جستجو
Close this search box.

کاربرد انواع نیسان بار شهرستان

کاربرد انواع نیسان بار شهرستان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

کاربرد انواع نیسان بار شهرستان

کاربرد انواع نیسان بار شهرستان، نیسان وانت ها از پرکاربردترین و محبوب ترین خودروهای باربری سبک بار در کشور ما هستند که در انواع گوناگونی تولید می شوند. این نیسان بارها علاوه بر باربری درون شهری برای باربری بین شهری نیز بسیار مفید هستند.

از آنجا که کرایه حمل خودروهای سنگین باربری نظیر کامیون ، تریلی و خاور بالاست بسیاری از مشتریان باربری ترجیح می دهند از خودروی ارزانتری برای حمل بار خود استفاده کنند البته منوط به اینکه بار آنها قابلیت حمل با خودروی سبک را داشته باشد و یا از دو خودرو برای حمل آن استفاده کرد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی کاربرد انواع نیسان بار شهرستان بپردازیم. باربری دی بار یکی از معتبرترین باربری های بین شهری در کشور شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

انواع نیسان بار شهرستان - نیسان یخچالدار

انواع نیسان بار شهرستان

نیسان بارها به دلیل حمل انواع بارها و کالاها در انواع گوناگونی تولید می شوند و یا پس از خارج شدن از کارخانه برای کاربردهای خاص تغییراتی روی آنها اعمال می شود. مثلا بستن باربند فلزی ، اتاقک فلزی یا کفی برای مبل از این دسته تغییرات هستند که بعدا توسط خود فرد روی خودرو صورت می گیرد. به طور کلی انواع نیسان بار در کشور ما از این قرارند :

  • نیسان بار دیزلی
  • نیسان بار بنزینی
  • نیسان بار دوگانه سوز شرکتی
  • نیسان بار مسقف
  • نیسان بار کفی مبلی
  • نیسان بار یخچالدار

مقاله پیشنهادی : مزایای استفاده از نیسان بار بین شهری

کاربرد انواع نیسان بار شهرستان

نیسان بارها برای حمل بارهای بین شهری بسیار کاربردی هستند که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

نیسان بار مسقف

از نیسان بار مسقف بیشتر برای حمل بارهای حساس به رطوبت و گرد و خاک استفاده می شود. از آنجا که فاصله بین شهرها اغلب طولانی است احتمال بارش باران در مسیر وجود دارد و کالاهایی که آسیب پذیر در برابر رطوبت هستند باید با نیسان بار مسقف حمل شوند.

گرچه نیسان بارهای بین شهری از چادر برزنتی برای پوشاندن بارهای خود استفاده می کنند ولی اگر میزان رطوبت و بارندگی زیاد باشد احتمال نفوذ آب از چادر وجود دارد پس بهتر است از نیسان بار مسقف در اینگونه مواقع استفاده کنیم.

نیسان بار یخچالدار

برخی نیسان بارها وظیفه حمل کالاهای فاسد شدنی از قبیل مواد غذایی را به عهده دارند و به دلیل طولانی بودن مسیرها باید از نیسان یخچالدار برای حمل آنها استفاده کرد.

برخی شهرها مازاد تولیدات لبنی، دامی و مواد غذایی خود را به شهرهای دیگر ارسال می کنند که این کار باید حتما توسط خودروهای یخچالدار انجام گیرد تا در اثر گرمای هوا مواد غذایی فاسد نشوند.

نیسان بار کفی مبلی

برخی رانندگان تمایل دارند برای حمل و نقل برخی بارها نظیر مبل و … از یک صفحه ضخیم فلزی در قسمت بار استفاده کنند تا فضای بیشتری برای بارگیری وجود داشته باشد و در ضمن بارگیری و تخلیه آن نیز راحت تر صورت گیرد. به این دسته از نیسان بارها کفی مبلی می گویند که کاربردهای زیادی در حمل اثاثیه منزل و … دارد.

نیسان بار دیزلی

برخی نیسان بارها با سوخت گازوئیل کار می کنند که نسبت به نیسان بارهای بنزینی گران تر هستند چرا که قدرت بیشتری برای حمل بار دارند و از طرفی گازوئیل از بنزین ارزان تر است پس راننده هزینه کمتری بابت سوخت پرداخت می کند.

نیسان بار بنزینی

اغلب نیسان بارها به صورت بنزینی تولید می شوند و مصرف سوختشان بنزین است. البته نوعی از نیسان بارها هم هستند که دوگانه سوز هستند و علاوه بر بنزین مخزنی در باربند برای گاز دارند که در برخی مواقع می توان از گاز به جای بنزین استفاده کرد.

البته مخزن گاز مقداری از فضای باربند را اشغال می کند که این برای رانندگان چندان خوشایند نیست ولی از آنجا که هزینه گاز کمتر از بنزین است از نظر هزینه سوخت به صرفه تر است.

بیشتر بخوانید : نرخ کرایه نیسان بین شهری 1402

انواع نیسان بار شهرستان - کاربرد نیسان بار شهرستان

 

باربری دی بار ؛ ارائه خدمات باربری بین شهری با انواع نیسان بار

نیسان بارها توان حمل بارهایی تا وزن 2.5 تن را دارند و از نظر کرایه حمل نیز بسیار به صرفه تر از سایر خودروهای باربری هستند. از سوی دیگر انواعی از نیسان بارها تولید می شوند تا بتوان بارهای گوناگون را با آن حمل کرد.

باربری دی بار انواعی از نیسان بارها را در اختیار دارد و اگر شما قصد ارسال هرگونه باری از شهر خود به شهرهای دیگر را داشته باشید می توانید با این باربری تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل بین شهری با بهترین خودروهای باربری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *