب با میزان بار

قبل از اینکه اقدام به ارسال بار خود از شهری به شهر دیگه کنید حتما به حجم و وزن بار دقت کنید . بعضی وقتها بدون اینکه به این موضوع دقت کنیم مثلا برای حمل یک دست مبلمان از خودروی بزرگی مثل خاور استفاده می کنیم .

در حالی که یه راننده ماهر نیسان بار می تونست با بارگیری درست همین بار رو توی نیسان بار جا بده و کرایه حمل شما رو خیلی کمتر کنه . ولی برای همه بارها نمیشه این نسخه رو پیچید . اگه بارتون از دو تن بیشتره دیگه مجبورید به فکر یه خودروی بزرگتر باشید .

پیشنهاد می کنیم مقاله تعرفه و لیست قیمت باربری تهران به شهرستان 1402 را مطالعه نمایید .

تماس با باربری مقصد به جای باربری مبدا

فرض کنید شما ساکن شهر تهران هستید و قصد دارید باری رو به شهر تبریز بفرستید . شما می تونید به جای اینکه به باربری تهران زنگ بزنید و تقاضای خودروی باربری کنید به باربری تبریز زنگ بزنید . علتش اینه که راننده های تبریزی که بارهاشون رو به تهران آوردن برای برگشتن به شهرشون حاضرن مبلغ کمتری کرایه بگیرن و در اصلاح بار شما بار برگشتی میشه و کرایه کمتری میدید .

انتخاب باربری منصف

این نکته از همه مهمتره چون اگه باربری منصف باشه و کارش رو با کیفیت ولی ارزون ارائه بده نصف مشکل ما برای پرداخت کرایه حل شده . باربری دی بار همون باربریه که منصفه و شما می تونید با خیال راحت اون رو انتخاب کنید و برای همیشه باهاش همکاری داشته باشید .

اگه صاحب کسب و کار هستید و کارخونه یا کارگاهی دارید که محصولاتتون رو باید به شهرهای دیگه ارسال کنید می تونید با قیمت مناسب تری از نظر کرایه حمل با باربری دی بار همکاری داشته باشید .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله تفاوت باربری و اتوبار چیست ؟را از دست ندهید.

 

باربری ارزان تهران به شهرستان - باربری ارزان

باربری ارزان تهران به شهرستان با دی بار

دفتر مرکزی باربری دی بار تو تهرانه و ارسال بار به شهرستان ها رو داره ولی نگران نباشید چونکه تو اغلب شهرهای بزرگ نمایندگی فعال داره یعنی دقیقش میشه 28 تا نمایندگی تو مراکز استانها .

هر جایی از کشور بزرگمون که هستید می تونید با یه تماس با شماره پنج رقمی 52412 با کد 021 تهران به باربری دی بار دسترسی داشته باشید .

علاوه بر این شماره پنج رقمی اگه به لیست تماس با ما تو سایت مراجعه کنید می بینید که هر کدوم از نمایندگی ها هم تلفن و همراه مجزا دارن که می تونید با اونها هم تماس بگیرید .

خلاصه هر زمان هر مکان و تو هر شرایطی که باشید می تونید از خدمات باربری دی بار استفاده کنید . جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره حمل و نقل بین شهری با مجهزترین و بهترین ماشین های باربری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *