جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری شهرک صنعتی شیراز

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی شیراز - باربری دی بار

شهر شیراز که مرکز استان فارس و در قسمت جنوبی کشور واقع شده است پنجمین شهر بزرگ و پرجمعیت در ایران است و یکی از قطب های گردشگری ایران می باشد که همه ساله گردشگران ایرانی و خارجی را به خود جذب می کند. باربری شهرک صنعتی شیراز شامل خدمات باربری از این شهرکها به کلیه نقاط دور و نزدیک در ایران می باشد.

این شهر در تولیدات کشاورزی، دامپروری، صنعتی و صنایع دستی نیز بسیار فعال است و محصولات تولید شده در این شهر به شهرهای اطراف و سایر نقاط ایران و حتی به خارج از کشور صادر می شود.

شرکت باربری دی با بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه سبک بار، باربری شهرک صنعتی شیراز به نقاط مختلف کشور را بعهده دارد. در این مقاله به خدمات شرکت دی بار در شهرک صنعتی شیراز خواهیم پرداخت.

لیست شهرک صنعتی های شیراز

  • شهرک صنعتی آب باریک
  • شهرک صنعتی آباده طشک
  • شهرک صنعتی آباده
  • شهرک صنعتی استهبان
  • شهرک صنعتی اقلید
  • شهرک صنعتی ایزدخواست
  • شهرک صنعتی برمشور
  • شهرک صنعتی جهرم
  • شهرک صنعتی تنگ حنا
  • شهرک صنعتی خرم بید
  • شهرک صنعتی داراب
  • شهرک صنعتی سپیدان
  • شهرک صنعتی سروستان
  • شهرک صنعتی فسا
  • شهرک صنعتی قیر کارزین
  • شهرک صنعتی لامرد
  • و …

باربری شهرک صنعتی شیراز

در واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی شیراز محصولات متنوعی تولید می شود که برای عرضه و فروش باید به شهرهای دیگر ارسال شوند. همکاری با یک باربری مطمئن و منصف برای این واحدهای صنعتی بسیار حائز اهمیت است.

باربری دی که سالهاست با این واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شیراز همکاری داشته و دارد توانسته در امر باربری سبک بار اطمینان تولیدکنندگان این شهرک ها را کسب کرده و آنها را مشتری های دائم خود کند. کافی است یک بار مشتری باربری این شرکت باشید تا برای همیشه با این شرکت در زمینه باربری همکاری نمایید.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری شیراز را مطالعه نمایید. 

شهرک صنعتی شیراز - باربری شهرک صنعتی شیراز

خدمات کنارباری از شهرک صنعتی شیراز به تهران

خدمات کنارباری از آن دسته از خدمات باربری است که طرفداران زیادی دارد به این سبب که با هزینه ای تقریبا نصف هزینه باربری عادی می توان بارها را به مقصد موردنظر ارسال کرد البته به شرط اینکه حجم و وزن بار کم باشد و کل حجم نیسان بار را به خود اختصاص ندهد.

بارهایی که به صورت کنارباری حمل می شوند را هم می توان بیمه کرد تا نگران صدمه به بار در طی مسیر حمل و نقل نبود.     

نیسان بار برگشتی شیراز

رانندگان نیسان بارهایی که از شهر خود به شهرهای دیگر بار حمل می کنند برای بازگشت به شهر خود ترجیح می دهند با ماشین پر برگردند تا برایشان سود بیشتری داشته باشد. این رانندگان برای دریافت بار به شرکتهای باربری مراجعه می کنند و تقاضای بار برگشتی می کنند.

این روش نه تنها برای راننده سودمند است بلکه برای مشتریان سود بیشتری به همراه دارد زیرا با هزینه ای کمتر همان خدمات باربری عادی را دریافت می کنند و این بارها هم شامل بارنامه و بیمه نامه از سوی شرکت باربری است. خدمات باربری بصورت نیسان بار برگشتی از آن خدماتی است که خیلی مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد.

بیمه کردن بار

ارسال بار از شهری به شهر دیگر ممکن است با مخاطراتی همراه باشد بنابراین بیمه کردن بار کار عاقلانه ای به نظر می رسد. هزینه بیمه بار در مقایسه با ارزش بار مبلغ ناچیزی است و میتوان پس از ارسال بار خاطر آسوده داشت که چنانچه برای بار اتفاقی بیفتد شرکت بیمه خسارتهای وارده را جبران خواهد کرد.

ارسال خرده بار از شهرک صنعتی شیراز به اصفهان

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که تفاوت بین خرده بار و کنارباری چیست؟ باربری خرده بار شامل بارهایی می شود که همانند کنارباری حجم و وزن کمی دارند و تنها قسمت کمی از حجم نیسان بار را اشغال می کنند.

تفاوت آن این است که برای ارسال خرده بار باید مشتری بار یا بسته خود را شخصا به باربری تحویل دهد و در شهر مقصد هم فردی را برای دریافت بار به باربری شهر مقصد بفرستد تا بار را از متصدی این کار تحویل بگیرد ولی در کنارباری مانند باربری عادی راننده نیسان بار برای دریافت بار به محل کار یا زندگی مشتری برای دریافت بار رفته و بارگیری و حمل را انجام داده و در شهر مقصد تحویل فرد یا شرکت موردنظر می دهد.

همچنین خرده بار برای بارها و بسته ها و جعبه های کوچک به کار می رود و کنارباری شامل بارهای حجیم تری است. صد البته کرایه خرده بار هم از کنارباری ارزان تر است که میزان آن به وزن و حجم بار ارسالی نیز بستگی دارد که برای آگاهی از مبلغ کرایه حمل خرده بار یا کنارباری می توانید با شماره های شرکت دی بار تماس گرفته و از کارشناسان ما در این زمینه کسب اطلاع نمایید.

شرکت دی بار

شرکت دی بار با بیش از دو دهه تجربه در زمینه سبک بار داخلی و بین شهری امروزه جزو موسسات پیشرو در زمینه حمل و نقل سبک بار بین شهری تا دو تن می باشد که در راستای گسترش خدمات خود به صورت سراسری تا به امروز با تخصیص 28 نمایندگی فعال در 28 استان کشور به زودی تمامی شهرستان های کوچک در هر استان نیز تحت پوشش خدمات حمل بار سراسری دی بار قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *