جستجو
Close this search box.

تعرفه باربری اصفهان به شهرستان 1402

تعرفه باربری اصفهان به شهرستان 1402

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

تعرفه باربری اصفهان به شهرستان 1402 - دی بار

شهر اصفهان یکی از کلانشهرهای تاریخی ، گردشگری و صنعتی کشور است که به همین دلیل حمل بار که شامل تولیدات صنعتی ، کشاورزی ، دامپروری ، صنایع دستی و … می باشد از این شهر به شهرستانهای دیگر به وفور انجام می گردد .

تعرفه باربری اصفهان به شهرستان 1402 موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم . باربری دی بار شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

محاسبه هزینه باربری به چه صورت انجام می شود؟

هزینه باربری به عوامل گوناگونی بستگی دارد که شامل نوع بار ، حجم بار ، وزن بار ، فاصله مبدا تا مقصد ، زمان بارگیری ، نوع ماشین باربری و هزینه حق بیمه و … می باشد .

با توجه به اینکه برای محاسبه هزینه باربری بایستی کلیه عوامل را در نظر گرفت نمی توان قیمت واحدی برای این کار اعلام نمود . چنانچه قصد ارسال بار از اصفهان به شهرستان های دیگر را دارید می توانید با باربری دی بار تماس بگیرید و از کارشناسان این مجموعه قیمت دقیق کرایه باربری را جویا شوید .

اپراتورهای باربری دی بار با صبر و حوصله و در 24 ساعت شبانه روز حتی در روزهای تعطیل آماده پاسخگویی و راهنمایی شما مشتریان محترم باربری می باشند .

مقاله پیشنهادی : محدوده طرح ترافیک اصفهان و طرح زوج و فرد در سال 1401

 

تعرفه باربری اصفهان به شهرستان 1402 - محاسبه هزینه باربری

تعرفه باربری اصفهان به شهرستان 1402

بسته به اینکه بار ارسالی از مبدا اصفهان به مقصد کدام شهرستان با چه مصافتی و در چه ساعتی از شبانه روز و با چه خودرویی قرار است انجام شود ، اینکه آیا صاحب بار تمایل به بیمه کردن بار و پرداخت حق بیمه آن را دارد کرایه بار مشخص می شود .

برای حمل اثاثیه منزل از اصفهان به شهرستان های دیگر استفاده از خاورهای مسقف بهترین گزینه است چرا که لوازم و اثاثیه منزل دچار آسیب یا خاک گرفتگی نمی شوند و امنیت بیشتری دارند .

اگر لوازم و اثاثیه کمتر از حجم خاور بود می توان بارهای زیر سه تن را با نیسان بار حمل نمود . در این صورت پوشاندن لوازم با چادر برزنتی الزامی است تا از آسیب دیدن لوازم در اثر گرد و خاک و باد و باران جلوگیری شود .

نیسان بارها برای حمل انواع محصولات کشاورزی ، تولیدات صنعتی و کارگاهی ، صنایع دستی و … که کمتر از سه تن وزن دارند مناسب است و کرایه حمل کمتری را نیز متوجه صاحب بار می کند .

اگر برای حمل بار خود نمی دانید چه نوع خودرویی اعم از سنگین و سبک را باید کرایه کنید اپراتورهای باربری دی بار به شما در این زمینه کمک می کنند .

خودروهای باربری براساس طول و عرض و ارتفاع و همچنین وزن بار انتخاب می شوند زیرا هر کدام ظرفیت خاصی دارند که برای مقدار مشخصی بار تولید شده اند و اگر اضافه بر میزان استاندارد بارگیری شوند دچار آسیب و استهلاک زودتر و مصرف سوخت بیشتر می شوند .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری اصفهان را مطالعه نمایید .

خدمات باربری شهرستان و حمل بار بین شهری دی بار

باربری دی بار ارائه کننده کلیه خدمات باربری و حمل بار بین شهری و شهرستان است. این خدمات توسط انواع نیسان بار ، کامیونت مسقف و روباز ، کامیون ، خاور و … انجام می شود.

باربری دی بار در زمینه باربری شهرستان به ارائه خدمات زیر مشغول است :

  • حمل مواد اولیه تولیدی ها و کارخانجات
  • حمل اثاثیه منزل نظیر وسایل چوبی، مبلمان، لوازم برقی و …
  • حمل دستگاههای بزرگ پزشکی و صنعتی
  • حمل لوازم اداری
  • اعزام کارگر جهت بسته بندی اثاثیه منزل
  • حمل خرده بار و کنارباری
  • حمل محصولات و مواد خام کشاورزی و دامداری
  • و …

بیشتر بخوانید : باربری شهرک صنعتی اصفهان 

 

تعرفه باربری اصفهان به شهرستان 1402 - خدمات باربری شهرستان

باربری دی بار با تعرفه ای ارزان تر از سایرین

باربری دی بار با کاهش مقدار کرایه باربری در حد بارهای برگشتی و ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته همواره سعی در مشتری مداری داشته و به همین دلیل نیز یکی از باربری های مطرح و موفق در سطح کشور می باشد .

این باربری با 28 نمایندگی در شهرهای بزرگ و مراکز استانها به صورت بی وقفه و بدون تعطیلی به ارائه خدمات باربری به هموطنان عزیز مشغول است .

چنانچه قصد ارسال بار از شهر خود به هر نقطه ای از ایران دارید می توانید با دی بار تماس گرفته و دریافت خدمات باربری با قیمت ارزان و کیفیت بالا را تجربه نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *