جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری شهرک صنعتی تبریز

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی تبریز - دی بار

شهر تبریز که مرکز استان آذربایجان شرقی است یکی از کلانشهرهای صنعتی می باشد که شهرکهای صنعتی فراوانی در اطراف آن قرار دارد. باربری شهرک صنعتی تبریز شامل خدمات باربری از شهرک صنعتی های تبریز و شهرهای اطراف آن به کلیه نقاط ایران می باشد.

شرکت باربری دی بار با سی سال سابقه درخشان در زمینه سبک بار باربری شهرک صنعتی تبریز به کلیه شهرها و استانهای کشور را به عهده دارد. در این مقاله در مورد شهرکهای صنعتی تبریز و همین طور با خدمات شرکت دی بار بیشتر آشنا خواهیم شد.

شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز

  • شهرک صنعتی شهید سلیمی
  • شهرک صنعتی رجایی
  • شهرک صنعتی فناوری خودرو
  • شهرک صنعتی عالی نسب
  • شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی
  • شهرک صنعتی بستان آباد
  • شهرک صنعتی مصالح ساختمانی آیت اله هاشمی رفسنجانی
  • شهرک صنعتی شبستر – شند آباد
  • شهرک صنعتی مراغه
  • شهرک صنعتی بناب
  • شهرک صنعتی مرند
  • شهرک صنعتی بیلوردی – هریس
  • شهرک صنعتی عجب شیر
  • شهرک صنعتی اهر
  • شهرک صنعتی تبریز 4 – شهید حاج قاسم سلیمانی
  • و …

باربری شهرک صنعتی تبریز

شهر تبریز از شهرهای صنعتی کشور می باشد که بالغ بر 40 درصد نیروی کار در این شهر در بخش صنعت مشغول فعالیت هستند. کارخانجات و شرکتهای مهمی همچون تراکتورسازی، ایران خودروی تبریز، شیرین عسل و … در این شهر واقع شده اند.

بدلیل کاربرد زیاد آهن در صنایع تبریز شرکتهای فولاد در استان آذربایجان شرقی و بالاخص شهر تبریز پیشرفت زیادی داشته است. شهرک های صنعتی موجود در شهر تبریز در زمینه های گوناگون صنعتی از خودروسازی، ساخت قطعات، لوازم منزل، وسایل موتوری، کاشی و سرامیک و … فعالیت دارند.

محصولات تولیدی در این شهرکهای صنعتی لازم است که به شهرهای دیگر ارسال شوند و به همین دلیل استفاده از یک باربری مطمئن و منصف بسیار ضروری است. سامانه شرکت دی بار با بیش از 65000 راننده فعال در زمینه سبک بار آماده ارائه خدمات باربری، کنارباری، خرده بار، نیسان بار برگشتی، بیمه بار و … می باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری تبریز را مطالعه نمایید.

خدمات کنارباری از شهرک صنعتی تبریز به تهران

گاه پیش می آید که محصولی که تولید شده یا باری که قرار است به شهر دیگر نظیر تهران ارسال شود حجم و وزن چندان زیادی ندارد و یک ماشین نیسان بار را پر نمی کند. شرکت دی بار خدمتی در باربری دارد به نام کنارباری که در این نوع خدمت محصول و بار مشتری همراه با بارهای دیگر با مقصد مشترک در نیسان بار قرار می گیرند و به مقصد ارسال می شوند.

در این نوع خدمت تنها نیمی از کرایه باربری از مشتری دریافت خواهد شد که این خیلی برای مشتریان حائز اهمیت است زیرا بسیاری از این باربری ها ماهانه بارهای زیادی را به شهرهای دیگر ارسال می کنند که این نیم بها بودن کرایه حمل برای آنها در نهایت رقم چشمگیری می شود. این بارها نیز می توانند به درخواست مشتری بیمه شوند و خدمات کنارباری با خدمات دربستی هیچ تفاوتی از نظر کیفیت ندارند.

نیسان بار برگشتی تبریز

استفاده از خدمات نیسان بار برگشتی برای مشتریهای ثابت شرکت دی بار بسیار خوشایند است زیرا بسیار در هزینه های باربری آنها صرفه جویی می شود. شهرکهای صنعتی تبریز که محصولات زیادی را به شهرهای دیگر می فرستند می توانند از خدمات نیسان بار برگشتی سود ببرند.

رانندگان نیسان بار وقتی بار را به مقصد موردنظر می رسانند برای برگشت معمولا تمایل دارند باری ولو به قیمت پایین تر حمل کنند تا ماشین خالی به مبدا برنگردد و این برایشان سودمندتر است. شرکت دی بار خدمات نیسان بار برگشتی از شهرک صنعتی تبریز به تهران و شهرهای دیگر را بعهده دارد.

بیمه کردن بار

شرکت باربری دی بار کلیه بارهای ارسالی از شهرک صنعتی تبریز به سایر نقاط را بیمه کرده و برای هرکدام بارنامه مجزا صادر می کند. اگر صاحب بار تمایل به پرداخت حق بیمه نداشته باشد بارها بدون بیمه ارسال می شوند.

ولی پیشنهاد شرکت دی بار این است که کلیه بارها بیمه شوند زیرا با توجه به دوری مسافت بین شهرها و جاده های نامناسب بین شهری بهتر است بارها بیمه شوند تا اگر صدمه ای به بار وارد شد شرکت بیمه خسارات وارد شده به بار را جبران نماید.

شرکت دی بار

شرکت باربری دی بار بیش از سه دهه است که با ارائه خدمات باربری منصفانه، مطمئن و اصولی توانسته مشتریان زیادی را برای خود حفظ کند. همین طور به دلیل ناوگان پرتعداد سبک بار که شامل وانت بار و نیسان بار می شود روزانه بارهای فراوانی را از 28 نمایندگی فعال خود در شهرهای مختلف به مقاصد گوناگون در کشور ارسال می کند.

اپراتورهای شرکت دی بار بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز و راهنمایی شما در زمینه باربری می باشند. کافیست با شماره های دی بار تماس بگیرید. یک بار مشتری دی بار باشید تا برای همیشه مشتری پر و پا قرص آن باقی بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *