جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری شهرک صنعتی فیروزآباد فارس

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی فیروزآباد فارس - دی بار

باربری شهرک صنعتی فیروزآباد فارس تحت نظر باربری دی بار و شعبه آن در شهر شیراز انجام می گردد.

فیروزآباد یکی از شهرستانهای استان فارس است که جمعیت آن در حدود 125 هزار نفر است. این شهرستان در جنوب غربی استان فارس واقع شده و با شهر شیراز حدود 95 کیلومتر فاصله دارد. در اطراف فیروزآباد چند شهرک صنعتی وجود دارد که به تولیدات صنعتی، غذایی، نساجی و … اشتغال دارند.

تولیدات این شهرک های صنعتی که شهرک صنعتی فیروز آباد یکی از این شهرکهاست بوسیله باربری های گوناگون به شهرهای دیگر کشور ارسال می شود.

باربری دی بار سالهاست که با اصناف شهرک های صنعتی در حال همکاری است و محصولات و تولیدات آنها را با ماشین های سنگین و سبک باربری به اقصی نقاط کشور حمل می کند.

در این مقاله بیشتر با خدمات باربری دی بار آشنا خواهید شد پس با ما همراه باشید.

تعریف شهرک صنعتی

شهرک صنعتی به منطقه ای از یک شهرک می گویند که به جای کاربری تجاری و مسکونی برای کاربری صنعتی ساخته می شود و در فاصله حدودا 20 کیلومتر و بیشتر از شهر اصلی بنا می شود که شامل کارخانجات و کارگاههای متعدد است.

این شهرکها معمولا به جهت متمرکز کردن تولیدات صنعتی و توسعه صنعتی ایجاد می شوند و به این دلیل دور از شهرها ساخته می شوند که تاثیرات منفی آلاینده های صنعتی به اهالی شهر آسیبی وارد نکند.

از جهت دیگر حمل و نقل بار در این شهرک ها به دلیل دسترسی به بزرگراهها و جاده های اصلی راحت تر و با ترافیک کمتری انجام می گردد.

مقاله پیشنهادی : باربری شهرک صنعتی اقلید فارس 

 

باربری شهرک صنعتی فیروزآباد فارس - مزایای شهرک صنعتی

استقرار صنایع در شهرکهای صنعتی چه مزایایی به همراه دارد؟

  • صدور سریع و رایگان مجوز ساخت و ساز و پایان کار
  • پرداخت نقدی و یا اقساطی هزینه های استفاده از تاسیسات
  • امکان خرید یا اجاره سالنهای آماده جهت بهره برداری سریع از واحد تولیدی
  • عدم نیاز به اخذ مجوزهای جداگانه از اداره های مختلف
  • کاهش هزینه سرمایه گذاری بدلیل استفاده از خدمات مشترک سازمان دهی شده شهرکهای صنعتی مثل برق، آب و فاضلاب، گاز و تلفن
  • واگذاری اداره شهرکهای صنعتی به هیئت امنا که از صاحبان صنایع همان شهرک تشکیل شده اند.
  • امکان استفاده از معافیت مالیاتی ماده 132 قانون مالیاتها به شرطی که شهرک صنعتی در 30 کیلومتری مرکز استان و یا شهرهای بالای 300 هزارنفر جمعیت باشد و واحد صنعتی در این شهرک مستقر باشد.
  • و …

بیشتر بخوانید : باربری شهرک صنعتی سپیدان فارس 

باربری شهرک صنعتی فیروزآباد فارس به یزد

شهر یزد به دلیل کلانشهر بودن و جاذبه های تاریخی و توریستی همواره بازار مصرف خوبی برای شهرک های صنعتی استان فارس بوده و هست.

شهرک صنعتی فیروز آباد فارس نیز تبادل مواد خام صنایع، تولیدات صنعتی، کشاورزی، دامپروری، نساجی و … را با این شهر تبادل می کند که این تبادلات بوسیله ماشین های باربری گوناگونی که در جاده های میان این دو شهر در تردد هستند انجام می شود.

خوشبختانه باربری دی بار در هر دو شهر یزد و فارس شعبه فعال دارد که در زمینه ارائه خدمات باربری مشغول هستند. این برای رانندگان بسیار خوشایندتر است زیرا بعد از تحویل بار در شهر مقصد برای بازگشت به شهر خود می توانند از همین باربری نسبت به دریافت بار برگشتی نیز اقدام نمایند و دیگر نیازی نیست به باربری دیگری مراجعه نمایند.

مسافت میان شهر فیروزآباد تا یزد از یک مسیر در حدود 558 کیلومتر است که در عرض حدود 7 ساعت می توان آن را طی نمود و از مسیری دیگر 691 کیلومتر است که 9 ساعت و بیست دقیقه زمان برای طی کردن نیاز دارد.

با توجه به دوری مسافت میان این دو شهر لازم است تا بار خود را به یک باربری مطمئن و منصف دهیم تا هم خیالمان از بابت بارها راحت باشد و اینکه باربری نسبت به پاسخگویی و پشتیبانی بارهای تحویل گرفته شده مسئول باشد.

باربری دی بار همواره از این نظر مورد تایید مشتریان بوده و حجم زیاد تماس های این باربری موید همین مطلب است.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری شهرک صنعتی آب باریک فارس را مطالعه نمایید. 

 

باربری شهرک صنعتی فیروزآباد فارس - فیروزآباد به یزد

با یک بار تجربه باربری در دی بار مشتری دائمی ما خواهید شد

تجربه بیست و چند ساله دی بار، 34 شعبه فعال در سرتاسر ایران ، بیش از 65000 راننده ثبت شده فعال در سامانه این باربری و خیل عظیم مشتریان این باربری همه و همه ثابت می کنند که دی بار در ارائه خدمات باربری در طی این سالیان موفق عمل کرده و شما هم می توانید با یک بار تجربه به مشتریان دائمی این باربری بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *