جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری شیراز استان فارس

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شیراز استان فارس

باربری شیراز استان فارس به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات باربری به شما مشتریان گرامی است.

شیراز، مرکز استان فارس است و یکی از بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهرهای جنوب ایران محسوب می شود.

این شهر به علت موقعیت جغرافیایی و قرارگیری آن در دامنه زاگرس و حاصلخیزی آن از لحاظ محصولات کشاورزی و دامپروری همواره از دیرباز مورد توجه بوده است. همچنین در مسیر راه های اصلی تجاری و بنادرهای مهم مانند بندرعباس و بندر بوشهر قرار دارد.

شهر شیراز به علت مراکز تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی بسیار، جزو جاذبه های گردشگری ایران به شمار می آید. این شهر به داشتن صنایع دستی مانند قالی بافی، گلیم، منبت کاری، معرق کاری و خاتم کاری معروف است.

اقتصاد شهر شیراز بر پایه محصولات کشاورزی و محصولات صنعتی است. به این صورت که به علت فراوانی آب در این منطقه محصولاتی مانند انگور، لیمو، نارنج، خرمالو، گندم و انار برداشت می شود. صنعت فناوری اطلاعات از بزرگ ترین صنایع این شهر است. صنایع لاستیک سازی و نساجی جزو صنایع شناخته شده، شهر شیراز است.

همچنین وجود شهرک های صنعتی مختلف، پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه از دیگر ویژگی های، شهر شیراز محسوب می شود.

بنابراین از آنجایی که شهر شیراز دارای موقعیت جغرافیایی و اقتصادی مهم در کشور است، وجود یک باربری معتبر برای انجام باربری درون شهری و برون شهری در این شهر ضرورت دارد. باربری شیراز تمام امور باربری مانند حمل محصولات کشاورزی، صنعتی و حمل اثاثیه منزل و خرده بار را انجام می دهد.

این باربری تحت نظارت شرکت باربری و حمل نقل دی بار مشغول به فعالیت است و تمام امور باربری را به بهترین نحوه به مشتریان خود ارائه می دهد. کافی است که با تماس در سامانه دی بار اعلام بار کنید تا در سریع ترین زمان ممکن یا در زمانی که شما درخواست دارید، راننده با ماشین باربری برای شما ارسال شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری لار استان فارس پیشنهاد می شود.

 

باربری شیراز - باربری شیراز به تهران

باربری شیراز به تهران

همان طور که بیان شد شهر شیراز دارای محصولات صنعتی و کشاورزی بسیاری است، بنابراین برای حمل این نوع محصولات به تهران و سایر شهرهای دیگر، باربری شیراز آن را با داشتن رانندگان با تجربه و آشنا به مسیر انجام می دهد.

همچنین ممکن است فردی بخواهد از شهر شیراز به تهران نقل مکان کند و برای حمل اثاثیه منزل نیاز به باربری با ماشین های مناسب اسباب کشی مانند کامیونت و خاور داشته باشد، در این مورد نیز استفاده از یک باربری مطمئن باید یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی باشد که قصد جابجایی از این شهر را دارند.

برای حمل بار از تهران به شیراز، باربری شیراز یکی از بهترین باربری های برای حمل ایمن و مطمئن بار شما خواهد بود.

پیشنهاد ویژه دی بار: مشاهده لیست نمایندگی های دی بار

از ویژگی های مهم باربری شیراز عبارت است از:

  • صدور بارنامه دولتی برای تمام امور باربری
  • صدور بیمه نامه برای پرداخت خسارت در صورت بروز آسیب به بار
  • انواع ماشین باربری مانند نیسان بار، وانت بار، کامیونت و خاور
  • حمل اثاثیه منزل و اعزام نیروی باربری و بسته بندی با درخواست مشتری
  • حمل خرده بار و تعرفه باربری متناسب با حجم بار
  • تعرفه مناسب و حمل بار ایمن

خدمات باربری شیراز استان فارس

این باربری تحت نظارت سامانه دی بار، خدمات باربری مانند حمل اثاثیه منزل (درون شهری و بین شهری)، خرده بار، باربری به صورت دربستی و برگشتی را به صورت شبانه روزی و با تعرفه های مناسب انجام می دهد.

دی بار با چندین سال سابقه باربری و پوشش سراسری کل کشور با 28 نمایندگی فعال، مشغول به جابجایی محموله های سبک و سنگین بین شهری و درون شهری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *