جستجو
Close this search box.

باربری شهرک صنعتی کازرون

باربری شهرک صنعتی کازرون

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی کازرون - دی بار

باربری شهرک صنعتی کازرون تحت نظارت شعبه شیراز باربری دی بار انجام می گردد.

شهر کازرون در غرب استان فارس واقع شده که از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرهای کشور است. جمعیت این شهر بالغ بر یکصد هزار نفر است.

از کازرون به شیراز دو مسیر وجود دارد که مسیر اول 143 کیلومتر و زمانی در حدود 2 ساعت و 10 دقیقه زمان نیاز دارد تا طی شود و مسیر دوم 174 کیلومتر است که دو ساعت و 46 دقیقه زمان برای طی کردن نیاز دارد.

در اطراف شهر کازرون نیز مانند بسیاری از شهرهای پرجمعیت و بزرگ چندین شهرک صنعتی مشغول به فعالیت هستند که شهرک صنعتی کازرون هم از این دسته است.

در این مقاله در مورد شهرک صنعتی کازرون و باربری در این منطقه قرار است صحبت کنیم. پس با دی بار همراه شوید.

باربری شهرک صنعتی کازرون

در شهرک صنعتی کازرون انواعی از کارخانجات ، کارگاهها و تولیدیهای گوناگون در زمینه های صنعتی، غذایی، نساجی، پوشاک و … مشغول به فعالیت هستند و محصولات خود را به شهرهای دیگر ارسال می کنند.

نیسان بارها بیشترین خودروهایی هستند که باربری از شهرک صنعتی کازرون را انجام می دهند که این بدلیل کرایه حمل کمتر و ظرفیت باربری خوبی است که این ماشین ها نسبت به خودروهای باربری سنگین نظیر خاور و کامیون دارند.

نیسان بارهای باربری دی بار آماده ارائه خدمات باربری بصورت شبانه روزی به اصناف این شهرک صنعتی می باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری شهرک صنعتی آب باریک فارس را مطالعه نمایید. 

 

باربری شهرک صنعتی کازرون - کازرون

ارسال خرده بار و کنارباری از شهرک صنعتی کازرون

در برخی مواقع حمل بار شامل یک وسیله یا بسته می شود که حجم زیادی ندارد و نیازی نیست که یک ماشین باربری را برای ارسال آن کرایه کرد.

در این گونه مواقع می توان بار را بصورت خرده بار یا کنارباری ارسال نمود تا هزینه بار کمتری را بخواهیم پرداخت کنیم. راننده خودروی باربری پس از تحویل گرفتن کلیه بار و خرده بارها آنها را در ماشین به طرزی صحیح بارگیری نموده و در مقصد به تحویل گیرنده می دهد.

این بارها هم میتوانند بیمه نامه داشته باشند تنها به شرطی که صاحب بار مبلغ حق بیمه باربری را بپردازد. توصیه باربری دی بار همواره بیمه کردن بارهاست.

آیا بیمه باربری اجباری است؟

بیمه باربری در ازای پرداخت حق بیمه ای نه چندان قابل توجه توسط مشتری باربری به بارها تعلق می گیرد و برای این است که اگر در اثر حادثه ای پیش بینی نشده خسارتی به بارها وارد شد جبران آن به عهده شرکت بیمه کننده می باشد و صاحب بار دچار خسارت نخواهد شد.

حال باید ببینیم که بیمه کردن بارها اجباری است یا خیر؟ باید گفت که بیمه باربری نیز مانند بسیاری از بیمه ها کاملا اختیاری است ولی شرط احتیاط این است که برای راحت کردن خیال خود و از بین بردن احتمال حتی اندک خسارت دیدن نسبت به بیمه کردن بارها اقدام کنیم.

 

باربری شهرک صنعتی کازرون - خرده بار و کنارباری

باربری دی بار ، پاسخگویی و ارائه خدمات باربری شبانه روزی

باربری دی بار و کلیه شعب این مجموعه به صورت شبانه روزی و حتی روزهای تعطیل آماده پاسخگویی و ثبت سفارشات باربری مشتریان محترم خود می باشد.

اپراتورهای باربری دی بار با صبر و حوصله نسبت به مشاوره دادن در زمینه باربری ، ثبت سفارش و پیگیری بارها پس از ارسال اقدام می نمایند.

دی بار از کلیه ماشین های باربری اعم از ماشین های سنگین نظیر تریلی، کامیون، کامیونت و خاور و همچنین سبک بارها از جمله نیسان بار و وانت بار برای ارائه خدمات باربری به مشتریان استفاده می نماید.

اصناف شهرک های صنعتی از جمله شهرک صنعتی کازرون مشتری های دائمی و وفادار این مجموعه هستند که برای ارسال بارهای خود همواره با این باربری تماس می گیرند. شما هم با دی بار تماس بگیرید تا جزو مشتریان دائمی ما گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *