جستجو
Close this search box.

لیست باربری های صفادشت

لیست باربری های صفادشت

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

لیست باربری های صفادشت - باربری دی بار

لیست باربری های صفادشت موضوع مقاله ای است که پیش روی شماست . باربری دی بار شما را به مطالعه این مقاله دعوت می نماید .

صفادشت از شهرهای استان تهران می باشد که بخشی از شهرستان ملارد محسوب می شود . این شهر از ادغام چند روستا به نام های یوسف آباد قوام ، شهرآباد، عبادیه، گله کهریز و حصار طهماسب تشکیل گردیده است .

این شهر از غرب با محمدشهر و ماهدشت کرج ، از شرق با بخش مرکزی ملارد و از جنوب با زرندیه همجوار است . صفادشت دارای شهرکهای صنعتی زیادی است که این یعنی درخواست نیروی کار و مهاجرپذیری .

در سال های اخیر نیز به دلیل گرانی مسکن در شهر تهران شهرهای اطراف آن رشد و پیشرفت زیادی از نظر جمعیتی و تولیدی داشته اند .

در شهر صفادشت باربری با خودروهای گوناگون باری انجام می شود که عمده آن را وانت بارها و خاور تشکیل می دهد . در این مقاله قصد داریم شما را با باربری های صفادشت بیشتر آشنا کنیم پس تا پایان با دی بار همراه باشید .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری سال 1402 را مطالعه نمایید. 

 

لیست باربری های صفادشت - فاصله از صفادشت تا تهران

از صفادشت تا تهران چقدر راه است؟

برای طی کردن مسافت میان تهران تا صفادشت و بالعکس سه مسیر وجود دارد که هر سه آنها از حدود 60 کیلومتر تجاوز نمی کنند . این مسیرها به قرار زیر هستند :

  • مسیر اول 61 کیلومتر است که یک ساعت و 14 دقیقه زمان نیاز دارد .
  • مسیر دوم نیز 61 کیلومتر است و حدود یک ساعت و 18 دقیقه زمان برای طی شدن نیاز دارد .
  • مسیر سوم 58 کیلومتر است و یک ساعت و 21 دقیقه طول می کشد تا آن را با خودرو شخصی یا باری طی کنیم .

با توجه به مسیرهای فوق که چندان از تهران دور نیست شهر تهران می تواند بازار مصرف بسیاری از تولیدات شهر صفادشت و شهرکهای صنعتی آن باشد .

محصولات تولیدی این شهر با خودروهایی نظیر نیسان بار ، وانت بار ، خاور و … به شهر تهران و شهرهای اطراف ارسال می شوند .

مقاله پیشنهادی : نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل در تهران 1402 

لیست باربری های صفادشت

ما در این بخش به معرفی چند باربری معتبر که در صفادشت مشغول به فعالیت و ارائه خدمات باربری هستند می پردازیم . سابقه و تجربه هر یک از این باربری ها به چند دهه می رسد و رضایت مشتریان آنها در زمینه دریافت خدمات باربری در سطح مطلوبی می باشد .

از آنجا که صفادشت شهری در مرز بین استان تهران و استان البرز است و تا شعبه تهران و کرج به یک اندازه فاصله دارد از هر دو شعبه امکان خدمات رسانی به ساکنین محترم صفادشت وجود دارد .

در جدول زیر شماره تماس هر دو شعبه ذکر شده است و مشتریان محترم باربری دی می توانند با هر شماره ای که تمایل دارند تماس بگیرند .

نام باربری

تلفن شعبه کرج

تلفن شعبه مرکزی (تهران)

باربری دی بار

09192796992

021-52412

باربری پیک آموت

02634499753

021-88742437

باربری ماموت بار

0919-1934779

021-52901

باربری آموت بار

4499753-0263

021-88631470

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله کرایه خاور 1402 را از دست ندهید. 

 

لیست باربری های صفادشت - شعب دی بار

باربری دی بار با 28 شعبه در کشور

باربری دی بار به واسطه داشتن شعب در مراکز استانها و شهرهای بزرگ کشور پوشش سراسری خدمات باربری در کشور دارد و تعرفه های این باربری در مقایسه با دیگران بسیار پایین تر و در حد بارهای برگشتی می باشد .

همچنین ارائه خدمات پشتیبانی و پاسخگویی در این باربری بصورت شبانه روزی و همه ایام سال می باشد . برای ارسال هر نوع بار و اثاثیه از شهر خود به شهرهای دیگر کشور می توانید با دی بار تماس بگیرید .

نزدیکترین شعبه به شما ارائه خدمات باربری را برعهده خواهد گرفت و در کمتر از یک ساعت ماشین حمل بار در محل بارگیری حاضر خواهد بود . با باربری دی تماس بگیرید و مشتری همیشگی این باربری بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *