جستجو
Close this search box.

باربری تبریز به رشت

باربری تبریز به رشت

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تبریز به رشت - دی بار

باربری تبریز به رشت زیر نظر باربری دی بار انجام می شود. ارسال بار از شهر تبریز و شهرهای اطراف به سایر نقاط ایران از جمله شهر رشت و استان گیلان انجام می شود. با توجه به نوع و وزن بار خودروی مناسب برای حمل بار ارسال می شود.

اغلب بارها با نیسان بار و وانت بار از شهری به شهر دیگر ارسال می شوند. باربری دی بار با سالها تجربه در زمینه باربری شهرستان شما را به مطالعه مقاله مربوط به باربری تبریز به رشت دعوت می کند.

باربری نیسان بار بین شهری تبریز

از شهر تبریز به شهرستانهای مختلف بارهای زیادی ارسال می شود که اغلب با نیسان بار بین شهری انجام می شود. شهر تبریز شهری توریستی و صنعتی و یکی از کلانشهرهای مهم کشور است که تولیدات مختلف خود را به شهرهای دیگر ارسال می کند.

شهر رشت واقع در گیلان نیز یکی از شهرهایی است که مقصد بارهای ارسالی از شهر تبریز است. نیسان بارها خودروهایی مناسب جهت ارسال بار میان شهرها هستند و از کرایه حمل کمتری نیز برخوردارند. تقاضای باربری تبریز به رشت در دی بار بسیار ثبت می شود که این به دلیل حجم بالای ارسال بار میان این دو شهر است.

مقاله پیشنهادی : لیست باربری های مجاز تبریز 1402

 

باربری تبریز به رشت - نیسان بار بین شهری

باربری تبریز به رشت

از شهر تبریز تا رشت تقریبا 490 کیلومتر راه است که برای طی کردن آن به حدود 7 ساعت زمان نیاز است. برای باربری تبریز به رشت و پیمودن این مسیر با خودروی باری نظیر نیسان و خاور زمان بیشتری نیز صرف می شود. اگر قصد استفاده از خدمات باربری تبریز به رشت را داشته باشید باید از یک باربری معتبر استفاده کنید. امروزه با یک سرچ گوگل با انبوهی از شرکتهای باربری مواجه می شوید که شاید برای انتخاب باربری مناسب دچار سردرگمی شوید.

یکی از عللی که ما به شما استفاده از خدمات باربری دی بار را پیشنهاد می کنیم این است که این باربری دارای 34 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور و در شهرهای بزرگ همچون تبریز و رشت است و امکان پوشش دهی سراسری باربری برای کل کشور وجود دارد.

از سوی دیگر پاسخگویی و پشتیبانی در باربری دی بار به صورت شبانه روزی و در کلیه ایام سال حتی روزهای تعطیل می باشد. دلیل دیگری که شما را مجاب می کند تا از خدمات این باربری استفاده کنید این است که برای کلیه بارها حتی خرده بارها و کنارباری ها بارنامه و بیمه نامه معتبر در صورت درخواست مشتری صادر می شود که سندی در دست مشتری برای اثبات مالکیت بار می باشد. شما تنها با یک بار مشتری دی بار شدن برای همیشه دی باری خواهید شد.

ارسال خرده بار و کنارباری از باربری تبریز به رشت

اگر باری که قرار است ارسال کنید حجم و وزن زیادی ندارد لازم نیست یک خودروی کامل را برای ارسال آن کرایه کنید. خدمات کنارباری و خرده بار دی بار به شما این امکان را می دهد که از همان خدمات عادی برای بارهای کوچک و خرد خود استفاده کنید.

کرایه حمل بار اینگونه بارها نیز به نسبت کمتر از حالت عادی خواهد بود. شما حتی می توانید خرده بار خود را بیمه کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل و حادثه ای بتوانید از شرکت بیمه خسارت خود را دریافت نمایید .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری شهرک صنعتی تبریز را مطالعه کنید.

 

باربری تبریز به رشت - ارسال خرده بار و کنارباری

دی بار؛ باربری سریع ، خوشنام و منصف

باربری دی بار بیش از دو دهه به ارائه خدمات باربری بین شهری با نیسان بار و وانت بار مشغول است و توانسته در این مدت با بیش از 34 نمایندگی در سرتاسر کشور به کلیه شهرها ، شهرستان ها و روستاهای کشور خدمات باربری سبک بار ارائه نماید. کارشناسان و اپراتورهای مجموعه دی بار با سعه صدر و در کمال آرامش پاسخگوی مشتریان هستند و تا رسیدن بارها به مقصد پشتیبانی و پیگیری می نمایند. کافی است شما هم دی باری شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل بین شهری با بهترین خودروهای باربری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *