جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری شهرک صنعتی اصفهان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی اصفهان - دی بار

شهرک های صنعتی اصفهان به مجموعه ای از کارگاه ها، واحدهای صنعتی و کارخانجات تولیدی و خدماتی می گویند که در حومه و حاشیه شهر اصفهان و در مناطق صنعتی تاسیس شده است. هدف از تاسیس این واحدها در کنار یکدیگر و در قالب یک شهرک صنعتی ایجاد فرصتهای صادراتی، سرمایه گذاری و مهمتر از همه ارتقاء سطح تولید می باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد باربری شهرک صنعتی اصفهان صحبت کنیم زیرا محصولات تولیدی از این شهرکهای صنعتی باید به وسیله باربری به شهرهای دیگر ارسال شوند و این وظیفه به عهده باربری های این استان می باشد تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

باربری شهرک صنعتی اصفهان

استان اصفهان از قدیم الایام به صنعتگری و تولیدات صنعتی و کارگاهی معروف بوده است. در این استان بیش از 83 شهرک صنعتی بزرگ و کوچک وجود دارد که برای ارسال محصولات تولید شده خود به شهرها و استان های دیگر نیاز به یک باربری مطمئن دارند.

برخی از شهرکهای صنعتی اصفهان شامل: شهرک صنعتی آران و بیدگل، اردستان، اسفرجان، کوهپایه، گلپایگان، دهاقان، رامشه، دهسرخ، زواره اردستان، سعید آباد، سرآسیاب، سمیرم، نیاسر، هرند، ورزنه، نطنز، اشترجان، مورچه خورت، تیران و کرون و … می باشد. باربری دی با بیش از 30 سال سابقه باربری آماده ارائه خدمات باربری سبک بار، خرده بار، کنارباری، اعزام کارگر و … به مشتریان محترم می باشد.

مقاله پیشنهادی : باربری تهران به ساری

باربری شهرک صنعتی اصفهان - اصفهان

باربری اصفهان به تهران

یکی از شهرهایی که مصرف کننده تولیدات صنعتی، کشاورزی، دامپروری و … اصفهان است شهر تهران است. تهران به دلیل داشتن جمعیت فراوان و موقعیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی که دارد همیشه بازار مناسبی برای انواع تولیدات شهرکهای صنعتی مناطق مختلف کشور از جمله اصفهان می باشد.

باربری اصفهان به تهران شامل باربری از شهرکهای صنعتی اصفهان و شهرهای اطراف آن به تهران و شهرهای اطراف آن می باشد. برای ارسال بار از شهرکهای صنعتی اصفهان به تهران با شماره های دی بار تماس بگیرید تا یک باربری مطمئن، راحت و ارزان را تجربه کنید و برای همیشه مشتری دی بار باقی بمانید.

ارسال کنارباری از اصفهان

اگر قصد ارسال وسیله یا ابزار یا محصولی را به تهران یا شهرهای دیگر دارید و آن کالا حجم و وزن زیادی ندارد به طوری که تنها بخشی از نیسان بار یا وانت بار را اشغال می کند می توانید از خدمات کنارباری شرکت دی بار استفاده کنید. با استفاده از این خدمت باربری با پرداخت نصف کرایه می توانید از خدمات مشابه باربری دربستی استفاده نمایید.

بار شما همراه با بارهای دیگر در ماشین گذاشته شده و به شهر مقصد ارسال می گردد و درب منزل، کارگاه، اداره یا … تحویل می گردد. بسیاری از باربری ها خدمات کنارباری را به مشتریان ارائه نمی کنند و قیمت ماشین دربستی را دریافت می کنند ولی دی بار جهت مشتری مداری این خدمت را به خدمات باربری خود اضافه کرده است.

بیمه کردن بار

کلیه بارهایی که توسط شرکت دی بار از شهری به شهر دیگر ارسال می شوند قابلیت بیمه شدن را دارند. در صورتی که مشتری مایل به بیمه کردن بار خود باشد و هزینه بیمه نامه را پرداخت کند که در مقایسه با ارزش کل بار مبلغ ناچیزی است می تواند از خدمات بیمه بار استفاده کند.

اگر در حین مسیر باربری، بارگیری و تخلیه مشکلی برای بار پیش بیاید شرکت بیمه خسارات وارد شده به شما را جبران خواهد کرد ولی اگر مشتری مایل به پرداخت حق بیمه نباشد اجباری برای این کار نیست.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری اصفهان را مطالعه نمایید.

بیمه کردن بار - باربری شهرک صنعتی اصفهان

نیسان بار برگشتی اصفهان

نیسان بارهایی که از شهرهای دیگر بارهایی به اصفهان می آورند برای بازگشت به شهرهای خود تمایل دارند که باری ولو با قیمت کرایه پایین تر به شهرشان ببرند ولی ماشین خالی برنگردد. رانندگان این نیسان بارها به باربریها مراجعه می کنند و پیشنهاد حمل بار به مقصد شهر خود با قیمتی پایین تر را می دهند.

این روش نه تنها برای راننده بلکه برای مشتری و حتی شرکت باربری هم سودمند است زیرا راننده با ماشین خالی به شهرش برنمی گردد، مشتری کرایه حمل کمتری می دهد و شرکت باربری هم مشتریان بیشتری پیدا می کند و در طول زمان به سوددهی موردنظر می رسد.

از طریق تماس با باربری دی بار از نیسان بار برگشتی استفاده کرده و با قیمتی مناسب تر بارهای خود را به شهرهای مقصد ارسال نمایید.

باربری دی بار

این شرکت با بیش از سه دهه تجربه مفید در زمینه باربری خصوصا باربری سبک بار و عضویت بیش از 60.000 راننده فعال در سامانه شرکت دی بار افتخار دارد تا انواع خدمات باربری سبک بار، خرده بار، کنارباری، نیسان بار برگشتی، بیمه کردن بار، اعزام کارگر بسته بندی و … را به مشتریان عزیز عرضه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *