جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری سعادت شهر

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری سعادت شهر - دی بار

باربری سعادت شهر استان فارس تحت نظارت شعبه شیراز باربری دی بار انجام می گردد. باربری دی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می نماید.

سعادت شهر شهری در استان فارس و مرکز شهرستان پاسارگاد است. این شهر در 105 کیلومتری شهر شیراز از سمت شمال شرق قرار دارد. اقتصاد این شهر بر کشاورزی و صنایع غذایی متکی است.

سعادت شهر جمعیتی بالغ بر 95 هزار نفر دارد و در گذشته حلقه اتصال پاسارگاد به تخت جمشید در پایتخت هخامنشیان بوده است به همین دلیل شهری تاریخی، توریستی و گردشگری محسوب می شود.

این شهر صنایع دستی نظیر گلیم بافی، بوریا بافی و همچنین سوغاتی های خوشمزه نظیر حلوای خارک، مسقطی و رنگینک نیز دارد.

پس از آشنایی اجمالی با سعادت شهر بهتر است ببینیم مراودات اقتصادی این شهر با شهرهای اطراف چگونه انجام می شود. در این مقاله در مورد باربری سعادت شهر به شهرهای دیگر صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

تعریف باربری ، شرکت باربری و بیمه باربری

باربری : باربری شامل جا به جا کردن وسایل اعم از وسایل منزل یا اداره و سازمان از جایی به جای دیگر را باربری می گویند.

این جابه جایی در گذشته ها بدلیل محدود بودن لوازم و وسایل و همین طور وسایل باربری که خدمات حمل بار انجام می دادند توسط خود فرد انجام می شد ولی امروزه با تخصصی شدن حمل و نقل، شرکت های باربری زیادی به ارائه خدمات باربری مشغول هستند.

شرکت باربری : به شرکت هایی که اساسی ترین و مهمترین وظیفه آنها حمل و نقل ، جابه جا کردن وسایل به راههای مختلف هوایی، زمینی ، قطاری و دریایی است.

بیمه باربری : این بیمه برای تضمین سلامت کالا و بار ارسالی انجام می شود و شرکت بیمه در قبال حق بیمه ای که دریافت می کند متعهد می شود که چنانچه اگر در هنگام جابه جایی بار از مکانی به مکان دیگر آسیب و نقصی به آن وارد شد طبق بیمه نامه خسارات وارده را جبران نماید.

لزوم بیمه کردن بار برای بارهایی که حساس تر هستند نظیر لوازم برقی و شکستنی منزل خیلی بیشتر است.

مقاله پیشنهادی : باربری شیراز استان فارس 

 

باربری سعادت شهر - به شیراز

باربری سعادت شهر به شیراز

شهر شیراز نزدیکترین کلانشهر به سعادت شهر و بازار بسیار مناسبی برای محصولات کشاورزی، صنایع دستی و مواد غذایی این شهر می باشد.

بسیاری از این محصولات توسط ماشین های باربری به شیراز منتقل می شوند و اغلب محصولات کشاورزی این شهر در بازارهای روز و میوه و تره بار به فروش می رسند.

فاصله سعادت شهر تا شیراز چیزی در حدود 119 کیلومتر است که برای طی شدن این مسافت نیاز به 1 ساعت و نیم زمان است. از آنجا که این مسافت چندان زیاد نیست اغلب بارها توسط نیسان بار و وانت بار به این شهر منتقل می شوند.

باربری دی بار در شهر شیراز شعبه ای فعال دارد که در هر زمان که بخواهید می توانید با یک تماس نسبت به دریافت خدمات باربری اقدام نمایید.

پیشنهاد می کنیم مقاله پایانه باربری شیراز را مطالعه نمایید. 

حمل اثاثیه منزل از سعادت شهر به بوشهر

برخی افراد به دلایلی نظیر تحصیل، شغل، ازدواج، شرایط آب و هوا و … به شهرهای دیگر نقل مکان می کنند. برخی ساکنین سعادت شهر نیز به دلایل گفته شده به بوشهر یا شهرهای دیگر مهاجرت می کنند.

برای حمل اثاثیه منزل از شهری به شهر دیگر بسته به اینکه حجم وسایل چه اندازه است باید نسبت به انتخاب ماشین باربری مناسب اقدام کرد.

اگر وسایل و لوازم از نظر حجم و وزن در حد یک نیسان بار باشد می توان با کرایه حمل کمتر این کار را انجام داد زیرا نیسان بارها تا حدود سه تن را می توانند حمل کنند.

چنانچه اثاثیه بیش از این مقدار باشد باید نسبت به کرایه خاور مسقف یا بدون سقف اقدام کرد. البته باری که با نیسان بارها و خاورهای بدون سقف حمل می شوند بایستی با چادر برزنتی خوب پوشانده شوند تا در طی مسیر دچار آسیب نشوند.

بیشتر بخوانید : پایانه نیسان بار برگشتی شیراز 

 

باربری سعادت شهر - حمل اثاثیه منزل به بوشهر

باربری دی بار

باربری دی بار نزدیک به سه دهه است که به خدمات باربری با انواع ماشین های باربری اعم از سنگین و سبک بار مشغول است و با 34 شعبه فعال در کل کشور توانایی ارائه خدمات باربری به کلیه مناطق کشور را داراست.

اگر در هر نقطه ای از ایران باشید و قصد حمل بار از نقطه ای به نقطه دیگر را داشته باشید می توانید با دی بار تماس بگیرید.

در مراکز همه استانها شعبه ای از دی بار وجود دارد که بتواند در اسرع وقت ماشین باربری موردنظرتان را برایتان ارسال نماید. پس با دی بار تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *