جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری نورآباد ممسنی فارس

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری نورآباد ممسنی فارس - دی بار

باربری نورآباد ممسنی فارس توسط نمایندگی باربری دی در شهر شیراز انجام می گردد.

شهرستان ممسنی که مرکز آن نورآباد است در شمال غرب استان فارس واقع شده و از شمال به سپیدان و کهگیلویه و بویراحمد، از جنوب به کازرون و بوشهر، از غرب به شهرستان رستم و بوشهر و از شرق به شهر شیراز محدود می شود. این شهرستان به دلیل وجود مراتع غنی، همواره برای شغل دامداری مناسب بوده است.

محصولات تولید شده در این منطقه به شهرها و مناطق دیگر ارسال می شوند و علاوه بر این محصولات کشاورزی زیادی نیز به دلیل آب و هوای مناسب این منطقه به عمل می آید که منبع درآمد دیگری برای ساکنان این شهرستان است.

صنایع دستی نظیر قالی، گلیم و جاجیم نیز از تولیدات این شهر زیباست. برای ارسال تولیدات و محصولات این شهرستان به نقاط دیگر نیاز به ماشین های باربری سبک و سنگین وجود دارد.

باربری دی بار آماده ارائه کلیه خدمات باربری از این شهرستان به کلیه نقاط ایران می باشد. حال برای آشنایی با خدمات باربری دی بار با این مقاله همراه شوید.

آشنایی با نورآباد ممسنی فارس

نورآباد یکی از شهرهای استان فارس و در جنوب ایران واقع شده است. این شهر که مرکز شهرستان ممسنی است تا شهر شیراز 160 کیلومتر فاصله دارد.

ساکنین این شهر به زبان لری گویش می کنند و اکثرا مسلمان شیعه هستند. این شهر بدلیل اینکه در دامنه زاگرس واقع شده است آب و هوای نسبتا معتدلی دارد.

فقط بخشهایی از جنوب آن دارای آب و هوای خشک است. جمعیت این شهر حدود 60 هزار نفر است. این شهر مملو از مکانهای تاریخی، آبشارها و مراتع زیبا و وسیع می باشد.

پیشنهاد می شود مقاله پایانه باربری شیراز را مطالعه نمایید. 

 

باربری نورآباد ممسنی فارس - فارس به بوشهر

باربری نورآباد ممسنی فارس به بوشهر

فاصله بین نورآباد ممسنی تا بوشهر در حدود 198 کیلومتر است که برای طی کردن آن زمانی بالغ بر 2 ساعت و 50 دقیقه نیاز است.

بوشهر که شهری بندری است مرکز تبادل محصولات صادراتی و وارداتی زیادی می باشد. مسلما بسیاری از محصولاتی که در شهرهای گوناگون تولید می شوند برای صادرات به این شهر ارسال می شوند.

از آنجا که شهر نورآباد ممسنی شهری تولیدی از نظر محصولات کشاورزی، دامداری، صنایع دستی و … محسوب می شود برای ارسال این محصولات و تولیدات به شهر بوشهر از ماشین های باربری استفاده می نماید.

باربری دی بار بدلیل داشتن نمایندگی در تمامی مراکز استانها از قبیل فارس و بوشهر بسیاری از این سفارشات باربری را بین این دو شهر و استان انجام می دهد.

همچنین ماشین های باربری که از نورآباد به سمت بوشهر حرکت کرده و بار را در بوشهر تحویل می دهند هنگام بازگشت می توانند بار برگشتی را از دی بار تحویل گرفته و با ماشین خالی به شهر خود بازنگردند تا برای رانندگان نیز صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد.

ویژگی های خدمات باربری نورآباد ممسنی به شیراز

  • تنوع بالای وسایل نقلیه اعم از کامیون، تریلی، خاور، نیسان بار، وانت بار و …
  • بهره گیری از خدمات با اخلاق ترین و توانمندترین کارگران حمل و نقل و رانندگان ماشین های باری
  • صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر دولتی و مجزا برای هر بار
  • ارائه خدمات کنارباری، خرده بار، بار برگشتی و … در کنار سایر خدمات باربری
  • پاسخگویی و ثبت سفارش باربری بصورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل
  • اعزام کارگر بسته بندی جهت حمل و نقل اثاثیه منزل
  • و …

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله باربری شهرک صنعتی شیراز را از دست ندهید. 

 

باربری نورآباد ممسنی فارس - ویژگی های خدمات باربری نورآباد

باربری دی بار

باربری دی بار نزدیک به سه دهه است که در زمینه خدمات باربری مشغول به کار است و توانسته تاکنون بیش از 34 نمایندگی فعال در سرتاسر ایران دایر نماید.

اپراتورهای باربری دی بار بصورت شبانه روزی و در کلیه ایام هفته حتی تعطیلات رسمی آماده پاسخگویی و ثبت سفارش باربری مشتریان محترم می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *