جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

لیست باربری های مجاز تهران 52412-021

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

لیست باربری های مجاز تهران - دی بار

شاید برای شما هم بارها اتفاق افتاده باشد که جهت جابجایی بار یا اسباب کشی منزل نیاز به یک شرکت باربری داشته اید ولی در انتخاب یک باربری مطمئن و منصف دچار سردرگمی شده اید . پس پیدا کردن یک باربری حرفه ای و در عین حال مناسب از نظر قیمت بسیار مهم است .

لیست باربری های مجاز تهران موضوعی است که قرار است در این مقاله به آن بپردازیم . باربری دی بار شما را به مطالعه این مقاله دعوت می نماید .

بهترین باربری در تهران

نرخ کرایه حمل بار در تهران به عوامل گوناگونی بستگی دارد . شرکتهای باربری با توجه به تعرفه دولتی مجاز به تعیین قیمت باربری هستند . باربری دی بار یکی از بهترین باربری های تهران است که دارای 28 نمایندگی در سرتاسر ایران نیز می باشد .

کلیه نمایندگی های دی بار فعال بوده و کیفیت خدمات دهی آنها دقیقا مانند شعبه مرکزی در تهران است . تعرفه قیمتی دی بار از سایر باربری ها کمتر بوده و اغلب در حد بار برگشتی می باشد که این موجب رضایت خاطر مشتریان این مجموعه است .

مقاله پیشنهادی : نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل در تهران 1402

 

لیست باربری های مجاز تهران - بهترین باربری در تهران

انواع خودروهای باربری و حمل بار در تهران

– وانت و نیسان بار : در اصطلاحات باربری به وانت بار و نیسان بار ، سبک بار هم می گویند که وانت پیکان ظرفیتی در حدود 700 کیلوگرم ، نیسان بار تا 2200 کیلوگرم و وانت مزدا تا 1000 کیلوگرم را می تواند حمل نماید .

– خاور : شامل خاور 608 ، خاور 808 ، بادسان ، ایسوزو ، هیوندا و … است .

– کامیونت : کامیونت روباز که برای حمل بارهای تجاری ، صنعتی و میوه جات استفاده می شود و کامیونت مسقف که برای جابجایی اثاثیه منزل و اداری استفاده می گردد .

– کامیون : شامل بنز 911 ، بنز 6 چرخ ، کامیون 10 چرخ و …

– تریلی : 18 چرخ با ظرفیت 24 تن و …

ارائه خدمات باربری از تهران به کلیه شهرهای ایران

باربری دی بار با نمایندگی های متعدد در تهران و سایر شهرهای بزرگ و پرجمعیت آماده ارائه خدمات باربری به هموطنان گرامی می باشد . این باربری کلیه خودروهای باری را در اختیار دارد و مطابق با میزان بار و نیاز مشتری ، خودروی مناسب را ارسال می نماید .

بیشتر بخوانید : لیست قیمت باربری وانت بار تهران شهرستان 1402

لیست باربری های مجاز تهران

برای ارائه لیست باربری های مجاز تهران بایستی ابتدا در مورد نحوه ارائه خدمات باربری آنها بررسی های لازم صورت گیرد . یکی از مولفه های یک باربری خوب داشتن مجوزهای لازم در زمینه باربری می باشد .

مولفه دیگر در این خصوص تعرفه قیمت هاست که بایستی براساس تعرفه دولتی باشد . گزینه دیگری که از اهمیت زیادی نیز برخوردار است نحوه رفتار و حسن خلق اپراتورها ، کارشناسان ، رانندگان و کارگران باربری می باشد .

باربری دی بار یکی از باربری های معتبر است که همه این خصوصیات را در کنار هم دارد و به همین دلیل در لیست باربری های مجاز تهران قرار دارد .

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در تهران را مطالعه نمایید . 

 

لیست باربری های مجاز تهران - لیست بهترینها

باربری دی بار نامی مطمئن در عرصه باربری کشور

باربری دی با سه دهه سابقه درخشان در زمینه باربری آماده ارائه خدمات حمل و نقل انواع کالا، حمل اثاثیه منزل ، ترانزیت کالا ، حمل محصولات کشاورزی و دامپروری ، محصولات صنعتی و … می باشد.

اپراتورهای مجموعه دی بار بصورت 24 ساعته و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به مشتریان محترم و پشتیبانی تلفنی و آنلاین تا رسیدن بار به مقصد می باشند .

برای ارسال بار خود کافیست با این باربری تماس بگیرید و با یکی از بهترین باربری های تهران و کل کشور آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *