جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری شکوهیه قم

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شکوهیه قم - دی بار

شهرک صنعتی شکوهیه واقع در کیلومتر 12 جاده قدیم قم به تهران واقع شده و موقعیت بسیار مناسبی برای واحدهای صنعتی است و امکانات زیر بنایی همچون آب، برق، مخابرات، فاضلاب، گاز و … در آن وجود دارد.

واحدهای صنعتی که در این شهرک مستقر هستند در زمینه های فلزی، شیمیایی، برق و الکترونیک، سلولزی و کانی غیر فلزی مشغول به کار هستند. باربری شکوهیه قم شامل باربری از این شهرک به سایر شهرها و استانهای کشور می باشد زیرا محصولات تولید شده از این واحدهای صنعتی باید به شکلی به دست کارخانجات، کارگاهها و مصرف کنندگان برسد.

نمایندگی شرکت باربری دی در شهر قم در زمینه باربری با ماشین های سنگین، سبک بار و خرده بار همکاری طولانی مدتی با واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شکوهیه داشته و دارد. در این مقاله بیشتر با این شرکت و شهرک صنعتی شکوهیه آشنا خواهیم شد پس تا پایان با ما همراه باشید.

شهرک صنعتی شکوهیه قم کجاست؟

این شهرک در استان قم و شهر قم واقع شده و مساحت کلی آن 955 و مساحت صنعتی آن 533 هکتار است. محصولات زیادی در این شهرک تولید می شود. فاصله این شهرک تا میدان آزادی تهران 130 کیلومتر است که حدود 90 دقیقه زمان می برد و تا شهر قم حدود 28 کیلومتر است که حدودا نیم ساعت زمان برای طی کردن لازم است.

برخی شرکتهای معروف واقع در این شهرک صنعتی شامل تشک رویا، تشک نفیس، کارتن پلاست مجد قم، کیمیا پلی استر قم، های کلین، تولیدی فولادسازان جم و … هستند.

باربری شکوهیه قم

واحدهای تولیدی، صنعتی و کارگاهی شهرک شکوهیه قم محصولات تولید شده خود را توسط شرکت باربری به نقاط دیگر ارسال می کنند. اگر حجم و وزن بارها زیاد باشد از ماشین های سنگین مانند تریلی، کامیون، کامیونت و خاور استفاده می شود و در صورت کم حجم تر بودن از ماشین های باربری سبک نظیر نیسان بار و وانت بار استفاده می شود.

شرکت دی بار با بیش از 65000 عضو فعال در سامانه باربری خود بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات باربری از این شهرک به اقصی نقاط ایران می باشد.

 

انواع ماشین حمل بار - حمل و نقل دی بار

انواع ماشین حمل بار

– ماشین های باربری سبک : این نوع ماشین های باربری در دو نوع وانت های سنگین و سبک هستند. وانت سنگین شامل نیسان و وانت سبک شامل پیکان، پراید، آریسان و مزدا است.

– ماشین های باربری نیمه سنگین: شامل انواع هیوندا، خاور، ایسوزو، خاور مسقف، خاور روباز، کامیونت و …

– ماشین های باربری سنگین: شامل کامیون و تریلی (کفی، ترانزیت چادری و لبه دار)

– ماشین های باربری فوق سنگین: شامل بوژی می باشد.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله پایانه نیسان بار برگشتی قم را از دست ندهید.

انواع ماشین های باربری در شرکت دی بار

  • وانت پراید – ظرفیت زیر 700 کیلوگرم
  • وانت آریسان – ظرفیت 900 کیلوگرم
  • وانت پیکان – ظرفیت 400 تا 700 کیلوگرم
  • وانت مزدا – ظرفیت 750 کیلوگرم
  • وانت نیسان – ظرفیت 2 تن
  • خاور مسقف – ظرفیت 3 تن
  • خاور روباز – ظرفیت 4 تن
  • خاور مبلی – ظرفیت 3 تن
  • کامیونت – ظرفیت 3 تن
  • و …

حمل کنارباری و خرده بار از شهرک صنعتی شکوهیه

اگر از تولیدکنندگان و صاحبان اصناف این شهرک صنعتی هستید و برای ارسال بارهای کم حجم و سبک نیاز به ماشین باربری دارید می توانید از خدمات باربری کنارباری و خرده بار شرکت دی بار استفاده نمایید.

استفاده از این روش باربری باعث می شود که کرایه کمتری بپردازید و از همان خدمات با همان کیفیت ولی با کرایه کمتر استفاده نمایید. خرده بار و کنارباری هم شامل بیمه می شود و برای راحتی خیال می توان آنها را بیمه کرد.

شرکت دی بار

باربری دی بار با نزدیک به سه دهه سابقه درخشان در زمینه باربری خصوصا نیسان بار و وانت بار آماده همکاری با کلیه اصناف و واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی می باشد و تجربه یک باربری مطمئن، ارزان و حرفه ای را به شما تقدیم خواهد کرد.

اپراتورهای شرکت دی بار در کلیه شعب و نمایندگیهای دی بار بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته حتی روزهای تعطیل آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما عزیزان می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *