جستجو
Close this search box.

پایانه باربری شیراز

پایانه باربری شیراز

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

پایانه باربری شیراز - دی بار

پایانه باربری شیراز شرکت دی بار ارائه کلیه خدمات باربری در شهر شیراز و شهرهای اطراف را بعهده دارد.

شهر شیراز یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران و مرکز استان فارس است. آب و هوای این شهر بدلیل قرار گیری در ارتفاع معتدل است و با رشته کوههای زاگرس محصور گشته است.

این شهر در دو هزار سال قبل از میلاد بنا شده و یکی از نام های قدیم آن هم تیراژه است. این شهر در منطقه ای حاصلخیز واقع شده و عشایر زیادی در اطراف آن به دامپروری مشغول هستند.

کشاورزی نیز در این شهر رونق فراوان دارد و انار و لیموی شیراز بسیار معروف هستند. از سوی دیگر این شهر به بنادر مهمی همچون بندرعباس و بندر بوشهر نزدیک است و این موجب افزایش تبادلات این شهر با شهرهای اطراف می شود.

این شهر به شاعران، ادبیات،گل و شراب معروف است. این شهر همه ساله خصوصا در فصل بهار و ماه اردیبهشت که فصل شکوفه های بهارنارنج است میزبان گردشگران زیادی از داخل کشور و همچنین توریست های خارجی است. آثار باستانی تخت جمشید، مقبره کوروش، مقبره حافظ شیرازی و … از بناهای تاریخی این شهر می باشد.

پایانه باربری شیراز

با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد شهر شیراز شهری مهم و پرتردد محسوب می شود که این تردد شامل مسافران و گردشگران و همچنین حمل بار و محصولات از این شهر به شهرها و بنادر اطراف می شود.

محصولات کشاورزی و دامپروری این شهر به دلیل حاصلخیزی آن بسیار زیاد است. محصولات تولید شده دامی و کشاورزی توسط ماشین های باربری نظیر نیسان بار، وانت بار، خاور و کامیون به بنادر و شهرهای اطراف و همچنین به استانها و شهرهای سر تا سر کشور ارسال می شود.

پایانه باربری شیراز که تحت نظارت شرکت دی بار است ارسال محصولات، کالاها و بارها را به عهده دارد. نمایندگی شرکت دی بار در شهر شیراز بسیار فعال بوده و بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات باربری خصوصا نیسان بار و وانت بار به کلیه شهرها می باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله پایانه نیسان بار برگشتی شیراز را مطالعه نمایید.

 

حمل و باربری اثاثیه منزل در شیراز - پایانه باربری شیراز

حمل و باربری اثاثیه منزل در شیراز

اثاثیه منزل شامل کلیه لوازم مورد نیاز زندگی می شود که اغلب این لوازم هم در مقابل ضربه و فشار آسیب پذیر هستند. پس باربری و حمل آنها کاری حرفه ای است.

خصوصا اگر این اثاثیه قرار باشد به منطقه ای دور در شهر یا شهری دیگر فرستاده شود. در شهر شیراز روزانه جابه جایی های زیادی انجام می شود که اغلب آنها حمل اثاثیه منزل است.

امروزه نسبت به قبل اثاثیه منزل حجم زیادی پیدا کرده اند و بارگیری و تخلیه آنها هم دشوارتر شده است. مثلا یخچال های ساید بای ساید امروزی را با یخچال های کوچک و سبک قدیمی مقایسه کنید.

حجم و وزن این یخچالها به مراتب بیشتر از مدلهای قدیمی است و طبعا حمل و نقل آنها هم کار بسیار دشواری است. علی الخصوص برای خانه های آپارتمانی که بالا بردن اجناس از پله ها کار را دشوارتر می کند.

اصل اول در حمل اثاثیه آسیب نرسیدن به وسایل منزل مشتری است ولی مهمتر از آن نحوه بسته بندی و ضد ضربه کردن وسایل است که به توضیح آن می پردازیم.

مقاله پیشنهادی: باربری شهرک صنعتی شیراز 

اعزام کارگر بسته بندی در اسباب کشی

اگر در بسته بندی استاندارد و اصولی لوازم مهارت ندارید یا فرصت کافی برای این کار را ندارید آن را به دستان کارگران بسته بندی بسپارید.

این کارگران اصول بسته بندی و ضد ضربه کردن لوازم را می دانند و با لوازمی که همراه خود می آورند اعم از کارتن های خالی مقاوم و محکم، طناب، چسب نواری، پلاستیک حبابدار و … به طرزی حرفه ای و با سرعت لوازم شما را بسته بندی کرده و خیالتان را از بابت این امر پرزحمت راحت می کنند.

کافیست قبل از روز باربری و حمل اثاثیه با شرکت دی بار تماس بگیرید و درخواست کارگر بسته بندی نمایید و مابقی کارها را به شرکت دی بار بسپارید.

انواع ماشین باربری در پایانه باربری شیراز دی بار

  • خودروی باربری وانت شامل نیسان بار، پیکان وانت، پراید وانت، آریسان و مزدا وانت
  • خاور (مسقف، غیر مسقف، کفی)
  • کامیونت
  • کامیون
  • تریلی
  • و …

انواع دیگر خودروی باربری هم به درخواست مشتری قابل ارسال جهت باربری وجود دارد شامل انواع خودروهای یخچالدار برای محصولات فاسد شدنی و …

پیشنهاد ویژه دی بار: باربری شیراز به تهران

هزینه باربری از شیراز به شهرهای دیگر چگونه محاسبه می شود؟

هزینه باربری به عواملی چون حجم بار، نوع بار، وزن بار، ارزش بار، فاصله مبدا تا مقصد و … بستگی دارد. نوع ماشین باربری تاثیر زیادی در هزینه و کرایه حمل دارد.

بنابراین با تخمین درست می توان از هزینه کردن اضافه جلوگیری کرد. مثلا نیسان بار تا حداکثر 2 تن بار را می تواند حمل کند در حالیکه خاور تا 5 تن را می تواند بارگیری نماید.

پس اگر بار شما وزنی کمتر از دو تن داشته باشد ولی حجم آن زیاد باشد و در درون نیسان بار جای نگیرد باید نسبت به کرایه ماشین بزرگتر نظیر خاور اقدام کرد یا مثلا شما برای حمل و نقل اثاثیه ای مثل مبلمان نیاز به خاور یا نیسان کفی دارید تا بتوان به راحتی مبلها را بارگیری و تخلیه نمود.

اگر در انتخاب ماشین باربری سردرگم هستید می توانید با شرکت دی بار تماس بگیرید و از کارشناسان این مرکز برای انتخاب ماشین مناسب بارهای خود مشورت بگیرید.

 

انواع ماشین باربری در پایانه باربری شیراز - پایانه باربری شیراز

شرکت دی بار سایت تخصصی باربری

شرکت دی بار با بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه باربری خصوصا نیسان بار و دارا بودن 28 نمایندگی فعال در مراکز استانها بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات باربری به هموطنان عزیز می باشد.

همچنین اپراتورهای این شرکت در روزهای تعطیل نیز پاسخگوی نیاز مشتریان در زمینه باربری خواهند بود. کافیست با شرکت دی بار تماس بگیرید و یک باربری مطمئن و راحت را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *