جستجو
Close this search box.

باربری تبریز به بندرعباس

باربری تبریز به بندرعباس

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تبریز به بندرعباس - باربری دی بار

باربری تبریز به بندرعباس تحت نظارت باربری دی بار در شهر تبریز انجام می شود . 

شهر تبریز یک شهر صنعتی و از کلانشهرهای مهم کشور است که در شمال غرب کشور واقع شده است . محصولات تولید شده در شهر تبریز به اقصی نقاط کشور ارسال می شود . یکی از شهرهای بندری که مقصد تولیدات شهر تبریز است شهر بندرعباس است که علاوه بر مصرف داخلی ، بحث صادرات کالاها و محصولات نیز مطرح است .

بسیاری از تولیدکنندگان باربری تبریز به بندرعباس را به باربری دی می سپارند چرا که سالهاست مشتری دائم این باربری هستند و تخصص و سرعت در خدمات باربری را با دی بار تجربه کرده اند . اگر قصد ارسال بار از تبریز به بندرعباس یا بالعکس را دارید با دی بار تماس بگیرید .

ارزان ترین تعرفه باربری تبریز به بندرعباس

باربری دی یکی از منصف ترین باربری های سبک بار در کشور محسوب می شود چرا که اغلب کرایه های این باربری در حد کرایه بار برگشتی و بسیار مقرون به صرفه است . یکی از دلایل استقبال از خدمات باربری دی بار همین کرایه ارزان تر از سایر باربری هاست . شما می توانید جهت اطلاع از کرایه حمل بارهای خود با شماره های دی بار تماس بگیرید و در هر ساعتی از شبانه روز تعرفه حمل بار را استعلام نمایید .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله نرخ کرایه نیسان بین شهری 1402 را از دست ندهید . 

باربری تبریز به بندرعباس - ارزان ترین تعرفه باربری

شماره تلفن باربری تبریز به بندرعباس

شعبه مرکزی دی بار در شهر تهران است و سایر نمایندگی ها در شهرهای بزرگ کشور و مراکز استانها می باشد . شما برای ارسال بارهای خود از تبریز به بندرعباس می توانید با شماره 09142406369 تماس بگیرید . همچنین شما می توانید با دفتر مرکزی به شماره 02152412 تماس بگیرید و انتقادات ، پیشنهادات و شکایات خود را اعلام نمایید .

باربری تبریز به بندرعباس با نیسان بار

در کشور ما نیسان بارها بهترین خودروهای حمل بار سبک هستند که در مقایسه با سایر وانت بارها قدرت حمل بار بیشتر و توان و ظرفیت بالاتری دارند . از طرفی به دلیل وفور نیسان بار در کشور به سرعت می توان خودروی آماده حمل بار را به مبدا ارسال کرد در حالی که سایر وانت بارها نسبت به نیسان بارها کمتر هستند .

اگر بارهای ارسالی شما از تبریز به بندرعباس کمتر از 2.5 تن وزن دارد و قابلیت حمل با نیسان بار را دارد می توانید با کرایه کمتری نسبت به خودروهای بزرگتر نظیر خاور نسبت به ارسال بار خود با نیسان وانت یا سایر وانت بارها اقدام نمایید .

حمل اثاثیه منزل از تبریز به بندرعباس

حمل اثاثیه منزل بین شهری توسط باربری دی بار انجام می شود . بر اساس میزان بار و اثاثیه می توان نسبت به انتخاب خودروی مناسب باربری اقدام کرد . اگر اثاثیه منزل محدود و کم است بهتر است از خودروی نیسان بار برای ارسال بار استفاده کنید و به دلیل دوری مسافت حتما باید بوسیله چادر برزنتی بارها را پوشاند و در غیر اینصورت خودروی خاور مسقف یا بدون سقف به شما توصیه می شود .

پیشنهاد می کنیم مقاله حمل اثاثیه منزل با بسته بندی حرفه ای را مطالعه نمایید . 

باربری تبریز به بندرعباس - حمل اثاثیه منزل

دی بار ؛ باربری همیشه بیدار

یکی از ویژگی های یک باربری ممتاز و حرفه ای ارائه خدمات شبانه روزی به مشتریان است . در باربری دی بار شیفت های کاری به صورت روزانه و شبانه تعریف شده تا همواره اپراتورها آماده پاسخگویی ، راهنمایی و ثبت سفارش باربری مشتریان محترم این باربری باشند .

خوشرویی و حسن خلق از ویژگی های بارز اپراتورهای دی بار است که اگر حتی یک بار مشتری این باربری بوده باشید آن را تجربه کرده اید . هدف دی بار همواره رضایت مشتریان بوده و هست .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل بین شهری با بهترین خودروهای باربری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *