جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری شهرک صنعتی رشت

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی رشت - دی بار

شهر رشت از کلانشهرهای ایران و مرکز استان گیلان است که در حاشیه غربی دریای خزر واقع شده است. این شهر همچنین پرجمعیت ترین و بزرگترین شهر شمالی ایران است. این شهر به دلیل آب و هوای مرطوب و بارندگی زیاد به شهر باران معروف است.

این شهر همین طور در صنعت و کشاورزی و دامپروری هم حرفی برای گفتن دارد و شهرک های صنعتی در اطراف این شهر وجود دارند. باربری شهرک صنعتی رشت شامل باربری از این شهر و شهرهای اطراف به اقصی نقاط ایران می باشد. شرکت دی بار افتخار دارد با سالها تجربه در زمینه باربری سبک بار به هم میهنان عزیز در این زمینه خدمت رسانی نماید. در این مقاله بیشتر با باربری شهرک صنعتی رشت و خدمات شرکت دی بار آشنا خواهیم شد پس تا پایان ما را همراهی نمایید.

باربری شهرک صنعتی رشت به تهران

یکی از بازارهای عرضه محصولات صنعتی، کشاورزی و دامپروری رشت شهر تهران می باشد. تهران به دلیل وسعت و جمعیت زیاد یکی از بهترین شهرها جهت ارائه انواع محصولات شهر رشت می باشد. شهرک های صنعتی رشت که تولید کننده انواع محصولات صنعتی می باشند روزانه بارهای زیادی را به این شهر ارسال می کنند.

مسلما یافتن یک شرکت باربری که بتوان بارهای ارسالی را با خیال راحت به آنها سپرد و از منصف بودن آنها نیز اطمینان داشت بسیار مهم است. بسیاری از واحدهای صنعتی و صنفی موجود در شهرک های صنعتی شهر رشت با شرکت دی بار در زمینه باربری همکاری می کنند.

رانندگان شرکت دی بار با آشنایی کامل به جاده های بین شهری بهترین مسیر را با توجه به ترافیک و سلامت جاده انتخاب می کنند تا بار را در کمترین زمان ممکن و با کمترین خطر به مقصد برسانند. اپراتورهای شرکت دی بار همیشه آماده ثبت سفارش شما مشتریان عزیز می باشند.

صدور بیمه نامه در شرکت دی بار

شرکت دی بار برای انواع بارهای ارسالی بیمه نامه صادر می کند و تفاوتی ندارد که حجم بار چقدر باشد. حتی کنارباری ها هم شامل بیمه می شوند به شرطی که صاحب بار حق بیمه را که مبلغ چندان زیادی هم نیست را تقبل نماید.

در غیر اینصورت بارها بیمه نمی شوند ولی اگر در طی مسیر بارها دچار مشکل شوند شرکت دی بار مسئولیتی را به عهده نخواهد گرفت پس عاقلانه ترین راه این است که برای راحت شدن خیال خود از بابت سلامت بارها کلیه بارها را بیمه کنیم تا در صورت ایجاد خسارت برای آنها شرکت بیمه خسارت وارده را جبران نماید.

نیسان بار برگشتی

رانندگانی که از شهر رشت به سمت تهران یا شهرهای دیگر بارهایی را حمل می کنند و در مقصد تحویل می دهند در هنگام بازگشت ترجیح می دهند که با ماشین خالی به شهر خود بازنگردند و مبلغ کرایه هر چند کمتر دریافت نمایند. در این گونه موارد باری را در آن شهر تحویل گرفته و همراه خود به شهر خود یا شهر دیگری حمل می کنند. این نوع خدمت که به بار برگشتی معروف است برای مشتریان بسیار سودمند است زیرا با مبلغی کمتر از مبلغ اصلی کرایه می توانند بارهای خود را به شهرهای دیگر بفرستند.

گرچه رانندگان در این روش کرایه کمتری دریافت می کنند ولی باز هم برایشان منفعت بیشتری دارد تا بخواهند با ماشین خالی برگردند. اگر درخواست نیسان بار برگشتی دارید می توانید با شرکت دی بار تماس بگیرید و بار خود را از این روش به شهر مقصد ارسال نمایید.

مقاله پیشنهادی : باربری تهران به رشت

ارسال کنارباری از شهرک صنعتی رشت به مشهد

از آنجا که شهر رشت شهری تولیدی محسوب می شود و در شهرکهای صنعتی آن محصولات زیادی تولید می شود و به دلیل قرار گیری در شمال کشور و نزدیک بودن به شهرهای بزرگی چون تهران، تبریز، مشهد و … بارهای زیادی را به این شهرها ارسال می کند. گاهی محصولات صنعتی تولید شده به اندازه حجم یک نیسان بار می باشند و گاهی حتی کمتر.

اگر بار شما حجم و وزنی کمتر از یک نیسان بار دارد و یا شامل یک یا دو بسته می باشد می توانید بصورت کنارباری این بارها را ارسال نمایید. در این صورت کرایه حمل نیز نیم بها محاسبه خواهد شد و این خیلی به صرفه می باشد خصوصا اگر در طی ماه چندین و چند ارسال داشته باشید. شایان ذکر است که این بارها که بصورت کنارباری ارسال می شوند هم شامل صدور بیمه نامه می شوند و فرقی با بارهای دیگر ندارند.

ناوگان سبک بار شرکت دی بار

شرکت دی بار با بیش از سه دهه سابقه درخشان در زمینه باربری سبک بار (نیسان بار و وانت بار) و 60.000 راننده فعال عضو در سامانه این شرکت آماده ارائه خدمات باربری در هر ساعتی از شبانه روز حتی در ایام تعطیل می باشد. کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا اپراتورهای شرکت دی بار سفارش شما را ثبت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *