جستجو
Close this search box.

باربری تبریز به اهواز

باربری تبریز به اهواز

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تبریز به اهواز - باربری دی بار

باربری دی متخصص باربری تبریز به اهواز با ارزان ترین کرایه است . دی بار جهت حمل هر نوع بار و کالا از تبریز به اهواز و بالعکس ارائه کننده انواع خدمات باربری است . این باربری برای حمل بار از رانندگان ماهر و با تجربه در رانندگی بین شهری و همچنین خودروهای سرحال و آماده استفاده می کند تا خدمات باربری به نحو احسن انجام شود و وقفه ای در این کار صورت نگیرد .

باربری دی بار به صورت شبانه روزی مشغول به کار است و پشتیبانی از بارها را تا رسیدن به دست تحویل گیرنده انجام می دهد . جهت دریافت خدمات باربری نیسان بار و ارتباط با دفتر مرکزی می توانید با شماره 02152412 تماس بگیرید . 

باربری شبانه روزی از تبریز به اهواز

برخی مشتریان به دلایلی در رسیدن بار خود به مقصد عجله دارند و حاضرند مبلغ کرایه بیشتری پرداخت کنند ولی بار به صورت شبانه به مقصد موردنظر ارسال شود . باربری دی بار یک باربری همیشه بیدار است که به ارائه خدمات باربری با نیسان بار بصورت شبانه روزی مشغول است . اگر قصد ارسال بار از تبریز به اهواز و یا بالعکس را دارید می توانید با دی بار تماس بگیرید تا در هر ساعتی از شبانه روز که مایل باشید بار شما به مقصد موردنظرتان حمل شود .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله نرخ کرایه نیسان بین شهری 1402 را از دست ندهید . 

باربری تبریز به اهواز - شماره تلفن باربری تبریز به اهواز

شماره تلفن باربری تبریز به اهواز

اگر به دنبال یک باربری مطمئن هستید تا بار خود را از شهر تبریز به اهواز ارسال کنید پیشنهاد ما به شما باربری دی بار است . برای حمل بار خود می توانید با شماره 09142406369 تماس بگیرید و در کمتر از یک ساعت خودروی باربری در محل بارگیری حاضر خواهد بود . دی بار در کلیه استانها نمایندگی فعال دارد و در دو شهر تبریز و اهواز نیز شعب فعالی از دی بار موجود می باشد .

این به معنی آنست که رانندگانی که بارها را از تبریز به اهواز حمل می کنند برای برگشت به تبریز به دنبال بارهای برگشتی هستند که کرایه حمل کمتری دارد . پس اگر مشتری دی بار باشید می توانید همواره از امتیاز کرایه کمتر بارهای برگشتی استفاده کنید .

خدمات بیمه نامه باربری از تبریز به اهواز

بیمه نامه باربری دی بار برای باربری تبریز به اهواز خدمات بیمه ای را به صورت کامل و جامع تحت پوشش بیمه قرار می دهد و چنانچه حادثه پیش بینی نشده ای برای خودروی باری یا بارها رخ دهد شرکت بیمه کلیه خسارات ناشی از آن را پرداخت می نماید . توصیه باربری دی به مشتریان این است که حتما نسبت به بیمه نمودن بارهای خود اقدام کنند چرا که حادثه خبر نمی کند .

پیشنهاد می کنیم مقاله مزایای استفاده از نیسان بار بین شهری را مطالعه نمایید . 

باربری تبریز به اهواز - خدمات بیمه نامه باربری

باربری دی بار

باربری دی بار یکی از معتبرترین باربری های کشور است که تخصص اصلی آن در بخش باربری سبک بار است و حمل بارها اغلب توسط نیسان بارها و بعضا وانت بارهای دیگر انجام می شود . سابقه چند دهه خدمات باربری و 28 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور گویای حجم سفارشات باربری دی بار است .

تعداد مشتریان راضی و وفادار این مجموعه روز به روز در حال افزایش است و سامانه اعلام بار این مجموعه به بالای 60 هزار عضو و راننده فعال رسیده است . خدماتی نظیر پاسخگویی به موقع و سریع ، پشتیبانی شبانه روزی و کرایه حمل منصفانه و در حد بارهای برگشتی تنها بخشی از برتری های این باربری نسبت به سایر باربری های کشور است . به خانواده بزرگ دی بار بپیوندید تا یک باربری مطمئن و حرفه ای را تجربه کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل بین شهری با بهترین خودروهای باربری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *