جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری شهرک صنعتی اهواز

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی اهواز - دی بار

[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]باربری شهرک صنعتی اهواز - دی بار

شهر اهواز از کلانشهرهای ایران و مرکز استان خوزستان است که از نظر جمعیت هفتمین شهر و از نظر وسعت سومین شهر ایران است. اهواز بزرگترین و مهمترین مراکز صنعتی را داراست و شهرکهای صنعتی فراوانی هم در اطراف این شهر احداث شده است. باربری شهرک صنعتی اهواز از این شهر و شهرهای اطراف توسط ماشین های بزرگ و سنگین و همچنین سبک بار انجام میشود.

نمایندگی شرکت دی بار در شهر اهواز همواره پاسخگوی نیاز مشتریان در زمینه خدمات باربری در این شهرک صنعتی بوده است. در این مقاله به موضوع باربری از شهرک صنعتی اهواز به شهرهای دیگر و همچنین خدمات شرکت دی بار خواهیم پرداخت پس تا پایان با ما همراه باشید.

آشنایی بیشتر با شهر اهواز

استان خوزستان با لرستان از شمال، خلیج فارس از جنوب، کهگیلویه و بویراحمد از سمت شرق و کشور عراق از سمت غرب همجوار است. شهر اهواز مرکز استان خوزستان به دلیل دارا بودن تاسیسات و کارخانجات بزرگ صنعتی، شرکت ملی حفاری، شرکتهای مناطق نفت خیز جنوب و … از مهمترین مراکز صنعتی در ایران محسوب می شود و همین صنایع موجب رونق این شهر و پرجمعیت شدن آن گشته است.

اهواز شامل دو منطقه جلگه ای و کوهستانی است که آب و هوای نیمه بیابانی و گرم خصوصا در فصل تابستان دارد. این شهر تنها به تولیدات صنعتی معروف نیست بلکه این شهر جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری زیادی دارد که همه ساله توریست های زیادی را از داخل و خارج کشور به خود جذب می کند.

در این مقاله تمرکز ما روی شهرکهای صنعتی استان خوزستان و خصوصا شهر اهواز است که در ذیل به آن خواهیم پرداخت.

شهرکهای صنعتی استان خوزستان

  • شهرک صنعتی اهواز 1و2و3و4و 5
  • شهرک صنعتی آبادان 1و2
  • شهرک صنعتی اندیمشک 1و2
  • شهرک صنعتی آغاجاری
  • شهرک صنعتی ایذه
  • شهرک صنعتی باغملک
  • شهرک صنعتی بندر ماهشهر
  • شهرک صنعتی دزفول 1و2و3و4
  • شهرک صنعتی خرمشهر
  • شهرک صنعتی بهبهان
  • شهرک صنعتی رامهرمز
  • شهرک صنعتی شوشتر 1و2
  • ناحیه صنعتی هفتگل
  • ناحیه صنعتی هویزه
  • ناحیه صنعتی شاوور
  • و …

باربری شهرک صنعتی اهواز به شیراز

فاصله اهواز تا شیراز حدود 530 کیلومتر است که در طی حدود 7 ساعت قابل طی کردن است. از آنجا که شهر شیراز هم شهری توریستی و پرجمعیت است بازار مناسبی برای تولیدات شهرک های صنعتی اهواز می باشد.

با توجه به دوری پایتخت از اهواز شهرهای بزرگ نزدیک تر نظیر شیراز می تواند بازار بسیار خوبی برای تولیدات این شهرکها باشد. رانندگان شرکت دی بار کاملا حرفه ای بوده و سالهاست که با این شرکت همکاری می کنند.

واحدهای تولیدی و اصنافی که در شهرک های صنعتی اهواز به فعالیت مشغول هستند همه روزه بارهای زیادی را به شهرهای مختلف دور و نزدیک ارسال می کنند که بهره گرفتن از خدمات یک شرکت باربری که در عین مطمئن بودن منصف هم باشد بسیار حائز اهمیت است.

شرکت دی بار با بیش از دو دهه ارائه خدمات باربری در زمینه باربری سنگین، سبک بار، نیسان بار و وانت بار و … توانسته با بسیاری از این واحدها همکاری دیرینه داشته باشد.

مقاله پیشنهادی: باربری تهران به اهواز [/vc_column_text][vc_btn title=”درباره شرکت باربری دی” color=”danger” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fdeybar.com%2F%25d8%25af%25d8%25b1%25d8%25a8%25d8%25a7%25d8%25b1%25d9%2587-%25d9%2585%25d8%25a7%2F”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”14375″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no” woodmart_inline=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

بیمه کردن بار توسط باربری دی

بارهایی که در شرکت دی بار برایشان بارنامه صادر می شود همگی قابلیت بیمه شدن را دارند و در صورت صلاحدید صاحب بار کلیه بارها بیمه می شوند.

البته مبلغ ناچیزی هم بعنوان حق بیمه به مبلغ کرایه حمل اضافه می شود که در قبال راحتی خیالی که برای صاحب بار از بابت خسارات وارده به بار ایجاد می کند مبلغ اندکی است.

شرکت دی بار پیشرو در امر خدمات باربری

شرکت دی بار با بیش از 65000 راننده و عضو فعال در سامانه باربری خود و 28 نمایندگی در سرتاسر کشور و نزدیک به سه دهه خدمات باربری همواره در کلیه ساعات شبانه روز و هر روز هفته حتی روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات در زمینه باربری سنگین، سبک بار، وانت بار، نیسان بار، بار برگشتی، کنارباری و خرده بار به مشتریان محترم می باشد. فقط کافیست با اپراتورهای شرکت دی بار تماس بگیرید و خدمات باربری خود را در نهایت کیفیت دریافت نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای تماس کلیک کنید” color=”danger” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fdeybar.com%2F%25d8%25aa%25d9%2585%25d8%25a7%25d8%25b3-%25d8%25a8%25d8%25a7-%25d9%2585%25d8%25a7%2F”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *