جستجو
Close this search box.

نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل در تهران 1402

نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل در تهران 1402

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل در تهران 1402 - باربری دی بار

اغلب افراد به طور متوسط چندین بار در طول عمر خود اسباب کشی را تجربه می کنند و نیاز به شرکت های باربری در اینگونه مواقع همیشه احساس می شود.

همه ساله با بالا رفتن تورم نرخ کرایه های باربری نیز افزایش پیدا می کند که شامل هزینه خودروی باربری و دستمزد کارگران می شود.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل در تهران 1402 که شامل کرایه ماشین باربری ، دستمزد کارگران اسباب کشی و هزینه حمل وسایل اضافه می شود، صحبت کنیم.

چنانچه قصد اسباب کشی در روزهای باقی مانده سال یا سال 1402 دارید این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

 

نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل در تهران 1402 - حمل اثاثیه منزل

نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل در تهران 1402

همان طور که در بالا به آن اشاره شد نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل به موارد زیر بستگی دارد:

1- کرایه ماشین باربری:

در کشور ما غالبا حمل اثاثیه منزل بوسیله خاور مسقف انجام می گیرد ولی برخی مواقع از خودروهای دیگر نظیر خاور روباز و نیسان بار نیز برای این کار استفاده می شود .

البته ترجیحا بهتر است به جهت آسیب ندیدن بارها و مصون ماندن آنها از گرد و خاک و بارندگی باران و برف از خاور مسقف استفاده شود .

در صورت عدم دسترسی به این خودرو چنانچه از نیسان و سایر خودروهای روباز برای حمل اثاثیه استفاده شود بایستی بوسیله چادرهای برزنتی بزرگ روی بار و اثاثیه پوشانده شود تا بارندگی و گرد و غبار موجب آسیب به بار نشوند .

حال باید دید کرایه خاور در داخل تهران چه میزان است . کرایه ماشین خاور برای 3 ساعت مبلغ 880 هزار تومان در داخل شهر تهران و مناطق 22 گانه آن است . چنانچه مسیر دورتر شود به کرایه حمل مبلغی اضافه خواهد شد .

مقاله پیشنهادی : لیست قیمت باربری وانت بار تهران شهرستان 1402 

2- دستمزد کارگران اسباب کشی

بسته به اینکه اثاثیه منزل چقدر است می تواند از دو تا چند نفر کارگر را برای حمل اثاثیه در نظر گرفت . هزینه هر کارگر برای سه ساعت مبلغ 150 هزار تومان است و اگر فرایند اسباب کشی بیش از سه ساعت به طول بینجامد مبلغی به دستمزد کارگران اضافه خواهد شد که با مشتری در این زمینه هماهنگی های لازم صورت خواهد گرفت .

چنانچه قصد حمل اثاثیه منزل یا محل کار خود را در داخل شهر تهران دارید می توانید با باربری دی بار تماس بگیرید و قیمت دقیق را از کارشناسان این مجموعه جویا شوید .

3- هزینه حمل وسایل و لوازم اضافه

در تعرفه باربری و حمل اثاثیه برخی لوازم بزرگ شامل قیمتی جداگانه هستند. همچنین هزینه این لوازم سنگین براساس طبقات تعیین می شود نه تعداد کارگری که آن را حمل می کنند .

مثلا فرض کنید برای حمل یک یخچال سایدبای ساید تعداد طبقات محاسبه می شود زیرا این یخچال را می توان دو نفره نیز حمل کرد ولی اگر برای انتقال آن سه یا چهار نفر مشغول به کار شوند کرایه حمل همان مبلغ خواهد بود و اضافه نخواهد شد .

وسایلی که شامل هزینه اضافه در باربری می شوند

  1. یخچال 12 فوت و 12 به بالا
  2. کمد و بوفه با ارتفاع 160 سانتی متر به بالا
  3. میز غذاخوری 8 نفره و بالاتر
  4. تاج تخت دو نفره
  5. کاناپه و مبل 3 نفره

بیشتر بخوانید : نرخ کرایه نیسان برگشتی تهران شهرستان 1402 

نکات مهم در اسباب کشی اثاثیه منزل

  • پرداخت انعام به کارگران اسباب کشی کاملا اختیاری است و اجبار و اصراری از طرف باربری یا کارگران نباید انجام گیرد .
  • هزینه غذای کارگران به عهده باربری می باشد و در صورت اسباب کشی در ساعات ناهار و شام هزینه ای متوجه مشتری نخواهد شد .
  • برای مسیرهایی که طولانی تر هستند مثل مسیر تهران تا پرند ، پاکدشت یا پردیس تردد راننده خودروی باربری با GPS چک می شود تا اجحافی در حق مشتری صورت نگرفته و ساعت اضافه تر از سه ساعت به طور دقیق اندازه گرفته شود .
  • اگر فاصله درب منزل با ماشین باربری بیشتر از 10 متر باشد.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله کرایه خاور 1402 را از دست ندهید. 

 

نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل در تهران 1402 - برای اسباب کشی رو دی بار حساب کن

برای اسباب کشی می تونی رو دی بار حساب کنی

باربری دی بار با بیش از دو دهه تجربه در زمینه باربری آماده ارائه کلیه خدمات باربری اعم از حمل اثاثیه منزل ، حمل بار و محصولات کشاورزی ، تولیدی ، صنعتی ، دامی با انواع خودروهای باری سنگین و سبک به سرتاسر کشور می باشد .

ارائه خدمات باربری در دی بار بصورت 24 ساعته و همه ایام هفته می باشد . کافیست تماس بگیرید و سفارش باربری خود را ثبت کنید و پشتیبانی را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *