جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

وانت بار مشهد به شهرستان بلوار توس

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

وانت بار مشهد به شهرستان بلوار توس - دی بار

شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی و کلانشهری مذهبی توریستی در شمال شرق ایران است. این شهر مساحتی بالغ بر 351 کیلومترمربع دارد و بعد از تهران دومین شهر پرجمعیت کشورمان است.

شهر مشهد به دلیل اینکه شهری پرجمعیت و همچنین صنعتی و تولیدی است نیاز به باربری در زمینه های گوناگون دارد. وانت بار مشهد به شهرستان بلوار توس از طریق شرکت دی بار انجام می شود.

این شرکت با داشتن نمایندگی در شهرهای بزرگ نظیر مشهد انجام باربری خصوصا سبک بار به شهرهای گوناگون را بعهده دارد. در این مقاله بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت پس تا پایان با ما همراه باشید.

بلوار توس مشهد کجاست؟

بلوار توس مشهد در منطقه دو شهری مشهد قرار دارد و سه شهرک بزرگ آن شهرک کشاورزی، شهرک حجت و شهرک امام هادی هستند. شهرک مطهری و شهرک دانش نیز در انتهای بلوار توس واقع شده اند. باغ آستان قدس رضوی نیز قسمتی از این منطقه را به خود اختصاص داده است.

محله های بهاران، فدک، ایثارگران، نوید، نوده، توس، جانباز، امیر، کلاته برفی، فتح المبین، اکبرآباد و … از محلات بلوار توس می باشند. بلوار توس در مشهد از مهمترین نقاط شهری است که به بلوارها، محلات و معابر مهمی ختم می شود.

وانت بار مشهد به شهرستان بلوار توس

وانت بار یکی از وسایل نقلیه باربری است که کاربرد زیادی در جابجایی و حمل لوازم، محصولات و تولیدات صنعتی، کشاورزی، دامپروری، اثاثیه منزل و … دارد. از آنجا که این ماشین نسبت به ماشینهای باربری بزرگ کرایه حمل کمتری دارد صاحبان بار ترجیح می دهند از این وسیله برای ارسال بارهای خود به مقصد استفاده کنند.

از طرف دیگر شهر مشهد نیز به دلیل شلوغ و پرجمعیت بودن نظیر شهر تهران در طی روز ممنوعیت تردد ماشین های سنگین وجود دارد و وانت بارها از این محدودیت رها هستند و اجازه تردد دارند. برای دریافت خدمات باربری وانت بار در شهر مشهد با شماره ذیل تماس حاصل نمایید.

خدمات کنارباری و خرده بار بوسیله وانت بار

خدمات کنارباری و خرده بار از خدمات باربری است که برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته شده است زیرا با پرداخت کرایه کمتری می توانند بارهای خود را ارسال نمایند به شرطی که بار آنها حجم کمی از ماشین باربری را اشغال کند. راننده وانت بار با تجمیع بارهای گوناگون از افراد مختلف در خودروی حمل بار به مقاصد مختلف مراجعت کرده و بار آنها را تحویل می دهد.

این بار می تواند از یک وسیله برقی مثل لباسشویی، ظرفشویی گرفته تا یک کارتن یا جعبه و … . برای دریافت خدمات کنارباری و خرده بار می توانید با نمایندگی شرکت دی بار در مشهد با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله باربری شهرک صنعتی مشهد را از دست ندهید. 

 

بیمه کردن بار خدمتی از باربری دی - وانت بار مشهد به شهرستان بلوار توس

بیمه کردن بار خدمتی دیگر از باربری دی

شرکت دی بار با صدور بارنامه و بیمه نامه مجزا برای هر سفارش بار خدمت دیگری از خدمات باربری خود را تقدیم مشتریان محترم می نماید. همانطور که می دانید خطرات بالقوه ای در جاده های ایران وجود دارد که هر ماشین باری و غیرباری را تهدید می کند.

خصوصا در فصول سرد و بارندگی برف و باران لغزندگی جاده نیز به خطرات دیگر اضافه می شود. با توجه به این موضوع شرط عقل و احتیاط حکم می کند که همه بارها خصوصا بارهایی که ارزش بالایی دارند بیمه شوند تا در صورت بروز هر گونه حادثه بتوان خسارت های وارده را از طریق بیمه جبران کرد.

شرکت دی بار ارائه کننده خدمات باربری ارزان و مطمئن

اگر به دنبال شرکت خدمات باربری با سابقه، منصف و پاسخگو هستید مسیر درستی آمده اید. شرکت دی بار با بیش از دو دهه تجربه درخشان در زمینه باربری، سبک بار، وانت بار، نیسان بار، باربری با ماشین های سنگین نظیر کامیون، کامیونت و خاور بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته حتی تعطیلات رسمی آماده پاسخگویی و ثبت سفارش مشتریان محترم می باشد. کافیست با شماره های این مجموعه تماس بگیرید و بار خود را با خیال راحت به ما بسپارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *