جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری شهرک صنعتی یزد

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی یزد - شرکت دی بار

باربری شهرک صنعتی یزد توسط نمایندگی شرکت دی بار در شهر یزد و شهرهای اطراف به اقصی نقاط ایران انجام می شود.

شهرک صنعتی یزد با فاصله 5 کیلومتری از شهر یزد در جنوبغربی این شهر قرار دارد و در مجاورت گمرک، فرودگاه، راه آهن، جاده ترانزیتی بندرعباس به تهران و همچنین منطقه ویژه اقتصادی واقع شده است.

مساحت شهرک صنعتی یزد جمعا 686 هکتار است که در 3 فاز یک،دو و سه احداث شده است. حدود 1000 واحد صنعتی از کوچک تا بزرگ در بخشهای مختلف صنعتی همچون غذایی، برق و الکترونیک، شیمیایی، نساجی، سلولزی، سرامیک، کانی غیر فلزی، آجر نسوز و … در حال فعالیت هستند.

در این شهرک امکانات و تاسیسات زیربنایی مناسب وجود دارد که شامل شبکه گاز، شبکه آب چاه، شبکه آب انتقالی، پست برق، شبکه فاضلاب، ایستگاه آتشنشانی ، مرکز خدمات معاینات ادواری، فضای سبز، تلفن و اینترنت، رستوران، باسکول، بانک و … می باشد.

با ما همراه باشید تا با خدمات باربری دی بار در شهرک صنعتی یزد بیشتر آشنا شوید.

تعریف شهرک صنعتی

شهرک صنعتی ( Industrial Estateیا Industrial Park) به محدوده ای گفته میشود که برای کاربری صنعتی ساخته شده و مانند شهر نیست که برای نیازهای مسکونی و تجاری ساخته شده باشد.

طراحی شهرک صنعتی دو مرحله کلی دارد که یکی طرح تفضیلی و دیگری طرح آماده سازی است. کارخانجات، مراکز توزیع، انبارها، ناحیه خدمات رفاهی نظیر درمانگاه، فروشگاه، آتش نشانی و … باید در طراحی لحاظ شوند.

افزایش تولیدات صنعتی و بازدهی صنایع از مزایای تاسیس این شهرکهاست. این شهرکهای صنعتی معمولا چندین کیلومتر دورتر از شهرها ساخته می شوند تا آلودگی های صوتی، محیط زیست و … کمتر متوجه شهرنشینان شود.

مقاله پیشنهادی: باربری یزد به شهرستان نیسان بار 

 

باربری شهرک صنعتی یزد - باربری یزد به بندرعباس

مزایا و معایب شهرک های صنعتی

مزایای این شهرکها شامل حفاظت از محیط زیست بدلیل دوری از شهرها، استفاده بهینه از فضا، افزایش بازدهی و تولیدات صنعتی، ایجاد تعادل در منطقه و … می باشد و از معایب آن این است که آلودگی های محیط زیستی این شهرکها ممکن است آبها و زمین های کشاورزی را دچار آلودگی نماید.

باربری شهرک صنعتی یزد به بندرعباس

مسافت شهر یزد تا بندرعباس 658 کیلومتر است که با خودروی شخصی چیزی در حدود 7 ساعت و 20 دقیقه زمان نیاز دارد تا بتوان فاصله بین دو شهر را طی کرد. تولیدات صنعتی این شهرک که در بالا به آن اشاره شد برای عرضه به بازار یا کارخانجات و کارگاهها توسط شرکت های باربری به مقصد شهرهای گوناگون حمل می شوند.

یکی از شهرهای مهم که مقصد این تولیدات است بندرعباس است که این شهر به دلیل موقعیت خاصی که دارد مرکز ترانزیت کالاهای بسیاری بصورت واردات و صادرات می باشد.

بسیاری از محصولاتی که در شهرک صنعتی یزد تولید می شود نیز برای صادرات به این شهر بندری ارسال می شود تا توسط کشتی های باربری به کشورهای دیگر ارسال شوند.

شرکت دی بار با در اختیار داشتن انواع خودروهای باربری اعم از سنگین و سبک سالهاست که با شهرک صنعتی یزد در زمینه خدمات باربری همکاری داشته و مشتریان وفاداری از این شهرک صنعتی دارد.

چنانچه در این شهرک صاحب کارخانه یا کارگاه هستید می توانید برای حمل و نقل و باربری محصولات، تولیدات و اقلام خود به کلیه شهرهای کشور از خدمات این شرکت بهره ببرید. کافیست با دی بار تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم مقاله لیست شهرک صنعتی های استان یزد را مطالعه نمایید.

حمل خرده بار و کنارباری از شهرک صنعتی یزد

برخی اقلام، تولیدات و یا کالاها هستند که باید از شهرک صنعتی یزد به نقاط دیگر استان یا استانها و شهرهای دیگر ارسال شوند. مثلا فرض کنید قطعه ای از یک دستگاه به سفارش مشتری آن ساخته شده و قرار است به شهر مقصد ارسال شود.

برای ارسال یک بسته کوچک نیاز نیست یک ماشین باربری کامل کرایه کرد و هزینه باربری زیادی را بابت آن پرداخت نمود. می توان از خدمات باربری خرده بار و کنارباری شرکت دی بار استفاده کرد و بسته یا جعبه یا کالای موردنظر را به مقصد رساند.

راننده خودروی باربری بسته شما را همراه با بسته های دیگر در ماشین باربری بارگیری کرده و به مقصد موردنظر می رساند. کرایه حمل این گونه باربری بسیار کمتر از حالت معمول آن است و مشتریان از این خدمت بسیار استقبال می کنند.

بیشتر بخوانید: تعرفه باربری یزد در سال 1401

 

باربری شهرک صنعتی یزد - حمل خرده بار و کنارباری

شرکت دی بار

شرکت دی بار نزدیک به سه دهه است که به ارائه خدمات باربری در سرتاسر ایران مشغول است و توانسته است 28 نمایندگی فعال در شهرهای گوناگون کشور تاسیس نماید.

کلیه خدمات باربری نظیر باربری با ماشین های سنگین تریلی، کامیون، کامیونت، خاور و … همچنین سبک بار نظیر نیسان بار و وانت بار، حمل اثاثیه منزل، اعزام کارگر بسته بندی، بیمه کردن بار، حمل خرده بار و کنارباری، بار و نیسان بار برگشتی و … تنها بخشی از خدمات باربری این شرکت می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش باربری خود با شماره های این شرکت تماس بگیرید و خدمات باربری خود را در اسرع وقت دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *