جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری سال 1402

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری سال 1402 - دی بار

باربری سال 1402 موضوع این مقاله می باشد . باربری دی بار شما را به مطالعه این مقاله دعوت می نماید .

به کلیه اقداماتی که برای جابجا کردن کالا و اجناس و حمل اثاثیه منزل از نقطه ای به نقطه دیگر انجام می شود باربری یا حمل و نقل می گویند .

باربری به روشهای جاده ای ، ریلی ، هوایی و دریایی انجام می شود که ما در این مقاله قصد داریم تنها به باربری جاده ای با ماشین های سنگین و سبک بپردازیم . تعرفه باربری در سالهای گوناگون از ابتدای سال معین می شود و تعرفه باربری سال 1402 نیز متعاقبا اعلام خواهد شد .

باربری دی بار بعنوان یک باربری با سابقه حمل و نقل انواع بار را با خودروهای سنگین نظیر تریلی ، کامیون ، کامیونت ، خاور مسقف و بدون سقف و همچنین خودروهای سبک همچون نیسان بار و وانت بار را در دستور کار خود دارد . با دی بار تا انتهای مقاله همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در مورد باربری کسب نمایید .

باربری سال 1402

همانطور که در بالا به آن اشاره شد در باربری دی بار حمل و نقل کلیه بارها اعم از تولیدات کارخانه ای ، صنعتی ، کشاورزی ، دامپروری ، اثاثیه منزل، اداری و … با توجه به حجم ، وزن و نوع بار توسط خودروهای باربری مناسب آن بار به اقصی نقاط کشور ارسال می شوند .

شما کافیست با دی بار تماس بگیرید و مشخصات بار خود و مقصد را اعلام کنید . اپراتورهای این باربری شما را در انتخاب خودروی باربری مناسب راهنمایی کرده و قیمت کرایه حمل را به شما اعلام خواهند نمود .

همچنین نسبت به صدور بارنامه و بیمه نامه جهت بارهای شما اقدام می کنند . در خصوص بیمه نامه باربری چه می دانید ؟

مقاله پیشنهادی : تعرفه و لیست قیمت باربری تهران به شهرستان 1402 

 

باربری سال 1402 - تعرفه باربری

بیمه نامه باربری چیست؟

یک باربری مطمئن و معتبر بایستی جهت حمل و جابجایی بارها و اثاثیه هایی که توسط مشتریان به آنها تحویل داده می شود نسبت به صدور بیمه نامه اقدام نمایند چرا که خطراتی پیش بینی نشده در جاده ها وجود دارند که شامل تصادف ، ریزش کوه ، آتش سوزی ، سرقت ، ضربه دیدن کالاها و … می باشند .

چنانچه بارها بیمه شده باشند هرگونه خسارتی به بار وارد شود توسط شرکت بیمه جبران خسارتها خواهد شد و مشتری متحمل ضرر اقتصادی نخواهد شد .

پیشنهاد می کنیم مقاله لیست باربری های مجاز تهران را مطالعه نمایید .

چرا برای حمل بار باید از بارنامه استفاده کرد ؟

بارنامه در واقع سندی در دست مشتری و صاحب بار تا زمان رسیدن بار به مقصد است . اگر به هر دلیلی بار دچار مشکلی شود بوسیله این سند می توان ثابت کرد که بار متعلق به شماست پس اگر قصد دارید باری را به شهری دیگر ارسال کنید حتما از شرکت باربری درخواست بارنامه نمایید .

در باربری دی بار صدور بارنامه بصورت آنلاین و هوشمند انجام می شود و دارای کد رهگیری می باشد . در این مجموعه حتی برای بارهای کوچک نظیر خرده بار و کنارباری نیز بارنامه صادر می شود .

انواع خودروهای حمل و نقل و باربری

  • وانت بار : شامل نیسان وانت ، پیکان وانت ، وانت پراید و مزدا
  • کامیونت ها : شامل انواع خاور مسقف و روباز ، کامیونت بنز ، ایسوزو و …
  • تریلرها : این خودروها برای حمل وسایل سنگین و با حجم زیاد استفاده می شوند

بیشتر بخوانید : بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در تهران 

 

باربری سال 1402 - انواع خودروی باربری

باربری دی بار

این باربری با داشتن 28 نمایندگی فعال در سرتاسر ایران و در مراکز استان ها و بیش از دو دهه سابقه در زمینه ارائه خدمات باربری همواره تلاش در جهت جلب رضایت مشتریان داشته و با پایین آوردن قیمت ها و افزایش پشتیبانی و پاسخگویی تلفنی به صورت 24 ساعته گامی دیگر در جهت افزایش مشتریان وفادار خود برداشته است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *