جستجو
Close this search box.

حمل اثاثیه منزل با بسته بندی حرفه ای

حمل اثاثیه منزل با بسته بندی حرفه ای

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

حمل اثاثیه منزل با بسته بندی حرفه ای

یکی از پردغدغه ترین کارهایی که در وقت اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل با آن روبرو هستیم بسته بندی اثاثیه می باشد چرا که اگر در بسته بندی لوازم و وسایل اصول استاندارد را رعایت نکنیم در هنگام باربری خطرات زیادی اثاثیه ما را تهدید می کند .

خصوصا برای اجاره نشین ها این موضوع بسیار مهمتر است چرا که هر سال یا هر چند سال یک بار باید کار اسباب کشی را انجام دهند و قرار نیست که در هر اثاث کشی مقداری از لوازم و وسایل آسیب جزئی یا جدی ببینند .

اگر قصد حمل اثاثیه منزل با بسته بندی حرفه ای دارید می توانید از خدمات باربری دی بار استفاده کنید . البته این باربری درون شهری نیست و بین شهری می باشد .

باربری دی بار با در اختیار داشتن انواع خودروهای باربری نظیر خاور مسقف ، خاور بدون سقف ، نیسان بار و وانت بار آماده ارائه خدمات باربری به شما عزیزان می باشد .

اگر تمایل دارید که با بسته بندی اصولی و استاندارد لوازم و اثاثیه منزل خود را از آسیب دیدن حفظ کنید می توانید از خدمات کارگران بسته بندی این مجموعه استفاده کنید تا خیالتان از هر نظر راحت باشد . کافیست با شماره 02152412 تماس بگیرید و کار حمل اثاثیه منزل خود را به ما بسپارید .

حمل اثاثیه منزل و ادارات با باربری دی بار

باربری دی بار نه تنها در امر حمل اثاثیه منزل بلکه حمل لوازم و تجهیزات اداری نیز فعالیت دارد . همانطور که می دانید لوازم الکترونیکی و تجهیزات اداری از حساسیت بالایی برخوردارند و بایستی برای حمل آنها احتیاط بسیار کرد . یکی از شروط احتیاط بسته بندی اصولی و استاندارد می باشد .

استفاده از پلاستیک های حبابدار ، کارتن محکم و بسته بندی اصولی می تواند لوازم برقی و الکترونیکی از قبیل کامپیوتر ، پرینتر ، اسکنر ، دستگاه کپی و … را از آسیب دیدن حفظ کند .

مطلب مرتبط : بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در تهران 

 

حمل اثاثیه منزل - حمل اثاثیه سنگین

با خیال راحت حمل اثاثیه سنگین را به دی بار بسپارید

لوازم و اثاثیه منزل خصوصا لوازم برقی سنگین نظیر یخچال ساید بای ساید ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و … بسیار حساس هستند و باید در بارگیری ، حمل و تخلیه آنها دقت فراوانی کرد .

گاه یک ضربه و یا سقوط این لوازم می تواند چندین میلیون خرج روی دست ما بگذارد . خصوصا اگر قرار باشد که لوازم و اثاثیه از شهری به شهر دیگر منتقل شوند باید دوری مسافت و مشکلات جاده ای را نیز در نظر گرفت .

حمل اثاثیه منزل با بسته بندی حرفه ای می تواند کلیه دغدغه های ما را از بین ببرد . کارگران بسته بندی کلیه لوازم مورد نیاز برای بسته بندی از قبیل کارتن خالی محکم ، پلاستیک حبابدار و ضربه گیر ، چسب پهن ، طناب ، پتو برای ضربه گیری و … را با خود همراه دارند و از لوازم و وسایل شما نهایت نگهداری را می کنند .

پس شما در وقت اسباب کشی نیاز نیست به دنبال تهیه لوازم مورد نیاز از قبیل روزنامه و کارتن خالی باشید چرا که کلیه لوازم توسط کارگران بسته بندی به محل بارگیری فرستاده می شود .

مقاله پیشنهادی : نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل در تهران 1402

با دی بار آسودگی خیال را در باربری احساس کنید

باربری دی بار بیش از دو دهه است که به ارائه خدمات باربری با نیسان بار ، وانت بار ، خاور و … مشغول است و شمار بسیار مشتریان راضی و جمعیت 64000 نفری از رانندگان عضو در سامانه باربری دی بار نشان از کیفیت بالای باربری در این مجموعه دارد .

اپراتورهای دی بار در 24 ساعت شبانه روز حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی مشتریان هستند و ثبت سفارش باربری و پشتیبانی تا رسیدن بار به مقصد را در اسرع وقت انجام می دهند . دی باری شوید و دی باری بمانید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *