جستجو
Close this search box.

باربری باکو نیسان بار و وانت بار

باربری باکو نیسان بار و وانت بار

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری باکو نیسان بار و وانت بار - دی بار

باربری باکو نیسان بار و وانت بار یکی از خدمات باربری شرکت دی بار می باشد.

باکو نام پایتخت جمهوری آذربایجان و شهری در سواحل دریای خزر است. این شهر پرجمعیت ترین شهر قفقاز است و اولین جایی است که نفت از آنجا استخراج شد.

همچنین این شهر از مهمترین مقصدهای گردشگری قفقاز است و هتل های مجلل و زنجیره ای زیادی در آن واقع شده است. از آنجا که اگر بخواهیم از آستارا تا باکو زمینی سفر کنیم حدود دو ساعت و نیم فاصله است و این به معنی آن است که در مدت کوتاهی می توان به قلب بازار آذربایجان دسترسی داشت.

محصولات غذایی و کشاورزی، تولیدات کارخانه ای و صنایع دستی زیادی از ایران در بازارهای باکو به فروش می رسد که از طریق نیسان بار و وانت بارها به این مقصد ارسال شده اند.

حال قصد داریم بیشتر با شهر باکو و باربری باکو نیسان بار و وانت بار در این مقاله آشنا شویم پس با ما همراه شوید.

باربری باکو نیسان بار و وانت بار

برای ارسال بار از یک کشور به کشوری دیگر راههای مختلفی وجود دارد. ارسال بار بصورت هوایی، دریایی، جاده ای و ریلی بین شهرها و کشورها انجام می شود.

از آنجا که مسافت بین دو شهر باکو در آذربایجان و آستارا در ایران بدلیل همجواری دو کشور نزدیک و در حدود سه ساعت است ارسال بار بصورت جاده ای به صرفه تر است. زیرا ارسال بار هوایی و دریایی هزینه بیشتری دارد.

ارسال بار به صورت جاده ای توسط ماشین های سبک و سنگین انجام می شود که بسته به وزن و حجم بارها ماشین مناسب برای باربری انتخاب می گردد.

ارسال محصولات کشاورزی و دامپروری با ماشین های باربری سبک نظیر نیسان بار و وانت بار نیز به راحتی امکان پذیر است و هزینه به صرفه تری هم دارد.

شرکت دی بار با در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان سبک بار کلیه خدمات باربری باکو نیسان بار و وانت بار را انجام می دهد.

همچنین اگر برای باربری نیاز به ماشین سنگین نظیر کامیون، کامیونت، تریلی و … دارید می توانید با این شرکت تماس گرفته و سفارش باربری خود را ثبت نمایید.

مقاله پیشنهادی: وانت بار تبریز به شهرستان 

 

حمل بارهای صادراتی از ایران به باکو - باربری باکو نیسان بار وانت بار

حمل بارهای صادراتی از ایران به باکو به چه صورت است؟

خیلی از بارهایی که به باکو ارسال می گردند بارهای صادراتی هستند که از سوی تولیدکنندگان ایرانی به بازارهای باکو ارسال می شود. حمل این بارها به دو روش انجام می شود که شامل:

– باربری به صورت ترانزیت یا مستقیم:

در این روش بارها از ایران مستقیما و بوسیله کامیونهای ترانزیت (کاپتاژ) به باکو ارسال می گردند زیرا فقط این ماشینها اجازه عبور کردن از مرز را دارند.

– باربری به صورت غیرمستقیم:

در این روش بارها به مناطق مرزی بین دو کشور ارسال می شوند و بعد از انجام مراحل گمرکی این بارها به ماشین ها و کامیون های آذربایجانی منتقل می شوند و سپس به باکو برده می شوند.

بارهایی که از طریق نیسان بار، وانت بار، خاور و کامیون حمل می شوند در مرز آستارا تحویل کامیونهای آذربایجان می شوند و برمی گردند. برای بازگشت می توانند بارهایی که از باکو به مرز آورده شده و قرار است به ایران ارسال شود را بارگیری کرده و بصورت بار برگشتی به شهر خود بازگردند.

بیمه کردن بارهای ارسالی از طریق زمینی به باکو

بیمه کردن کالا یا بار برای تضمین سلامت و مراقبت آن انجام می شود. بیمه کردن بار موجب می شود که اگر خسارتی در طی مسیر برای بار ایجاد شد شرکت بیمه هزینه ها را پرداخت نماید. حق بیمه هم بستگی به نوع کالا و ارزش بار و وزن آن دارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری ارومیه را مطالعه نمایید. 

ارسال خرده بار و کنارباری

اگر باری که قرار است به منطقه ای ارسال شود حجم و وزن زیادی نداشته باشد و نیازی نباشد که یک ماشین دربست برای آن کرایه شود می توان بار را بصورت کنارباری یا خرده بار ارسال کرد.

در این روش راننده ماشین باربری بسته ها و بارهای دریافتی را در یک ماشین بارگیری کرده و به مقصد مشترک حمل می کند. خرده بار و کنارباری را نیز می توان بیمه کرد تا در صورت بروز اتفاق پیش بینی نشده خسارت متوجه صاحب بار یا راننده نشود.

 

بیمه کردن بارهای ارسالی به باکو - باربری باکو نیسان بار وانت بار

 دی بار، سریع ترین در حمل بار

شرکت دی بار با دارا بودن 28 نمایندگی فعال در مراکز استانها و سامانه 65000 عضوی باربری سبک بار آماده ارائه خدمات باربری، حمل اثاثیه، باربری خرده بار و کنارباری، بیمه کردن بار، صدور بارنامه مجزا، اعزام کارگران بسته بندی و … می باشد.

کافی است با شماره های دی بار تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. اپراتورهای شرکت دی بار بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته حتی روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان محترم می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *