جستجو
Close this search box.

تفاوت باربری و اتوبار چیست؟

تفاوت باربری و اتوبار چیست؟

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

تفاوت باربری و اتوبار

یکی از سوالات رایج در زمینه باربری این است که تفاوت باربری و اتوبار چیست؟ باربری در اصل به معنای جابجا کردن بار از یک منطقه به منطقه ای دیگر است که شامل همه انواع بارها می شود و بوسیله خودروهای گوناگون باربری از جمله سبک بارها نظیر نیسان بار و وانت بار و خودروهای سنگین تر نظیر خاور ، کامیونت ، کامیون ، تریلی و … انجام می شود .

البته باربری یک اصطلاح کلی است که در مورد باربری زمینی ، هوایی و دریایی نیز کاربرد دارد و گستره زیادی از خدمات را شامل می شود . حال باید ببینیم که اتوبار چیست و تفاوت آن با باربری چیست ؟

در ادامه با باربری دی بار همراه باشید تا بیشتر با این مبحث و این باربری آشنا شوید . باربری دی بار به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات باربری به شما عزیزان می باشد .

تفاوت باربری و اتوبار چیست؟

در بالا کمی با خدمات باربری آشنا شدیم و حال می خواهیم با اتوبار بیشتر آشنا شویم . اتوبارها نسبت به باربری حوزه خدمات کمتری دارند و محدودیت هایی نیز دارند .

اتوبار تنها به صورت زمینی انجام می شود چرا که از دو واژه اتو که به معنی اتومبیل و بار تشکیل شده است . پس اتوبار به معنی حمل و نقل بار بوسیله نوعی اتومبیل می باشد .

اتوبارها در حوزه درون شهری می توانند به خدمات باربری اشتغال داشته باشند و اغلب با خودروهای خاور مسقف به این کار اقدام می کنند . بیشتر در حوزه حمل اثاثیه منزل فعالیت می کنند و اجازه فعالیت بین شهری ندارند .

گرچه اتوبارها با خودروهای دیگر نیز خدمات باربری ارائه می دهند ولی اگر شما قصد ارسال بار از شهری به شهر دیگر را داشته باشید نمی توانید از خدمات یک اتوبار استفاده کنید چرا که اتوبارها مجوز این کار را ندارند و تنها می توانند به ارائه خدمات باربری درون شهری بپردازند .

مقاله پیشنهادی : بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در تهران 1402

 

تفاوت باربری و اتوبار - باربری نیسان بار

برای حمل بار به شهرهای دیگر با کجا تماس بگیرم؟

این نکته را در نظر بگیرید که شرکتهای اتوبار شهر شما تنها در درون شهر به خدمات باربری اشتغال دارند پس برای ارسال بارها چه به صورت عمده یا خرد باید از شرکتهای باربری استفاده کنید .

باربری دی بار یکی از باربری های باسابقه و کاربلد است که در مراکز استانها و شهرهای بزرگ دارای نمایندگی می باشد و این به معنی این است که شما در هر کجای ایران که باشید به محض تماس با دی بار و ثبت درخواست خود در کمتر از یک ساعت خودروی باربری نیسان بار ، وانت بار یا خاور را درب منزل یا محل کار خود برای بارگیری خواهید داشت .

پشتیبانی از بارها تا رسیدن به مقصد به صورت شبانه روزی و 24 ساعته در این مجموعه انجام می شود و صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر نیز در این باربری انجام می شود تا خیال مشتریان از هر نظر تا رسیدن بار به مقصد راحت باشد .

پیشنهاد می کنیم مقاله لیست قیمت باربری وانت بار تهران شهرستان 1402را مطالعه کنید . 

آیا به دنبال یک باربری ارزان و مطمئن هستید؟

اگر به دنبال یک باربری مطمئن هستید که کرایه حمل مقرون به صرفه ای پرداخت کنید بهتر است باربری دی بار را انتخاب کنید .

این باربری جهت رضایت مشتریان و افزایش مشتریان راضی اقدام به پایین آوردن کرایه های خود نموده و در بسیاری موارد کرایه حمل بار در باربری دی بار برابر با کرایه بار برگشتی می باشد .

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که بار برگشتی چیست؟ فرض کنید یک راننده خودروی نیسان بار ، وانت بار یا خاور پس از بارگیری در شهر خود (مثلا شهر تهران) به طرف شهر مقصد (مثلا اصفهان) حرکت می کند .

پس از چند ساعت به شهر اصفهان می رسد و بار را تحویل می دهد . حال برای برگشتن به سمت تهران باید با خودروی خالی به سمت شهر خود حرکت کند که این اصلا به نفع راننده نیست پس ترجیح می دهد باری هر چند با کرایه کمتر را با خود به سمت شهر خود (تهران) حمل کند .

او به شرکتهای باربری مراجعه می کند و باری خارج از نوبت طلب می کند که برای اینکه معطلی کمتری داشته باشد کرایه حمل را کمتر اعلام می کند تا بار را تحویل بگیرد . به اینگونه بارها که راننده برای خالی برنگشتن به شهر خود حاضر است کرایه کمتری دریافت نماید بار برگشتی می گویند .

مشتریان باربری همواره از بارهای برگشتی استقبال می کنند چرا که برای آنها بسیار مقرون به صرفه است . حال باید بگوییم که کلیه بارهایی که توسط باربری دی بار حمل می شوند کرایه ای در حد کرایه بارهای برگشتی دارند و همین موضوع موجب استقبال شدید مشتریان این باربری است .

 

تفاوت باربری و اتوبار - باربری حمل بار به شهرستان

با دی بار باربری ارزان ، مطمئن و سریع را تجربه کن!

بیش از دو دهه از شروع به کار باربری دی بار می گذرد و روز به روز به مشتریان راضی این مجموعه افزوده می شود . از رموز موفقیت دی بار می توان به سریع بودن ، ارزان بودن و مطمئن بودن آن اشاره کرد .

علاوه بر این پاسخگویی و پشتیبانی 24 ساعته ، اپراتورهای خوش اخلاق و پاسخگو و ارائه خدمات حتی در روزهای تعطیل هم از دیگر مزیت های باربری دی بار است .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *