جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

لیست قیمت باربری وانت بار تهران شهرستان 1402

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

لیست قیمت باربری وانت بار تهران شهرستان 1402 - دی بار

لیست قیمت باربری وانت بار تهران شهرستان 1402 موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت . با باربری دی بار همراه باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را بدست آورید .

ما برای جابجایی و حمل بار و اثاثیه از تهران به شهرستانها نیاز به دانستن قیمت کرایه ها داریم . برای باربری بین شهری مثلا از تهران به سایر شهرستان ها وانت بار از گزینه های خوب می باشد البته به شرطی که ابعاد و وزن بار ارسال ما با ظرفیت این خودرو همخوانی داشته باشد .

اکثر مردم برای حمل اثاثیه و بار خود با جستجو در اینترنت و پیدا کردن شماره یک باربری اقدام به ارسال بارهای خود به شهرهای دیگر می کنند و اغلب به دنبال ارزان ترین نرخ کرایه برای حمل بار خود هستند .

باربری دی بار افتخار دارد اعلام نماید که این باربری کیفیت باربری را با نرخ پایین همراه نموده و به همین دلیل توانسته است روز به روز بر مشتریان خود بیفزاید .

در این مقاله بیشتر با خدمات باربری این مجموعه آشنا خواهید شد پس با دی بار همراه باشید .

 

لیست قیمت باربری وانت بار تهران شهرستان 1402 - نرخ کرایه

لیست قیمت باربری وانت بار تهران شهرستان 1402

لیست باربری وانت بار تهران شهرستان 1402 - لیست قیمت

کرایه وانت بار (پیکان وانت) بین شهری برخلاف چیزی که تصور می شود با نرخ کرایه نیسان بار بین شهری تفاوت چندانی ندارد و حتی بعضی مواقع کرایه نیسان بار برگشتی ارزانتر از وانت بار است چرا که در جاده های کشور تعداد نیسان بارها به مراتب بیشتر از وانت بارهاست .

اگر حجم و وزن بارتان از ظرفیت یک نیسان کمتر است می توانید از وانت پیکان برای حمل بار استفاده کنید . نیسان بارها ظرفیتی گاها تا 3 تن را هم می توانند حمل کنند ولی ظرفیت پیکان وانت چیزی در حدود 700 کیلوگرم است .

اگر قصد ارسال بار زیر یک تن را از تهران به شهرستان ها دارید می توانید با دی بار تماس بگیرید و خدمات باربری را از این باربری دریافت نمایید .

مقاله پیشنهادی : نرخ کرایه نیسان برگشتی تهران شهرستان 1402 

تفاوت وانت نیسان و وانت پیکان

  • ابعاد نیسان بار و وانت بار باهم تفاوت دارند و نیسان وانت جادارتر است و تقریبا دو برابر پیکان وانت می تواند بارگیری نماید .
  • قدرت نیسان بیشتر از وانت پیکان است .
  • بارهای کمتر از 700 کیلوگرم را می توان با پیکان وانت و بارهای بیشتر تا وزن 2 تن را می توان با نیسان بار جابجا نمود .
  • در مسیرهای نزدیک مثلا از تهران تا قم یا قزوین کرایه حمل وانت پیکان از نیسان کمتر است ولی در مسیرهای دورتر مثلا تهران تا شیراز یا اصفهان کرایه حمل این دو خودروی باربری تفاوتی با هم ندارند .
  • وانت پیکان از نظر فنربندی کمی نرم تر از وانت نیسان است و برای اقلامی که ظریف و شکستنی هستند نظیر شیشه ، لوستر ، کریستال و … مناسب تر هستند ولی نیسان بارها برای اقلامی نظیر مبلمان و اثاثیه منزل و تولیدات صنعتی بهتر می باشند .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله باربری تهران را از دست ندهید . 

توصیه باربری دی بار در زمینه کرایه وانت بار

اگر میزان بار شما کم است یعنی کمتر از 700 کیلوگرم است و حمل بار درون شهری و نزدیک است بهتر است از وانت بارها استفاده کنید تا کرایه حمل کمتری نیز پرداخت نمایید ولی اگر بار زیادی دارید و قصد حمل از یک شهر به شهر دیگر دارید بهتر است نسبت به کرایه نیسان بار اقدام نمایید .

بیشتر بخوانید : باربری شهرک صنعتی پایتخت تهران 

 

لیست قیمت باربری وانت بار تهران شهرستان 1402 - توصیه کرایه وانت بار

باربری دی بار

دی بار با تجربه 30 ساله در زمینه خدمات باربری بین شهری با خودروهای سنگین و سبک نظیر وانت بار و نیسان بار آماده ارائه خدمات باربری انواع بار و اثاثیه می باشد و در 28 شهر بزرگ کشور دارای نمایندگی فعال می باشد .

چنانچه بار یا اثاثیه ای را می خواهید به شهری دیگر ارسال کنید با دی بار تماس بگیرید . دی بار بصورت شبانه روزی و در همه ایام هفته حتی روزهای تعطیل آماده پاسخگویی و پشتیبانی تا رسیدن بار به مقصد می باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *