جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری شهرک صنعتی سپیدان فارس

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی سپیدان فارس - دی بار

باربری شهرک صنعتی سپیدان فارس از خدمات باربری دی در استان فارس می باشد.

سپیدان از شهرهای استان فارس است که در اطراف آن شهرک های صنعتی متعددی واقع شده است. از آنجا که باربری دی بار دارای 28 نمایندگی فعال در شهرهای گوناگون از جمله شیراز است کلیه اصناف و واحدهای تولیدی موجود در شهرک صنعتی سپیدان می توانند با این مجموعه تماس گرفته و تقاضای خدمات باربری نمایند.

با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در زمینه باربری این شهرک صنعتی به دست آورید.

باربری شهرک صنعتی سپیدان فارس به اصفهان

فاصله شهر سپیدان تا اصفهان در حدود 440 کیلومتر است و مدت زمانی در حدود 5 ساعت و 40 دقیقه زمان لازم است تا این مسافت طی شود.

از آنجا که شهر اصفهان یک کلانشهر توریستی، تاریخی و صنعتی است مواد خام و یا تولیدات صنعتی با حجم زیاد از این شهر به شهرهای دیگر ارسال می شوند.

از شهرک صنعتی سپیدان فارس نیز بدلیل وجود کارخانجات، کارگاهها و مراکز تولیدی ، محصولات تولید شده به اصفهان ارسال می شوند.

اصفهان مانند کلان شهرهایی نظیر تهران، شیراز، مشهد و تبریز همواره بازار خوبی برای تولیدات شهرها و شهرک های صنعتی سراسر کشور می باشند.

باربری دی با داشتن نمایندگی در اغلب شهرها کار حمل و نقل محصولات و بارها را بین شهرها انجام می دهد. کافیست برای هماهنگی حمل و نقل بارهای خود با شماره های دی بار تماس بگیرید.

پیشنهاد می شود مقاله پایانه باربری شیراز را مطالعه نمایید.

 

باربری شهرک صنعتی سپیدان فارس - انواع ماشین باربری

انواع ماشین های باربری در باربری دی بار

باربری دی بیش از دو دهه است که در امر باربری مشغول به فعالیت است و تاکنون توانسته 28 نمایندگی فعال در سرتاسر ایران راه اندازی نماید.

انواعی از ماشین های باربری سنگین نظیر تریلی، کامیون، کامیونت، خاور و … و همچنین سبک بارها نظیر نیسان بار، وانت بار، وانت پراید، وانت مزدا ، آریسان و … توسط این شرکت جهت خدمات باربری ارسال می شوند.

اگر شما صاحب اصنافی در شهرک صنعتی سپیدان هستید و نیاز به ماشین های باربری از هر نوعی دارید می توانید از طریق تماس با دی بار و دادن اطلاعات لازم از قبیل نوع بار، حجم و وزن آن و مسافت تا مقصد نسبت به کرایه ماشین مورد نظر خود اقدام نمایید.

اگر در مورد انتخاب نوع ماشین مناسب بار خود دچار تردید هستید و یا اطلاعاتی ندارید کارشناسان این مجموعه آماده هستند تا به شما در این مورد مشاوره لازم را بدهند.

مقاله پیشنهادی : پایانه نیسان بار برگشتی شیراز 

باربری شهرک صنعتی سپیدان تا شیراز

مسافت میان سپیدان و شیراز در حدود 77 کیلومتر است که یک ساعت و نیم طول می کشد تا از سپیدان به شیراز و بالعکس مسافرت نمود.

ماشین های باربری دی بار تولیدات یا مواد خام تولید شده در شهرک صنعتی سپیدان را بارگیری نموده و به مقصد شهرهای گوناگون از جمله شیراز که آن هم کلانشهری صنعتی است می برند.

شهر شیراز همچنین مصرف کننده و بازار بسیار خوبی برای تولیدات کشاورزی و دامپروری شهر سپیدان می باشد.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله باربری شهرک صنعتی شیراز را از دست ندهید. 

 

باربری شهرک صنعتی سپیدان فارس - فارس به اصفهان

باربری دی بار ، بعد از یک بار، زنگ می زنی هر بار

باربری دی به داشتن مدیریت و پرسنل منظم، مسئول، وقت شناس و منصف مشهور است و به این طریق توانسته علاوه بر افزایش نمایندگی ها، مجموعه مشتریان وفادار خود را گسترش داده و از میان اصناف شهرک های صنعتی خصوصا شهرک صنعتی سپیدان تماس های هر روزه و همیشگی برای باربری دریافت می دارند.

اپراتورهای دی بار بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته و در تمامی ایام سال حتی تعطیلات رسمی آماده پاسخگویی و ثبت سفارش باربری مشتریان محترم می باشند. کافیست با این مجموعه تماس بگیرید و از مشتریان وفادار این باربری گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *