جستجو
Close this search box.

باربری شهرک صنعتی اراک

باربری شهرک صنعتی اراک

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی اراک - دی بار

شهر اراک که مرکز استان مرکزی است یکی از شهرهای صنعتی است که شهرکهای صنعتی زیادی در اطراف و حاشیه آن وجود دارد. باربری شهرک صنعتی اراک که شامل حمل بار از شهرک های صنعتی اراک و شهرهای اطراف به تهران و شهرهای دیگر می باشد توسط شرکت دی بار انجام می شود.

کافی است جهت دریافت خدمات باربری با اپراتورهای شرکت دی بار که بصورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان محترم هستند تماس بگیرید.

شهرکهای صنعتی استان مرکزی و شهر اراک

– شهرکهای صنعتی شماره 1 اراک (سه راهی خمین) ، 2 (ایبک آباد)، 3 (خیرآباد) و 4 (امیرکبیر)

– شهرک صنعتی دلیجان ، آشتیان، محلات

– شهرک صنعتی خمین شماره 1، شماره 2 (شهید سعیدی)، 3 (قورچی باشی)

– شهرک صنعتی نوبران، غرق آباد، فرمهین، کمیجان، آستانه، شازند، مامونیه، پرندک، کاوه ساوه و …

باربری شهرک صنعتی اراک به تهران

شهرک صنعتی اراک که دارای کارگاه های تولیدی و کارخانجات مختلف است کار تولیدات صنعتی، ماشین آلات، تجهیزات کشاورزی و … را بر عهده دارند. این واحدهای صنعتی پس از تولید محصولات خود باید آنها را به شهرهای مختلف ارسال کند.

بدون شک همه روزه بارهای زیادی از این شهرک های صنعتی به شهرهای مختلف فرستاده می شود که نیاز به خدمات باربری را برای این واحدهای تولیدی ایجاد می کند. شرکت دی بار با در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان سبک بار کشور آماده ارائه خدمات باربری به همه نقاط ایران می باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری تهران به تبریز را مطالعه نمایید. 

باربری شهرک صنعتی اراک به تهران - باربری شهرک صنعتی اراک

بیمه کردن بارها و صدور بارنامه

شرکت دی بار کلیه بارهای ارسالی به نقاط مختلف را بیمه می کند و برای هر کدام بارنامه جداگانه صادر می نماید. در صورت بیمه بودن بار اگر در فرایند بارگیری، حمل بار و تخلیه آسیبی به بار وارد شود توسط شرکت بیمه خسارت وارده جبران خواهد شد.

چنانچه مشتری محترم خود مایل به بیمه کردن بار نباشد بیمه نامه صادر نخواهد شد ولی ناگفته پیداست که با پرداخت مبلغ ناچیزی که برای بیمه پرداخت می شود می توان تا تحویل بار آسوده خاطر بود که اگر اتفاقی برای محصول رخ داد ضرر وارده شامل حال شما نخواهد شد.

ارسال کنارباری از اراک

کنارباری نوعی خدمات باربری است که برای ارسال بارهای کم وزن و کم حجم به کار می رود. در این نوع باربری بار شما در مبدا دریافت شده و همراه با بارهای دیگر به شهر مقصد ارسال می شود و در محل به تحویل گیرنده داده می شود.

مزیت این نوع باربری این است که هزینه باربری نصف هزینه دربستی است و همان خدمات با همان کیفیت به مشتریان محترم ارائه می گردد. در صورت تمایل صاحب بار می توان این بارها را هم بیمه کرد تا از سالم رسیدن آن به مقصد مطمئن بود.

نیسان بار برگشتی اراک

خدمات نیسان بار برگشتی برای افرادی که به دنبال یک باربری ارزان هستند بسیار مفید است. نیسان بارهایی که بار را به شهر مقصد می رسانند برای بازگشت به شهر خود به دنبال بار هستند و حتی با قیمتی نصف قیمت هم ترجیح می دهند باربری را انجام دهند تا اینکه بخواهند با ماشین خالی به مبدا برگردند.

شرکت دی بار ارائه کننده خدمات باربری بوسیله نیسان بار برگشتی نیز می باشد. در سامانه شرکت دی بار 65.000 راننده فعال عضو هستند که بسیاری از آنها برای بازگشت به شهر خود نیاز به بار برگشتی دارند و این خدمت بسیار برای مشتریان محترم سودمند است. کافی است با شماره های این شرکت تماس بگیرید و خدمات باربری خود را طلب کنید.

باربری شهرک صنعتی اراک به تهران

همان طور که می دانید شهر تهران به عنوان پایتخت ایران و شهری پرجمعیت شناخته می شود که موقعیت خوبی برای ارائه محصولات کشاورزی، دامپروری، صنعتی و … می باشد.

با توجه به مسافت نه چندان طولانی بین شهر اراک و شهر تهران بسیاری از محصولات تولید شده در صنف های مختلف به وسیله نیسان بار و وانت بار به این شهر ارسال می شود.

شرکت باربری دی بار

این شرکت با بیش از 30 سال سابقه در امر باربری سبک بار و عضویت بیش از 65000 راننده فعال در سامانه دی بار آماده ارائه خدمات باربری با نیسان بار و وانت بار به شما مشتریان عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *