جستجو
Close this search box.

باربری تبریز به مشهد

باربری تبریز به مشهد

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تبریز به مشهد - باربری دی بار

باربری تبریز به مشهد تحت نظارت باربری دی انجام می شود .

همانطور که می دانید مشهد در شمال شرق و تبریز در شمال غرب کشور قرار دارد و فاصله ای در حدود 1550 کیلومتر بین این دو کلانشهر کشور وجود دارد . اگر با ماشین سواری یا خودروی باربری سبک بخواهید این مسیر را طی کنید چیزی در حدود 16 الی 17 ساعت زمان برای این کار لازم است .

پس اگر قصد ارسال بار از تبریز به مشهد و بالعکس را دارید اولا حتما در انتخاب باربری مطمئن و منصف دقت کنید .  ثانیا حتما نسبت به بیمه کردن بارهای خود اقدام کنید تا در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده ، خسارات احتمالی متوجه شما نشود و شرکت بیمه کلیه خسارات را جبران نماید .

باربری دی یک انتخاب مناسب برای باربری بین شهری است چرا که سالها سابقه در زمینه خدمات باربری خصوصا حمل بار با نیسان بار دارد و کلیه بارها حتی خرده بارها را به درخواست مشتری بیمه می نماید . از سوی دیگر کرایه حمل بار در دی بار به شدت منصفانه است طوری که با کرایه بارهای برگشتی برابری می کند . پس برای حمل بار معطل نکنید و با دی بار تماس بگیرید .

نحوه ارائه خدمات باربری در دی بار

برای دریافت خدمات باربری از دی بار کافیست با شماره 09142406369 تماس بگیرید . پس از اعلام بار خود و مشخصات آن ، مبلغ کرایه به شما اعلام می شود و در صورت موافقت شما با مبلغ کرایه باید منتظر بمانید تا اپراتور دی بار با شما تماس بگیرد .

پس از دریافت مشخصات بار شما ، این اطلاعات در سامانه اعلام بار دی بار ثبت می شود تا هر کدام از رانندگان عضو سامانه باربری که شرایط لازم برای دریافت بار و حمل آن به مقصد را دارند داوطلب این کار شوند . از میان رانندگان یک نفر که شرایط لازم از جمله نزدیکی به محل بارگیری ، نوع خودروی باربری و … را داشته باشد انتخاب شده و پس از هماهنگی با شما به مبدا بارگیری اعزام می شود تا فرآیند باربری شروع شود .

پس از بارگیری در مبدا و حرکت خودرو به سمت مقصد نیز می توان خودرو را رصد کرد تا از محل آن اطلاع پیدا کرد . همچنین اپراتورهای دی بار در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما و پشتیبانی از بارها تا رسیدن به مقصد هستند .

مقاله پیشنهادی : کاربرد انواع نیسان بار شهرستان 

باربری تبریز به مشهد - نحوه ارائه خدمات باربری

شماره تلفن باربری تبریز به مشهد

اگر ساکن شهر تبریز هستید و می خواهید باری به مقصد مشهد ارسال کنید می توانید با شماره 09142406369 باربری دی بار تماس بگیرید تا در اسرع وقت و در کمتر از یک ساعت خودروی باری مناسب در محل بارگیری حضور پیدا کند .

اگر اسباب و اثاثیه شما تا 2 تن وزن دارد می توانید از نیسان بار برای ارسال بارهای خود استفاده کنید . باربری دی بار در سامانه اعلام بار خود بیش از 60 هزار راننده نیسان بار و وانت بار عضو دارد که در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت بار می باشند .

بیشتر بخوانید : عوامل موثر بر قیمت باربری 

باربری تبریز به مشهد - شماره تلفن باربری تبریز به مشهد

باربری دی بار ؛ یک ساعت از تماس تا بارگیری

در باربری دی بار به دلیل شمار زیاد رانندگان نیسان بار که در سامانه اعلام بار آن عضو هستند در هر لحظه که در کانال اعلام بار مشخصات باری اعلام می شود چندین و چند راننده آماده برای دریافت بار اعلام حضور و آمادگی می کنند .

پس از زمانی که مشتری باربری تماس می گیرد و درخواست خودروی باربری می کند تا زمانی که خودروی باری در محل بارگیری حاضر می شود چیزی در حدود یک ساعت و یا کمتر زمان می برد . یک دلیل دیگر این امر این است که دی بار دارای 28 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور است که می تواند پوشش سراسری باربری در کشور ایجاد کند .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل بین شهری با بهترین خودروهای باربری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *