جستجو
Close this search box.

باربری شهرک صنعتی زاهدان

باربری شهرک صنعتی زاهدان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی زاهدان - دی بار

 

شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در جنوب شرق ایران واقع شده است. این شهر تولیدات صنعتی زیادی دارد که به شهرهای مختلف کشور ارسال می شوند. شهرکهای صنعتی شهر زاهدان و شهرهای اطراف تولیدکننده انواع محصولات صنعتی، منسوجات، محصولات غذایی، مواد شیمیایی و … می باشند.

شرکت دی بار کلیه خدمات باربری شهرک صنعتی زاهدان را توسط نمایندگی خود در این شهر انجام می دهد. همکاری با یک شرکت باربری مطمئن و منصف برای این واحدهای صنفی بسیار مهم است و شرکت دی بار با تجربه دو دهه خدمات باربری سبک بار به خوبی توانسته اعتماد بسیاری از این واحدهای تولیدی را کسب نماید. در این مقاله در مورد باربری شهرک صنعتی زاهدان اطلاعات مفیدی به شما ارائه خواهد شد پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

باربری شهرک صنعتی زاهدان به تهران

محصولات و تولیدات صنعتی، کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و … که در شهرکهای صنعتی زاهدان تولید می شوند به مقصد شهرهای دیگر به خصوص شهر تهران که پایتخت ایران و پرجمعیت ترین شهر است ارسال میشود. باربری سبک بار بخش عمده ای از باربری این شهرکها را شامل می شود زیرا وانت نیسان تا 2800 کیلوگرم را می تواند حمل نماید.

مسافت زاهدان تا تهران حدود 1485 کیلومتر است که چیزی حدود 15 ساعت و 35 دقیقه با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت طول می کشد و البته این مدت برای ماشین های باربری به دلیل وزن سنگین و محدودیت های سرعت کمی بیشتر طول می کشد.

این مسافت طولانی باعث می شود تا ارسال کننده بار نسبت به انتخاب یک شرکت باربری مطمئن و حرفه ای دقت و حساسیت بیشتری داشته باشد. شرکت باربری دی سالهاست که با شهرک صنعتی زاهدان در زمینه باربری نیسان بار، وانت بار، کنارباری، خرده بار و … همکاری دارد و توانسته اطمینان این واحدهای صنعتی را جلب نماید.

لیست شهرکهای صنعتی زاهدان

  • شهرک صنعتی ایرانشهر
  • شهرک صنعتی خاش
  • شهرک صنعتی زابل
  • شهرک صنعتی رامشار
  • شهرک صنعتی زاهدان1
  • شهرک صنعتی زاهدان2
  • شهرک صنعتی سراوان
  • شهرک صنعتی کنارک
  • شهرک صنعتی نیک شهر
  • شهرک صنعتی سرباز

خدمات کنارباری- شهرک صنعتی زاهدان

چطور از خدمات کنارباری شهرک صنعتی زاهدان استفاده کنیم؟

گاهی اوقات باری که قرار است از شهرک صنعتی زاهدان به شهرهای دیگر از جمله مشهد ارسال شود حجم و وزن چندانی ندارد و تنها قسمت محدودی از نیسان بار را به خود اختصاص می دهد.

در اینگونه موارد شرکت دی بار پیشنهاد می کند تا از خدمات کنارباری این شرکت استفاده کنید و با قیمت نیم بها خدمات باربری کامل را دریافت نمایید.

در خدمات کنارباری، بارهای کم حجم در یک نیسان بار بارگیری شده و به مقصد مشهد و شهرهای اطراف ارسال می شوند و در محل مقصد تحویل فرد یا شرکت موردنظر می شود.

آیا لزومی دارد که بار خود را بیمه کنیم؟

بارهایی که از شهرک صنعتی زاهدان به مقصد دیگر نقاط بارگیری می شوند اغلب بارهای حساس صنعتی هستند که باید به درستی بارگیری شده و مسافت طولانی طی کنند تا به شهر مقصد برسند.

با وجود اینکه رانندگان شرکت دی بار از تبحر و مهارت کافی برخوردار بوده و شناخت کافی نسبت به جاده های کشور دارند ولی نمی توان حوادث احتمالی را پیش بینی کرد پس بهتر است بارها بیمه شوند تا اگر احیانا اتفاقی برای بارها افتاد خسارت وارده را شرکت بیمه جبران نماید.

مبلغ بیمه بارها در مقایسه با ارزش بارها بسیار ناچیز است و بیمه کردن بار خیال صاحب بار را از هر نظر راحت خواهد کرد.

شرکت خدمات باربری دی بار

باربری دی با تجربه ای بیش از دو دهه در زمینه خدمات سبک بار، نیسان بار، خرده بار و کنارباری داخلی و بین شهری تا دو تن است که برای رفاه حال مشتریان و گسترش خدمات باربری خود 28 نمایندگی فعال در استانهای کشور تاسیس نموده که این نمایندگی ها در حال افزایش می باشند.

اپراتورهای شرکت دی بار بصورت شبانه روز آماده پاسخگویی به مشتریان محترم در زمینه باربری سبک بار می باشند. کافیست با دی بار تماس بگیرید و برای همیشه مشتری دی بار بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *