جستجو
Close this search box.

باربری تبریز به اردبیل

باربری تبریز به اردبیل

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تبریز به اردبیل - باربری دی بار

باربری تبریز به اردبیل تحت نظارت باربری دی بار نمایندگی اردبیل به شماره 09142406369 انجام می شود . چنانچه خواستار استفاده از خدمات باربری سبک بار (نیسان بار و وانت بار) هستید می توانید با این باربری تماس بگیرید . باربری دی بار آماده پاسخگویی ، ثبت سفارش و پشتیبانی از بارها تا رسیدن به مقصد در کلیه ساعات شبانه روز و همه روزهای هفته حتی ایام تعطیل می باشد .

از آنجا که باربری دی بار در هر دو شهر تبریز و اردبیل دارای نمایندگی فعال می باشد پس در هر کدام از این شهرها که سکونت و اشتغال دارید می توانید از خدمات بار برگشتی نیز استفاده کنید و در کمتر از یک ساعت خودروی باربری در مبدا برای بارگیری آماده خواهد بود .

شماره تلفن باربری تبریز به اردبیل

چنانچه قصد ارسال بار از جمله اثاثیه منزل ، لوازم اداری ، تولیدات کارگاهی و کارخانه ای ، محصولات کشاورزی و دامی و … را از شهر خود به سایر شهرهای کشور دارید می توانید از خدمات باربری نیسان بار دی بار استفاده کنید . برای دریافت خدمات کافیست با شماره 09142406369 تماس بگیرید .

پاسخگویی در باربری دی بار به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی می باشد . دفتر مرکزی دی بار در شهر تهران و به شماره 02152412 می باشد که در صورت داشتن هرگونه شکایت ، انتقاد و پیشنهادی می توانید با آن در تماس باشید .

پیشنهاد می کنیم مقاله مزایای استفاده از نیسان بار بین شهری را مطالعه نمایید . 

باربری تبریز به اردبیل - شماره تلفن باربری تبریز به اردبیل

باربری تبریز به اردبیل

فاصله شهر تبریز تا اردبیل در حدود 218 کیلومتر است و چیزی در حدود سه ساعت زمان نیاز است تا این مسافت طی شود . باربری در دی بار بصورت سبک بار یعنی به وسیله نیسان بار و وانت بار انجام می شود و کلیه بارها قابلیت بیمه شدن دارند به شرطی که مشتری و صاحب بار درخواست بیمه کردن بار خود را داشته باشد و حق بیمه آن را که درصدی از ارزش بار است پرداخت نماید .

صدور بیمه نامه آنلاین نیز برای کلیه بارها انجام می شود تا سندی معتبر در دست مشتریان این باربری برای اطمینان بیشترشان باشد . اپراتورهای باربری دی بار در دو شیفت پاسخگوی مشتریان هستند و بارها را تا رسیدن به مقصد پشتیبانی می نمایند .

از آنجا که شهر تبریز و اردبیل هر دو شهرهای کوهستانی هستند و در فصول سرد سال شاهد بارش برف و باران زیادی در این دو شهر هستیم کلیه خودروهای نیسان بار و وانت بار دی بار مجهز به چادر برزنتی برای پوشاندن بارها و در امان ماندن آنها از خیس شدن هستند .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله نرخ کرایه نیسان بین شهری 1402 را از دست ندهید . 

باربری تبریز به اردبیل - باربری مطمئن

باربری دی بار ؛ باربری مطمئن بین شهری

برای یک شرکت باربری مهمترین چیز اعتبار و اعتماد مشتریانش است که این اعتماد در طی سالیان و به مرور زمان شکل می گیرد. باربری دی بار نزدیک به سه دهه سابقه درخشان در زمینه خدمات باربری با نیسان بار و وانت بار دارد و 28 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور گویای حجم پوشش سراسری خدمات این مجموعه می باشد .

در سامانه باربری دی بار بیش از 65 هزار راننده عضو وجود دارد که در هر لحظه آماده قبول سفارش مشتریان و ارائه خدمات باربری با نیسان بار به آنها می باشند . شما هم می توانید جزء مشتریان راضی و وفادار مجموعه باربری دی بار باشید ، کافیست با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل بین شهری با بهترین خودروهای باربری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *