جستجو
Close this search box.

باربری تبریز به شیراز

باربری تبریز به شیراز

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تبریز به شیراز - باربری دی بار

خدمات باربری تبریز به شیراز یا سایر شهرها به وسیله خودروهای باربری نظیر نیسان بار ، وانت بار ، خاور و کامیون و بصورت دربستی انجام می گردد . بسته به وزن ، حجم و نوع بار خودروی باربری انتخاب می شود و درب منزل ، کارخانه یا محل کار مشتریان اعزام می شود . از آنجا که فاصله شهر تبریز تا شیراز بسیار طولانی است باید در انتخاب باربری مناسب دقت بیشتری انجام دهید چرا که یک راننده کم تجربه می تواند به بار شما در طی مسیر آسیب برساند .

شما با انتخاب دی بار آسوده خاطر خواهید بود چرا که رانندگان این مجموعه به جاده های کشور تسلط کامل دارند و سالهاست که به کار رانندگی جاده ای مشغولند و از طرفی با بیمه کردن بار در صورت بروز حادثه ، شما متحمل خسارت و ضرر و زیان ناشی از حادثه نخواهید شد .

باربری تبریز به شیراز با کمترین هزینه

اگر به دنبال ارسال بار از تبریز به شیراز هستید ولی می خواهید هزینه کرایه کمتری را پرداخت کنید با دی بار تماس بگیرید . تعرفه باربری دی بار در حد بارهای برگشتی است و برای مشتریان خصوصا تولیدکنندگان کالاها که مشتریان دائم این باربری هستند بسیار مقرون به صرفه است .

ارزان بودن کرایه حمل در دی بار به معنی کار بی کیفیت نیست بلکه این باربری برای جلب رضایت مشتریان و حمایت از آنها تعرفه های باربری خود را پایین نگه داشته است .

پیشنهاد می کنیم مقاله مزیت های باربری اینترنتی را مطالعه نمایید . 

باربری تبریز به شیراز - کمترین هزینه باربری

شماره تلفن باربری تبریز به شیراز

برای حمل بار و اثاثیه خود از تبریز به شیراز می توانید با شماره 09142406369 تماس بگیرید . شماره دفتر مرکزی باربری دی نیز 02152412 است که در شهر تهران واقع شده است . باربری دی در 28 شهر بزرگ کشور دارای نمایندگی فعال است . شما می توانید به صورت شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل با باربری دی تماس بگیرید و درخواست خودروی باربری نمایید .

قیمت باربری تبریز به شیراز

برای تعیین کرایه حمل باید به موارد گوناگونی توجه کرد . مثلا فاصله بین مبدا و مقصد ، نوع بار ، ارزش بار ، مقدار بار ، حجم بار ، حق بیمه بار و … همگی می توانند روی کرایه حمل تاثیر بگذارند . اگر قصد ارسال بار و اثاثیه از شهر خود به سایر شهرها را دارید و به دنبال مبلغ کرایه هستید با شماره 02152412 تماس بگیرید و با اعلام مشخصات بار خود قیمت نهایی را از کارشناسان دی بار دریافت نمایید .

مقاله پیشنهادی : نرخ کرایه نیسان بین شهری 1402 

باربری تبریز به شیراز - قیمت باربری تبریز به شیراز

باربری دی ؛ پوشش سراسری باربری در کشور

یک باربری تخصصی ، درجه یک و حرفه ای باید بتواند پوشش سراسری در کل کشور داشته باشد و قابلیت ارسال خودرو باربری به کلیه شهرها ، شهرستانها و حتی روستاهای کشور را داشته باشد . دی بار با داشتن 28 نمایندگی در مراکز استانها توانسته به کلیه هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور خدمات باربری ارائه نماید .

شما در هر شهر و روستایی که باشید به یکی از نمایندگی های باربری دی نزدیک هستید و در صورت درخواست خودروی باربری در کمتر از یک ساعت می توانید خدمات باربری را دریافت کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل بین شهری با بهترین خودروهای باربری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *