جستجو
Close this search box.

وانت بار تبریز به شهرستان

وانت بار تبریز به شهرستان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

وانت بار تبریز به شهرستان - دی بار

شهر تبریز در شمال غربی ایران و پایتخت آذربایجان شرقی است. این شهر از کلان شهرهای مهم کشور و شهری صنعتی، تولیدی و گردشگری محسوب می شود. این شهر آذری زبان مراودات تجاری زیادی با شهرهای اطراف خود دارد.

وانت بار تبریز به شهرستان از دیگر خدمات باربری این شهر می باشد. شرکت دی بار با سالها تجربه در زمینه باربری خدمات وانت بار تبریز به شهرستان های دیگر را با افتخار انجام می دهد.

محصولات شهر تبریز شامل چرم، قالی، نقره کاری، قلم زنی و انواعی از خوراکی ها و سوغاتی های خوشمزه می باشد. شرکتهای باربری تبریز محصولات تولیدی را از این شهر و شهرهای اطراف به دیگر نقاط ایران حمل می کنند و به دست فروشندگان و مصرف کنندگان در شهرهای دیگر می رسانند. در این مقاله درخصوص باربری با وانت بار در شهر تبریز صحبت خواهیم کرد پس تا پایان با ما همراه باشید.

تعریف وانت و انواع آن در ایران:

وانت Vannet خودروی باری کوچکی است که ظرفیت 100 کیلو تا 1000 کیلو را می توان با آن حمل کرد. در ایران وانت پراید، وانت آریسان، وانت مزدا، وانت پیکان و وانت نیسان وجود دارد که وانت پیکان و وانت مزدا معروفترین و پرمصرف ترین وانت ها هستند.

وانت بار خودروی وانت است که خدمات حمل و جابجایی بار را انجام می دهد و به شخص، شرکت یا دفتری که خدمات وانت بار را ارائه میکند وانت بار تلفنی، وانت تلفنی، پیک وانت یا باربری وانت می گویند.

وانت بار تبریز به شهرستان

محصولات تولید شده صنعتی، کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و … در شهر تبریز برای فروش باید به شهرهای دیگر ارسال شود و از آنجا که شهرکهای صنعتی زیادی هم در این شهر و اطراف آن قرار دارند واحدهای صنفی و صنعتی زیادی در این شهرکها مشغول فعالیت هستند که محصول تولید شده خود را با ماشین های حمل بار به نقاط دیگر ارسال می کنند.

برای بارهای با وزن و حجم پایین بهترین وسیله وانت بارها هستند زیرا کرایه حمل بسیار مناسب تری از ماشین های سنگین دارند و سهل الوصول تر و فراوان تر هم هستند. شرکت دی بار با بیش از 65000 عضو فعال وانت دار و نیسان دار در سامانه خود آماده اعزام ماشین باربری در هر نقطه از شهر تبریز و حوالی آن می باشد.

رانندگان این شرکت حرفه ای و کاربلد بوده و آشنایی کامل به جاده های کشور دارند. از آنجا که شهر تبریز شهری کوهستانی است که در فصول سرد بارش برف و باران زیادی را دارد رانندگان باتجربه دی بار با پوشاندن بارهای خود با چادرهای ضخیم برزنتی از آسیب دیدن بارها در اثر رطوبت، بارشها، آفتاب، گرد و خاک و … محافظت می کنند پس نیازی به نگرانی در این زمینه نمی باشد.

حمل اثاثیه منزل با وانت بارهای شرکت دی بار

نقل مکان از یک شهر به شهر دیگر معمولا در همه اقشار و همه شهرها دیده می شود. سالانه افراد زیادی به دلیل تغییر شغل، ادامه تحصیل، ازدواج، آب و هوا و … به شهر دیگری مهاجرت می کنند. شهر تبریز هم از این قاعده مستثنی نیست.

دانشجویان زیادی در این شهر مشغول به تحصیل هستند و به دلیل صنعتی بودن این شهر کارگران زیادی از نقاط مختلف برای کار به این شهر می آیند. حمل اثاثیه این افراد یکی از خدمات شرکت باربری دی است.

اثاثیه منزل اگر کم حجم و سبک باشد بهترین وسیله برای حمل آن وانت بار پیکان یا نیسان است زیرا کرایه حمل به صرفه تری دارد.

حتی می توان دو ماشین وانت بار به جای یک خاور کرایه کرد تا لوازم را به مقصد برسانند زیرا کرایه آن دو از یک ماشین بزرگ مثل خاور به مراتب کمتر است.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله باربری شهرک صنعتی تبریز را از دست ندهید. 

با کمک کارگران بسته بندی نگران اسباب کشی نباشید!

اگر شما دغدغه و مشغولیت های فراوانی دارید و فرصت، زمان یا توان کافی برای جمع کردن اثاثیه و کارتن کردن آنها را ندارید این کار را می توانید با اطمینان به دستان توانای کارگران بسته بندی شرکت دی بار بسپارید.

این کارگران بسته بندی مهارت کافی برای بسته بندی اصولی و ایمن لوازم را دارند و تمامی وسایل مرتبط با این کار را نیز با خود همراه دارند و نیازی نیست شما برای یافتن کارتن، ضربه گیر، چسب و غیره متحمل زحمت بشوید.

شرکت باربری دی

شرکت دی بار بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته حتی روزهای تعطیل رسمی آماده اعزام کارگر بسته بندی، وانت بار، نیسان بار و ماشین های سنگین نظیر خاور، کامیون و کامیونت برای ارائه خدمات باربری به شما عزیزان می باشد. کافیست با نمایندگی شرکت دی بار در تبریز تماس بگیرید و خدمات باربری خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *