جستجو
Close this search box.

لیست باربری های مجاز تبریز 1402

لیست باربری های مجاز تبریز 1402

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

تعرفه-و-نرخ-باربری-بین-شهری-تبریز-1402-دی-بار-

لیست باربری های مجاز تبریز 1402 در این مقاله آمده است پس با باربری دی همراه باشید تا مطالب مفیدی در خصوص باربری های تبریز به دست آورید .

از آنجا که شهر تبریز از کلانشهرهای بزرگ و مهم کشور و همچنین شهری صنعتی و تولیدی می باشد باربری درون شهری و بین شهری در این شهر بسیار رونق دارد .

محصولات کشاورزی ، باغی ، لبنی ، صنایع دستی ، منسوجات ، تولیدات صنعتی و کارخانه ای و … توسط خودروهای باربری سبک و سنگین به شهرهای دیگر کشور ارسال می شوند .

باربری دی بار دارای 28 نمایندگی فعال در سطح کشور است که یکی از این شعب در شهر تبریز واقع شده است . ارائه خدمات باربری به شهر تبریز و شهرهای اطراف به عهده این شعبه از دی بار می باشد . در ادامه مقاله شاهد لیست باربری های مجاز تبریز خواهید بود .

مقاله پیشنهادی : وانت بار تبریز به شهرستان

 

لیست باربری های مجاز تبریز - انواع خدمات باربری

انواع خدمات باربری دی بار در شهر تبریز

  • حمل بار توسط خودروهای سنگین نظیر کامیون ، کامیونت ، تریلی ، خاور مسقف و خاور روباز
  • حمل بار بوسیله خودروهای سبک بار نظیر وانت نیسان ، وانت پیکان ، وانت آریسان و …
  • حمل اثاثیه منزل (بین شهری) توسط خاور مسقف ، خاور روباز و نیسان بار
  • اعزام کارگر جهت بسته بندی اصولی و استاندارد لوازم و وسایل منزل برای اسباب کشی
  • اعزام کارگر حمل بار
  • صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر
  • حمل خرده بار و کنارباری
  • پاسخگویی و ثبت سفارش باربری بصورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل
  • بار برگشتی و نیسان بار برگشتی

بیشتر بخوانید : باربری شهرک صنعتی تبریز 

لیست باربری های مجاز تبریز 1402

در لیست زیر نام چند باربری مجاز در تبریز را مشاهده می کنید که در ادامه به توضیح خدمات هر یک خواهیم پرداخت .

ردیف

نام باربری

نوع خودروهای باربری

1

باربری دی بار

همه انواع سبک و سنگین

2

باربری آموت بار

همه انواع سبک و سنگین

3

باربری پیک آموت

همه انواع سبک و سنگین

4

باربری ماموت بار

فقط وانت بار و نیسان بار

1- باربری دی بار

باربری دی بار نزدیک به سه دهه سابقه فعالیت در زمینه باربری دارد و شعبه مرکزی آن در شهر تهران واقع شده است . دی بار دارای 28 شعبه فعال در کل کشور می باشد و خدمات مربوط به حمل بار با خودروهای باری گوناگون نظیر خاور ، کامیون ، نیسان بار ، وانت بار و همچنین حمل اثاثیه منزل از شهری به شهر دیگر را انجام می دهد .

اعزام کارگر بسته بندی ، حمل خرده بار و کنارباری ، نیسان بار برگشتی ، صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر از دیگر خدمات دی بار است .  شماره تماس شعبه تبریز دی بار 09142406369 و شماره تماس شعبه مرکزی دی بار در تهران 52412-021 می باشد .

2- باربری آموت بار :

حمل و نقل آموت بار در زمینه حمل و نقل بار و کالا به صورت داخلی و بین المللی دارای سالها تجربه و 34 شعبه فعال در سرتاسر کشور می باشد .

این باربری ارائه کلیه خدمات باربری بین شهری را با بهترین کیفیت به عهده دارد . جهت سفارش حمل بار با شعبه آموت بار تهران با شماره 52901-021 و شعبه تبریز با شماره 04144236978 تماس بگیرید .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری تبریز را مطالعه نمایید .

3- باربری پیک آموت :

باربری پیک آموت با سالها سابقه درخشان در زمینه باربری و به کارگیری پرسنل مجرب و متعهد همواره رضایت و اعتماد مشتریان را مدنظر قرار داده و با بیش از 30 شعبه در سراسر ایران آماده ارائه هرگونه خدمات باربری جاده ای بین شهری به مشتریان محترم می باشد .

برای ثبت سفارش باربری به پیک آموت تبریز با شماره 2406369-0914 و شعبه مرکزی در تهران با شماره 88178943 – 021 تماس حاصل فرمایید .

4- باربری ماموت بار :

باربری ماموت بصورت اختصاصی در زمینه خودروهای باری سبک نظیر نیسان بار و وانت بار فعالیت می کند و کانال و گروه تلگرامی با بیش از 64000 عضو فعال دارد که همواره گوش به زنگ اعزام به محل و دریافت بار می باشند .

این باربری دارای 40 نمایندگی در مراکز استانها می باشد و دفتر مرکزی آن در شهر تهران به شماره 88631470-021 و شعبه تبریز با شماره 44236978-041 می باشد . حمل بار و اثاثیه خود را در هر ساعتی از شبانه روز و 7 روز هفته به ماموت بار بسپارید .

 

لیست باربری های مجاز تبریز - لیست باربری

باربری دی بار یعنی یک باربری امن و راحت

باربری دی بار نیازی به تبلیغات ندارد چرا که رضایت مشتریان این باربری ، موجب جلب مشتریان بیشتر آن می شود . اگر قصد دریافت هر گونه خدمات باربری بین شهری و جاده ای را دارید می توانید با دی بار تماس بگیرید و یک باربری راحت و امن را تجربه کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *