جستجو
Close this search box.

باربری شهرک صنعتی اقلید فارس

باربری شهرک صنعتی اقلید فارس

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی اقلید فارس - دی بار

باربری شهرک صنعتی اقلید فارس زیر نظر شرکت دی بار و توسط نمایندگی این شرکت در شیراز انجام می گردد.

شهر اقلید با آب و هوای سرد و خشک در دامنه کوههای زاگرس واقع شده و شهری تاریخی و کوهستانی در شمال استان فارس است. جمعیت این شهرستان حدود یکصد هزار نفر است.

فاصله این شهر تا شیراز 275 کیلومتر است که حدود سه ساعت زمان برای طی کردن این مسافت لازم است. به دلیل دارا بودن جاذبه های طبیعی، مذهبی، تاریخی فراوان همه ساله گردشگران زیادی از شیراز و شهرهای دیگر به اقلید سفر می کنند.

در اطراف شهر اقلید 6 شهرک صنعتی احداث شده است که در آن تولیدات صنعتی، غذایی، نساجی و … انجام می شود. باربری شهرک صنعتی اقلید فارس زیر نظر شرکت دی بار و تحت نمایندگی شیراز انجام می شود.

از آنجا که این تولیدات و محصولات باید به دست مصرف کنندگان در شهرهای متعدد برسد ماشین های باربری از سنگین تا سبک بار همه روزه در حال تردد به این شهرک های صنعتی هستند.

در این مقاله بیشتر با شهر اقلید و باربری شهرک صنعتی اقلید فارس آشنا خواهیم شد پس با ما همراه شوید.

باربری شهرک صنعتی اقلید فارس

شهرک های صنعتی اقلید فارس شامل 6 شهرک صنعتی است:

1. شهرک صنعتی اقلید 1

2. شهرک صنعتی اقلید 2

3. شهرک صنعتی حسن آباد

4. شهرک صنعتی تیمارجان

5. شهرک صنعتی خنجشت

6. شهرک صنعتی سده

در شهرک های صنعتی فوق انواعی از اصناف ، کارخانجات، کارگاهها و تولیدی های گوناگون در زمینه های صنعتی، کشاورزی، دامپروری، نساجی، صنایع غذایی، پوشاک و … مشغول به کار هستند و محصولات مازاد بر مصرف شهر خود را به شهرهای دیگر ارسال می کنند.

نیسان بارها بیشترین سهم باربری را در این شهرک ها دارند به دلیل کرایه حمل مناسب و ظرفیت باربری نسبتا خوبی که دارند. نیسان بارهای شرکت دی بار همواره آماده ارائه خدمات باربری به اهالی این شهرکهای صنعتی می باشند.

مقاله پیشنهادی : باربری شهرک صنعتی آب باریک فارس 

 

باربری شهرک صنعتی اقلید فارس - باربری اقلید

ارسال خرده بار و کنارباری از شهرک های صنعتی اقلید فارس

بعضی مواقع حمل بار شامل بسته ای یا وسیله ای می شود که حجم زیادی از ماشین باربری را اشغال نمی کند بنابراین منطقی نیست که یک ماشین باربری کامل برای آن کرایه شود.

در این گونه مواقع بار بصورت خرده بار یا کنارباری ارسال می شود که نوع خدمت به همان صورت بار کامل است با این تفاوت که مبلغ کرایه حمل کمتر از حالت عادی است.

راننده ماشین باربری بارها و خرده بارها را در یک ماشین بار زده و به مقصد شهر موردنظر حرکت می کند و تحویل مشتری یا شرکت باربری می نماید.

این گونه بارها هم می توانند شامل بیمه نامه شوند به شرطی که مشتری مبلغ بیمه نامه را پرداخت نماید. توصیه شرکت دی بار همیشه به بیمه کردن بار است.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری شیراز استان فارس را مطالعه نمایید. 

بیمه باربری چیست؟

بیمه باربری بیمه ای است که بیمه گر در ازای دریافت حق بیمه از طرف بیمه گذار تعهد می کند تا اگر در جریان حمل و نقل کالا از مبدا تا مقصد در اثر وقوع خطراتی که در بیمه نامه ذکر شده است کالا دچار خسارت شود یا تلف شود و بیمه گذار از این بابت متحمل خساراتی شود تمامی خسارات وارده توسط بیمه گر جبران شود.

در بعضی موارد هم زیانی که به اشخاص ثالث وارد می شود توسط این بیمه جبران می گردد.

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله پایانه باربری شیراز را از دست ندهید.

 

باربری شهرک صنعتی اقلید فارس - ارسال خرده بار و کنارباری

شرکت دی بار، باربری باکیفیت و پاسخگویی شبانه روزی

در شرکت دی بار و در کلیه نمایندگی های این شرکت پاسخگویی به مشتری یکی از اصول اساسی می باشد. یعنی مشتری بصورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل هم می تواند با شماره های این شرکت تماس گرفته و درخواست ماشین باربری، ثبت سفارش باربری و یا پیگیری بار خود را نماید.

اپراتورهای این شرکت با صبر و حوصله آماده کمک و راهنمایی به مشتریان و رانندگان خود می باشند. برای دریافت خدمات باربری با هر گونه ماشین اعم از سنگین و سبک بار می توانید با شماره های این شرکت تماس بگیرید و خیال خود را از بابت یک باربری مطمئن راحت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *