جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

طرح ترافیک تبریز 1402

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

طرح ترافیک تبریز 1402 دی بار

طرح ترافیک تبریز 1402 موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم پس با باربری دی بار همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست آورید .

طرح ترافیک یا زوج و فرد تبریز در حدود چهار سال است که اجرا می شود . اینکه آغاز این طرح در شهریور ماه بود به دلیل هماهنگی سرویس مدارس و دیگر خدمات عمومی بود تا با مشخص شدن مسیرها افراد پس از آغاز مدارس دچار مشکل نگردند .

همین طور بازار تبریز و اطراف آن همانند بسیاری از بازارهای بزرگ در شهرهای مختلف به دلیل حجم گسترده خرید و فروش و تردد افراد و همچنین خودروهای باربری که در حال بارگیری یا تخلیه هستند همواره دارای ترافیک سنگین است .

این ترافیک خصوصا در ساعات میانی روز به حداکثر خود می رسد . با ایجاد این طرح تردد در این محدوده کاهش پیدا کرد و گره ترافیکی بازار تبریز نیز حل گردید .

طرح ترافیک تبریز 1402

در این محدودیت ترافیکی تنها خودروهای شخصی مجوز ورود به طرح را ندارند و وسایل نقلیه عمومی در تردد محدودیتی ندارند .

کسبه و اصناف بازار نیز می توانند قبل از 9 صبح اقدام به تردد در محدوده طرح ترافیک با خودروی شخصی داشته باشند ولی در ساعاتی که طرح شروع می شود این مجوز وجود ندارد .

چنانچه خودرویی در ساعات طرح ترافیک وارد محدوده شد جریمه خواهد شد و چنانچه دارای معاینه فنی نباشد جریمه دیگری نیز به دلیل نداشتن معاینه فنی به جریمه اش اضافه خواهد شد .

مقاله پیشنهادی : وانت بار تبریز به شهرستان 

 

طرح ترافیک تبریز 1402 زوج و فرد

جزئیات طرح ترافیک تبریز

خودروهای شخصی براساس شماره پلاک خود (شماره آخر) در روزهای زوج یا فرد حق دارند در محدوده طرح ترافیک تردد نمایند و خودروهای با شماره آخر زوج در روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه و پلاک فردها در روزهای یکشنبه ، سه شنبه و پنجشنبه می توانند در طرح عبور و مرور نمایند .

تاکسی ها و اتوبوس ها از این قاعده مستثنی هستند و در کلیه ساعات شبانه روز و ایام هفته مجاز به تردد در محدوده طرح ترافیک هستند .

نقشه محدوده طرح ترافیک تبریز

اگر به نقشه طرح ترافیک تبریز نگاه کنید می بینید که طرح ترافیک در محدوده پل قاری و چایکنار تا سه راه خاقانی ، خاقانی به میدان ساعت ، میدان ساعت به مصلی ، شریعتی ، چهار راه شریعتی و باغ گلستان بطرف فلسطین و از شمال مجدد به چایکنار اجرا می شود .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری شهرک صنعتی تبریز را مطالعه نمایید .

ساعات زوج و فرد

ساعت طرح زوج و فرد در تبریز در 2 بازه ساعت 9 صبح تا 2 بعدازظهر و 4 بعدازظهر تا 8 شب اعمال می شود و خودروهای زوج و فرد در روز خود می توانند در این ساعتها وارد محدوده طرح ترافیک شوند .

صدور کارت ویژه تردد جهت ساکنین محدوده طرح ترافیک

ساکنین محدوده طرح ترافیک که شامل افرادی که منزل مسکونی آنها در محدوده این طرح است پس از فراخوانی که از طرف شهرداری تبریز انجام می شود می توانند با ارائه اطلاعات مربوط به محل زندگی و خودروی شخصی خود کارت ویژه تردد دریافت نمایند تا در هنگام تردد در این منطقه مشمول جریمه نگردند .

برای دریافت خدمات باربری و حمل بار با شماره 09142406369 تماس بگیرید. 

 

طرح ترافیک تبریز 1402 دی بار

نمایندگی تبریز باربری دی

باربری دی بار دارای 28 نمایندگی فعال در سرتاسر ایران و مراکز استان هاست که در شهر تبریز نیز دارای نمایندگی می باشد . چنانچه قصد حمل بار در محدوده طرح ترافیک یا دیگر نقاط شهر تبریز به شهرهای دیگر را دارید می توانید با این باربری تماس گرفته و خدمات باربری خود را به دی بار بسپارید .

اپراتورهای باربری دی بصورت شبانه روزی و در هفت روز هفته آماده پاسخگویی ، راهنمایی و پشتیبانی تا رسیدن بار به مقصد هستند . کافیست با دی بار تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *