جستجو
Close this search box.

لیست باربری های مجاز اهواز 1402

لیست باربری های مجاز اهواز 1402

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

لیست-باربری-های-مجاز-اهواز-1402-دی-بار-

لیست باربری های مجاز اهواز 1402 در این مقاله ارائه شده است . باربری دی بار پیشرو در ارائه خدمات باربری بین شهری شما را به مطالعه این مقاله دعوت می نماید .

شهر اهواز از کلانشهرهای ایران و مرکز استان خوزستان است و پرجمعیت ترین و بزرگترین شهر جنوب غربی کشور محسوب می شود . این شهر به دلیل داشتن پل های فراوان بر روی رودخانه کارون به شهر پل ها معروف است .

شرکتهای بزرگ نفتی در این شهر فعالیت دارند و از نظر صنعتی و تولیدی نیز این شهر بسیار فعال و پویا می باشد . از فرآورده های کشاورزی مهم اهواز می توان به خرما ، گندم ، برنج ، جو ، نیشکر و محصولات گلخانه ای اشاره کرد که از این میان خرما و نیشکر آن به خارج از کشور نیز صادر می شود .

در این شهر باربری بسیار رونق دارد چرا که تولیدات صنعتی ، تولیدی و کشاورزی این شهر به شهرهای اطراف و حتی بنادر جنوبی کشور برای صادرات به کشورهای دیگر ارسال می شود .

باربری دی بار شعبه ای فعال در شهر اهواز دارد که به ارائه خدمات باربری به ساکنان این شهر و شهرهای اطراف مشغول است . در ادامه به معرفی چندین باربری مجاز که در اهواز فعالیت دارند خواهیم پرداخت .

پیشنهاد می کنیم مقاله وانت بار اهواز به شهرستان را مطالعه نمایید.

 

لیست باربری های مجاز اهواز - در سال 1402

لیست باربری های مجاز اهواز 1402

نام باربری

تلفن شعبه اهواز

تلفن شعبه مرکزی (تهران)

باربری دی بار

09163837331

021-52412

باربری پیک آموت

0916-544-45-37

021-88742437

باربری ماموت بار

0916-3837331

021-52901

باربری آموت بار

09165444537

021-88520204

 

لیست باربری های مجاز اهواز - عوامل موثر در کرایه باربری

نرخ هزینه باربری به چه عواملی بستگی دارد ؟

1- مسافت

مسافت بین مبداء و مقصد به کیلومتر یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده نرخ هزینه باربری می باشد .

2- نوع خودروی باربری

با توجه به حجم و وزن بار باید نسبت به انتخاب خودروی باری مناسب اقدام کرد . مسلما خودروهای کوچک تر نظیر نیسان بار و وانت بار در مقایسه با خودروهای بزرگ باری مانند خاور و کامیون کرایه حمل کمتری دارند .

3- وزن بار

هر چه وزن بار سنگین تر باشد هزینه باربری بیشتر است چرا که مصرف سوخت و استهلاک خودروی باری را بیشتر می کند .

4- نوع بار

برخی بارها از ارزش بالاتری نسبت به بارهای دیگر برخوردارند و یا بارگیری و تخلیه آنها زمان بیشتری از راننده می گیرد پس هزینه کرایه بیشتری دارند .

مقاله پیشنهادی : باربری شهرک صنعتی اهواز 

5- صدور بیمه نامه

در صورت درخواست مشتری شرکت باربری بایستی نسبت به صدور بیمه نامه برای بارها اقدام نماید تا اگر خسارتی در حین بارگیری، حمل و تخلیه برای بارها به بار وارد شد صاحب بار متحمل ضرر و زیان نگردد .

حق بیمه بسته به اینکه ارزش بار چقدر است تعیین می شود و کرایه بار با احتساب حق بیمه اندکی بیشتر می شود .

6- استخدام کارگر

اگر صاحب بار برای بسته بندی یا حمل بارها نیاز به کارگر داشته باشد و از باربری درخواست کارگر نماید دستمزد کارگر نیز به کرایه حمل افزوده می شود .

باربری دی بار

باربری دی نه تنها در اهواز بلکه در 28 شهر دیگر کشور نیز نمایندگی فعال داشته و شعبه مرکزی آن در شهر تهران می باشد . این باربری تجربه و سابقه 30 ساله در زمینه باربری داشته و سامانه باربری آن بیش از 50 هزار عضو از رانندگان خودروهای باری دارد .

جهت حمل بار و اثاثیه خود می توانید در هر کجای ایران که هستید با دفتر مرکزی و یا شماره های دیگر این باربری تماس گرفته و در کمتر از یک ساعت ماشین باربری درب منزل یا محل کار شما برای بارگیری آماده است .

اپراتورهای دی بار بصورت شبانه روزی و در کلیه روزهای هفته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش باربری شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *