جستجو
Close this search box.

بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در تهران 02152412

بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در تهران 02152412

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در تهران - دی بار

بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در تهران کدام است ؟ شرکت حمل اثاثیه باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟ هزینه حمل اثاثیه در تهران چقدر است؟ و… همه اینها سوالاتی است که قرار است در این مقاله به آنها پاسخ دهیم .

حمل اثاثیه منزل از محله ای به محله دیگر در یک شهر و یا از شهری به شهر دیگر به دلایل گوناگون انجام می شود . پایان یافتن قرارداد اجاره ، خرید منزل جدید ، دلایل شغلی ، تحصیلی ، شرایط آب و هوا و … همگی از دلایل نقل مکان افراد از منزلی به منزل دیگر هستند .

در بحث اسباب کشی مقدماتی را باید رعایت کرد که یکی از آنها انتخاب یک شرکت باربری و حمل اثاثیه مطمئن ، منصف و حرفه ای است . دی بار همان باربری مطمئنی است که به دنبالش هستید و در ادامه مقاله به دلیل آن پی خواهید برد پس با ما همراه شوید.

ویژگی های یک باربری حرفه ای

پیدا کردن یک شرکت حمل و نقل قابل اعتماد و استاندارد کار دشواری است . افراد در قبال پولی که برای حمل اثاثیه منزل پرداخت می کنند انتظار خدمات به موقع و جابجایی بدون استرس و حادثه را دارند .

آرامش خاطر در حین جابجایی زمانی امکان پذیر است که یک باربری قابل اعتماد را انتخاب کنید . باربری های معتبر خدماتی را ارائه می دهند که منحصر به فرد، سفارشی و قابل اعتماد هستند.

ویژگی های مهمی وجود دارد که یک باربری معتبر را از سایرین متمایز می کند که این ویژگی ها به شرح زیر هستند:

1- سابقه عملیاتی

یک باربری قابل اعتماد بایستی سالها در این زمینه به ارائه خدمات مشغول باشد و بتواند نیاز مشتریان خود را به نحو احسنت در زمینه باربری شناسایی نموده و اقدام به انجام باربری نماید .

باربری دی بار نزدیک به سه دهه است که در زمینه باربری به ارائه خدمات مشغول است و شمار زیاد مشتریان این مجموعه خود بیانگر کیفیت بالای کار این باربری است .

2- توجه به جزئیات

باربری های معتبر برای اینکه یک جابجایی به صورت حرفه ای و با دقت انجام شود به تمام جزئیات توجه می کنند و خیال مشتریان را از این بابت راحت می کنند. کارکنان شرکت مودب و حرفه ای هستند .

آن ها همیشه در لباس فرم هستند و در طول فرآیند جابجایی خدمات عالی به مشتریان ارائه می دهند . کارگران به خوبی از تمام جزئیات از بسته بندی گرفته تا حمل و نقل و تخلیه از لوازم و اثاثیه مراقبت می کنند و در این کار تمام جزئیات را در نظر می گیرند .

3- برآوردهای دقیق بدون هزینه های پنهان

یک باربری معتبر تخمین های دقیق و توصیه های درستی را برای همه موارد از جمله مواردی که نیاز به مراقبت ویژه دارند ارائه می دهد.

آنها می توانند انواع اقلام مانند تابلوهای گرانبها ، پیانو ، مبلمان ، میز بیلیارد ، تجهیزات سالن بدنسازی و سیستم سینمای خانگی که همگی لوازمی حساس و گران هستند را با خیال راحت بسته بندی کرده و بدون هیچ آسیبی به مکان بعدی منتقل کنند .

شما لازم نیست نگران تخمین بالا یا هزینه های پنهان باشید زیرا یک باربری مطمئن بایستی صادق باشد و کل هزینه ها برای مشتری و صاحب بار شفاف باشد . قیمت پیشنهادی آنها در حین یا پس از انتقال تغییر نمی کند مگر اینکه خدمات اضافی از سمت مشتری درخواست شود .

4- متخصصان با تجربه و آموزش دیده

باربری هایی که در این صنعت به خوبی شناخته شده اند، تنها بهترین افراد را برای خدمات رسانی به مشتریان خود استخدام می کنند . پرسنل تمام وقت هستند و برای بسته بندی ، جعبه کردن ، جابجایی ، باز کردن بسته بندی و مرتب کردن مجدد وسایل شما آموزش دیده اند و در عین حال از اقلام شما محافظت می کنند .

حرفه ای ها همیشه لباس فرم خود را می پوشند و برای مشتریان خود احترام قائل می شوند . آنها هیچ آسیبی به وسایل هنگام بسته بندی ، بارگیری و حمل و نقل نمی زنند .

این متخصصان در استفاده از بهترین تجهیزات جابجایی مهارت دارند تا اطمینان حاصل کنند که دارایی شما همیشه محافظت می شود .

5- گواهی بیمه و غرامت کارگران

باربری های معتبر دارای کلیه گواهینامه های بیمه و غرامت کارگر برای انجام وظایف خود می باشند . آنها از تمام مقررات تحت قانون غرامت کارگران پیروی می کنند . این یک ویژگی بسیار مهم در هنگام دریافت خدمات از یک باربری است.

6- رضایت و کامنت های مشتریان

یک شرکت حمل و نقل بسیار مورد توجه همیشه از مشتریان خود بازخوردهای مثبتی خواهد داشت . در وب سایت آن ها گواهینامه ها و کامنت های رضایت مشتریان را خواهید یافت .

از طریق این توصیفات ، درک بهتری از توانایی ها ، خدمات مشتری و تجربه شرکت خواهید داشت . باربری دی بار حتی از طریق مشتریان خود نیز به مشتریان جدید دست پیدا می کند چرا که وقتی شما از این باربری خدمات درستی دریافت کنید آن را به دیگران نیز توصیه می کنید .

7- خدمات کارآمد

خدمات جابجایی بر اساس نرخ ساعتی است . جابجایی یک کار وقت گیر است زیرا شامل بسته بندی ، بارگیری و حمل و نقل است . همه این کارها نیاز به قدرت بدنی و صبر دارد .

یک جابجایی صادق به شما تخمین دقیقی ارائه می دهد و اطمینان حاصل می کند که در محدوده زمانی ذکر شده کار شما انجام خواهد شد . کارکنان آموزش دیده اند تا کارآمد باشند و می توانند کل فرآیند را به موقع و بدون افت کیفیت انجام دهند .

برای حمل اثاثیه منزل خود با شماره 02152412 تماس بگیرید. 

 

بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در تهران - خدمات دی بار

نکاتی که قبل و بعد از اسباب کشی باید رعایت شود

– دسته بندی : لوازم منزل را باید بصورت اصولی و مرتب دسته بندی کرد تا در هنگام اسباب کشی دچار سردرگمی و آشفتگی نشوید .

– تهیه کارتن های مناسب : برای اسباب کشی کارتن های بزرگ و محکم و چند لایه انتخاب کنید چرا که در صورت نامناسب بودن کارتن ها احتمال شکستگی و آسیب به لوازم منزل وجود دارد . البته اگر کار بسته بندی را به باربری سپردید دیگر نگران تهیه کارتن مناسب نباشید چرا که آنها لوازم مورد نیاز را با خود دارند.

– بستن کارتن ها با چسب و طناب : بهتر است قبل از چیدن لوازم در کارتن قسمت انتهای کارتن را حسابی چسب کاری کنید تا در اثر سنگین شدن کارتن احتمال باز شدن و ریزش لوازم از آن وجود نداشته باشد . حتی برای محکم کاری کارتن های خیلی سنگین می توانید از طناب های پلاستیکی مخصوص بسته بندی نیز استفاده کنید .

– برچسب زدن روی کارتن ها : در اسباب کشی به دلیل زیاد بودن تعداد کارتن ها بهتر است روی آن برچسب زده شود تا مشخص شود محتویات هر کارتن چیست . زیرا در هنگام بارگیری و چینش در محل جدید آگاهی از اینکه درون هر کارتن چه لوازمی وجود دارد و همچنین اولویت باز کردن آنها مهم است زیرا از شلوغی و پراکندگی لوازم جلوگیری می شود .

– یخچال را قبل از حمل بار تخلیه و تمیز کنید : بایستی یخچال قبل از شروع به بارگیری خالی و تمیز شده باشد زیرا در مدتی که یخچال در برق نیست امکان آب شدن یخ و فاسد شدن مواد غذایی درون آن وجود دارد . برای مواد غذایی فاسدشدنی موجود در یخچال هم می توانید آنها را در ظرفی بزرگ قرار داده و روی آنها را با یخ بپوشانید .

مقاله پیشنهادی : لیست قیمت باربری وانت بار تهران شهرستان 1402 

خدمات باربری دی بار جهت حمل اثاثیه منزل

  • اعزام کارگر حرفه ای در زمینه بسته بندی
  • ارائه خدمات بسته بندی کاملا حرفه ای و اصولی
  • حمل بار بصورت درون شهری و بین شهری
  • ارائه خدمات چیدمان لوازم در منزل یا محل کار جدید
  • نصب لوازم برقی نظیر ماشین لباسشویی، ظرفشویی ، لوستر و…
  • پاسخگویی و پشتیبانی شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل

 

بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در تهران - ویژگی های یک باربری حرفه ای

باربری دی بار، بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در تهران

مجموعه دی بار افتخار بیش از دو دهه خدمات رسانی در زمینه باربری را در کارنامه خود دارد و 28 نمایندگی فعال در سرتاسر ایران و پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل از دیگر افتخارات این خانواده بزرگ باربری محسوب می شود.

اگر تاکنون از خدمات دی بار برای حمل اثاثیه منزل استفاده نکرده اید کافیست با ما تماس بگیرید و برای همیشه در لیست مشتریان وفادار این شرکت باقی بمانید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *