جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

لیست باربری های مجاز رشت 1402

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

لیست-باربری-های-مجاز-رشت-1402-دی-بار-

لیست باربری های مجاز رشت 1402 موضوع مقاله پیش روی شماست . باربری دی بار شما را به مطالعه این مقاله دعوت می نماید .

رشت یکی از کلانشهرهای شمالی کشور و مرکز استان گیلان می باشد . این شهر به دلیل بارندگی زیاد به شهر باران شهرت دارد و در بیشتر روزهای سال شاهد بارندگی در این شهر هستیم.

رشت شهری حاصلخیز است که برنج محصول اصلی آن است. محصولات دیگری اعم از تولیدات باغی ، کشاورزی و دامداری نیز در این شهر تولید می شود که به شهرهای مختلف کشور ارسال می شوند .

باربری در این شهر بیشتر توسط نیسان بارها و همین طور خودروهای باربری بزرگتر نظیر خاور انجام می شود . برای آشنایی با خدمات باربری های مجاز رشت با ما تا انتهای مقاله همراه باشید .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری رشت را مطالعه نمایید.

 

لیست باربری های مجاز رشت - باربری های مجاز

لیست باربری های مجاز رشت 1402

در این بخش قصد داریم چند باربری مجاز در رشت را به شما معرفی کرده و شما را با خدمات باربری این مراکز آشنا کنیم . باربری های مجاز رشت به قرار زیر است :

باربری دی بار

شعبه مرکزی این باربری در شهر تهران واقع شده است و دارای 28 شعبه فعال در سرتاسر کشور می باشد . خدمات مربوط به حمل اثاثیه منزل ، حمل بار با نیسان بار ، وانت بار، خاور ، کامیون و … ، اعزام کارگر بسته بندی جهت اسباب کشی ، حمل کنارباری و خرده بار ، بار برگشتی ، صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر و … از خدمات این باربری می باشند .

شماره تلفن شعبه رشت دی بار 09112957582 و شماره تلفن شعبه مرکزی دی بار در تهران 52412-021 می باشد .

باربری آموت بار

حمل و نقل آموت بار با دارا بودن سه دهه تجربه در زمینه حمل و نقل بار و کالا به صورت داخلی و بین المللی و همچنین داشتن 34 شعبه فعال در سراسر کشور ، ارائه کلیه خدمات باربری را با بهترین کیفیت برعهده دارد .

شعبه مرکزی این باربری در تهران به شماره 52901-021 و شعبه رشت آن به شماره 01332133767 می باشد .

مقاله پیشنهادی : باربری شهرک صنعتی رشت

باربری ماموت بار

باربری ماموت به صورت اختصاصی در زمینه نیسان بار فعالیت می کند و دارای سامانه 64000 عضوی از رانندگان فعال می باشد . این باربری دارای 40 نمایندگی در شهرهای مختلف کشور می باشد که اغلب آنها مراکز استانها و شهرهای بزرگ می باشند .

دفتر مرکزی این باربری در شهر تهران و به شماره 88631470-021 و شماره نمایندگی رشت 09112957582 است . حمل بار و اثاثیه با نیسان بار در هر ساعتی از شبانه روز و هفت روز هفته را به ماموت بار بسپارید .

باربری پیک آموت

پیک آموت با سال ها تجربه در زمینه باربری و بکارگیری نیروهای مجرب و متعهد توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را در کارنامه باربری خود داشته باشد . 34 نمایندگی و شعبه فعال در سرتاسر کشور حاصل تلاش 25 ساله این باربری بزرگ می باشد .

شماره تلفن شعبه رشت پیک آموت 32133767-013 و شماره تلفن شعبه مرکزی (تهران) 88178943 – 021 است . اپراتورهای این مجموعه بصورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی ، ثبت سفارش باربری ، صدور بارنامه و بیمه نامه و پشتیبانی بار تا رسیدن به مقصد می باشند .

 

لیست باربری های مجاز رشت - حمل بار با دی بار

حمل بار و اثاثیه خود را به دستان توانای دی بار بسپارید

باربری دی بار آماده ارائه خدمات باربری در زمینه های گوناگون با انواع خودروهای باری سبک و سنگین در همه روزهای سال و 24 ساعت شبانه روز می باشد . کافیست با این باربری تماس بگیرید و باقی کارها را با خیال راحت به این مجموعه بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *