جستجو
Close this search box.

باربری تبریز به کرمان

باربری تبریز به کرمان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تبریز به کرمان - باربری دی بار

از شهر تبریز تا شهر کرمان مسافت بسیار طولانی وجود دارد که مسیر اول 1520 کیلومتر است که تقریبا 16 ساعت طی کردن آن زمان نیاز دارد و مسیر دوم 1794 کیلومتر است که تقریبا 20 ساعت زمان نیاز است تا این مسیر طی شود . پس با توجه به این مسافت طولانی اگر قصد دریافت خدمات باربری تبریز به کرمان را دارید باید در انتخاب باربری معتبر و مناسب بسیار دقت کنید .

باربری تبریز به کرمان توسط باربری دی بار انجام می شود و این کار در نهایت سرعت عمل در پاسخگویی ، ثبت سفارش و ارسال خودرو در محل بارگیری صورت می گیرد . رانندگان دی بار افرادی مسئولیت پذیر و مقید به اصول حرفه ای هستند و خیال شما باید بابت همه مسائل حمل بار راحت باشد .

شهر تبریز شهری صنعتی و تولیدی به حساب می آید که تبادلات زیادی با شهرهای دیگر کشور دارد . باربری دی بار آماده ارائه خدمات باربری خصوصا باربری نیسان بار به کلیه هموطنان عزیز می باشد .

شماره تلفن باربری تبریز به کرمان

باربری دی بار دارای نمایندگی های فعال زیادی در شهرهای مختلف کشور است که تعداد آنها به 28 عدد می رسد . در شهر تبریز و شهر کرمان نیز نمایندگی های دی بار حضور دارند و به ارائه خدمات باربری به مشتریان محترم این باربری مشغولند .

برای دریافت خدمات باربری نیسان بار و وانت بار و یا سایر خودروهای باربری می توانید با شماره 09142406369 تماس بگیرید . شماره دفتر مرکزی واقع در تهران نیز 02152412 می باشد .

مقاله پیشنهادی : عوامل موثر بر قیمت باربری 

باربری تبریز به کرمان - شماره تلفن باربری

هزینه باربری تبریز به کرمان

هزینه باربری به طور کلی بر طبق مسافت مبدا تا مقصد تعیین می شود که همه ساله توسط اتحادیه باربری اعلام می شود ولی عواملی هستند که روی این مبلغ تاثیر گذاشته و به آن اضافه می شوند .

مواردی همچون نوع بار ، حجم و وزن بار ، بیمه باربری ، کارگر بسته بندی یا بارگیری و چیدمان ، نوع خودروی باربری ، شبانه یا روزانه بودن خدمات باربری و … بر هزینه باربری تاثیرگذارند . به همین منظور نمی توان قیمت دقیقی در این مطلب به شما ارائه کرد ولی برای اطلاع از هزینه باربری تبریز به کرمان می توانید با باربری دی بار تماس بگیرید .

حمل بار از تبریز به کرمان فوری

برخی اوقات لازمست که باری به سرعت و فوری از مبدا به مقصد ارسال شود ولی متاسفانه وسیله حمل بار مناسب در دسترس نیست و احتمال تلف شدن بار یا سایر ضررهای مادی وجود دارد . باربری دی بار یک باربری شبانه روزی است که اپراتورهای آن در دو شیفت روزانه و شبانه به پاسخگویی به مشتریان محترم این باربری مشغولند و کار دریافت پاسخگویی ، دریافت سفارش ، صدور بارنامه و بیمه نامه ، پشتیبانی و … هیچگاه در دی بار متوقف نمی شود .

همچنین در روزهای تعطیل ، حتی تعطیلات رسمی نیز این باربری مشغول به کار است . رانندگان بسیاری نیز در سامانه اعلام بار این مجموعه عضو هستند که در 24 ساعت شبانه روز آماده دریافت بار و حمل آن به سمت مقصد می باشند . پس اگر نیاز به نیسان بار ، وانت بار ، خاور و … فوری داشتید با دی بار تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید : کاربرد انواع نیسان بار شهرستان 

باربری تبریز به کرمان - حمل بار فوری

باربری دی بار ؛ باربری تخصصی و با اعتبار

دی بار چیزی در حدود سه دهه است که شروع به فعالیت نموده و بیش از 60 هزار شغل در زمینه باربری ایجاد نموده است . شعار همیشه دی بار تخصص در کنار اعتبار بوده و خوش نامی برای این مجموعه بسیار ارزشمند بوده است .

در شمار باربری های کشور به جرات می توان گفت باربری دی بار نامی معتبر در این عرصه است و تنها مشتریان همیشه وفادار این باربری می توانند این ادعا را ثابت کنند . اگر شما هم قصد ارسال بار از شهر خود به سایر شهرهای کشور را دارید می توانید برای یک بار دی بار را انتخاب کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل بین شهری با بهترین خودروهای باربری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *