جستجو
Close this search box.

نرخ تعرفه باربری از مبدا بندرعباس 1402

نرخ تعرفه باربری از مبدا بندرعباس 1402

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

نرخ تعرفه باربری از مبدا بندرعباس 1402 - باربری دی بار

نرخ تعرفه باربری از مبدا بندرعباس 1402 موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم پس با باربری دی بار همراه باشید .

در مقوله باربری یکی از مهمترین مسائل نرخ کرایه حمل بار است و یکی از عواملی که باربری های گوناگون را از هم متمایز می کند همین نرخ باربری است .

باربری دی بار در راستای مشتری مداری همواره سعی در پایین نگهداشتن کرایه های باربری دارد و به همین دلیل نیز روز به روز بر مشتریان وفادار این باربری افزوده می شود .

همانطور که می دانید بندرعباس یکی از بنادر مهم و استراتژیک در ایران است که محموله های زیادی در طی شبانه روز از این بندر بصورت صادرات و واردات مبادله می شود .

کالاها ، تولیدات ، محصولات و مواد خام وارداتی از مبدا بندرعباس در خودروهای گوناگون بارگیری شده و به سمت شهرهای مختلف و خصوصا تهران که بزرگترین کلانشهر ایران و پایتخت آن است ارسال می شوند .

باربری دی بار در بندرعباس و 27 شهر دیگر دارای نمایندگی فعال می باشد که به ارائه خدمات باربری به مشتریان محترم این باربری مشغولند . حال با دی بار همراه شوید تا اطلاعات بیشتری در مورد نرخ تعرفه باربری از مبدا بندرعباس 1402 به دست آورید .

نرخ تعرفه باربری از مبدا بندرعباس 1402

اتحادیه باربری همه ساله اقدام به تعیین نرخ تعرفه باربری می نماید که براساس نوع خودروهای باربری ، مسافت بین شهری ، نوع بار و … تعیین می شود .

نرخ تعرفه باربری از مبدا بندرعباس 1402 نیز شامل تعیین نرخ باربری کلیه خودروهای باربری از سنگین مانند تریلی ، کامیون ، کامیونت ، خاور و … تا ماشین های سبک باربری نظیر نیسان بار و وانت بار می باشد .

اگر قصد دارید از نرخ تعرفه باربری برای ارسال بار از بندرعباس به شهرهای دیگر اطلاع کسب کنید می توانید با نمایندگی دی بار در بندرعباس تماس گرفته و با اعلام نوع بار ، وزن بار ، نوع خودروی باربری درخواستی و شهر مقصد قیمت دقیق را استعلام نمایید . اپراتورهای باربری دی بار بصورت شبانه روزی پاسخگوی نیاز مشتریان می باشند .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله کرایه خاور 1402 را از دست ندهید . 

 

نرخ تعرفه باربری از مبدا بندرعباس 1402 - حمل اثاثیه منزل

حمل اثاثیه منزل از بندرعباس به شیراز

برخی افراد به دلایلی نظیر مسائل شغلی ، تحصیلی ، شرایط آب و هوا و … قصد نقل مکان از یک شهر به شهر دیگر را دارند .

اگر قصد اسباب کشی از بندرعباس به شیراز را دارید با توجه به مسافت حدود 600 کیلومتر که در حدود 7 ساعت زمان برای طی کردنش لازم است باید نسبت به انتخاب یک باربری مطمئن و منصف اقدام نمایید چرا که عدم انتخاب درست می تواند هزینه های بیشتری را به شما تحمیل نماید .

رانندگان باربری دی بار راه بلد و حرفه ای در زمینه باربری هستند و نرخ کرایه این باربری نیز نسبت به بسیاری از باربری های دیگر ارزان تر است و این موجب صرفه اقتصادی برای صاحب بار خواهد بود .

بیشتر بخوانید : باربری شهرک صنعتی بندرعباس 

بسته بندی استاندارد اثاثیه خود را به ما بسپارید

اگر قصد اسباب کشی از شهری به شهر دیگر دارید و برای بسته بندی اصولی لوازم خود نیاز به کمک دارید می توانید از کمک کارگران بسته بندی باربری دی بار کمک بگیرید .

این کارگران در بسته بندی لوازم بسیار حرفه ای بوده و ضمن بسته بندی آنها را با لوازمی مثل پتو و پلاستیک ضربه گیر می پوشانند تا اثاثیه منزل در مقابل تکان های خودروی باربری و حمل و نقل و تخلیه دچار آسیب نشوند .

ضمنا شما نیازی به تهیه کارتن خالی ، چسب پهن ، روزنامه ، طناب ، پلاستیک ضربه گیر و … ندارید زیرا لوازم مورد نیاز برای بسته بندی توسط کارگران تهیه می شوند .

باربری ارزان از مبدا بندرعباس به سراسر ایران

باربری از مبدا بندرعباس به سایر شهرها توسط دی بار با کمترین هزینه و بهترین کیفیت به سراسر کشور انجام می گردد . ما در دی بار در اسرع وقت مناسبترین خودروی باربری را در اختیارتان قرار می دهیم .

مقاله پیشنهادی : باربری تهران به بندرعباس

 

نرخ تعرفه باربری از مبدا بندرعباس 1402 - کارگران بسته بندی

باربری دی بار ارزان تر از همه جا

ارزان بودن همیشه هم نشانه بی کیفیت بودن نیست . گاهی از اوقات برای قیمت های منصفانه واژه ارزان را به کار می برند و باربری دی بار نیز به دلیل داشتن نرخ کرایه منصفانه این ادعا را دارد که ارزان تر از همه جاست ولی خدمات باربری را با بالاترین کیفیت انجام می دهد .

مشتریان وفادار و همیشگی این باربری کاملا با این ویژگی دی بار آشنا هستند و سراغ باربری دیگری نمی روند . برای ارسال بارهای خود در هر ساعتی از شبانه روز و همه روزهای هفته می توانید با دی بار و نمایندگی های آن تماس بگیرید و سفارش باربری خود را ثبت نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *