جستجو
Close this search box.

تعرفه باربری یزد در سال 1401

تعرفه باربری یزد در سال 1401

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

تعرفه باربری یزد

استان یزد به مرکزیت کلان شهر یزد یکی از استان های مرکزی کشور می باشد. این استان با توجه به مساحت و وسعتی که دارد هجدهمین کلانشهر کشور به شمار می رود. در این مقاله درباره حمل و تعرفه باربری یزد در سال 1401 صحبت خواهیم کرد.

شرکت باربری دی باربری و حمل بار از بخش های صنعتی استان یزد به دیگر شهرها مانند باربری یزد به تهران و … را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. شما می توانید برای درخواست خدمات باربری در استان یزد با نمایندگی دی بار با شماره 09133249924 تماس بگیرید.

تعرفه باربری یزد در سال 1401

مبدا به مقصد

نوع بار وزن بار نوع خودرو تعرفه باربری
یزد به تهران لوازم منزل تا 2 تن نیسان و خاور

یزد به کرج

مواد غذایی زیر 2 تن نیسان
یزد به تبریز لوازم پزشکی تا 2 تن نیسان و خاور

یزد به گرگان

محصولات زراعی تا 2 تن نیسان و خاور
یزد به کرمان مواد خوراکی 2 تن نیسان

یزد به مشهد

لوازم منزل تا 2 تن نیسان
یزد به همدان لوازم برقی 3 تن خاور

یزد به اصفهان

مواد خوراکی بالای 2 تن خاور
یزد به ارومیه محصولات بهداشتی 1 الی 2 تن نیسان

یزد به رشت

خوراک دام تا 2 تن نیسان و خاور
یزد به بندرعباس محصولات صادراتی 3 تن خاور

یزد به اهواز

مواد غذایی 2 تن نیسان و خاور
یزد به زنجان لوازم پلاستیکی تا 2 تن نیسان و خاور

عوامل دیگری که می تواند در قیمت و تعرفه باربری یزد تأثیرگذار باشد شامل موارد زیر است:

  • ارزش بار
  • بیمه بار
  • تعداد ماشین باربری
  • زمان بارگیری
  • زمان تخلیه بار
  • و …

می باشد. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری در استان یزد مانند باربری نمایشگاه بین المللی یزد، ترانزیت یزد و اطلاع از تعرفه باربری دقیق آن با ما تماس بگیرید.

قیمت حمل اثاثیه منزل از استان یزد

حمل اثاثیه منزل از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که درصد آسیب های احتمالی به بار زیاد است. پس در نظر داشته باشید که انجام این خدمات بدون استفاده از بسته بندی درست کار بسیار خطرناکی می باشد که اغلب توسط شرکت های اتوبار و حتی باربری تهران به یزد حمل خرده بار پذیرفته می شود.

با توجه به تجربه بالای دی بار در این زمینه به شما پیشنهاد میکنیم با آگاهی بیشتر و استفاده از مقالات صنعت حمل و نقل ما و مراجعه به بخش مراحل بسته بندی اثاثیه منزل از این روند در شرکت های معتبر مطلع شوید.

شما در این اسباب کشی تمام لوازم درجه یک و قابل استفاده خود را قرار است در یک مسافت مشخص و در طبقات کم یا زیاد حمل و نقل کنید پس بایستی مراقب باشید که بار شما دچار آسیب و خسارت نشود.

البته در بخش حمل خرده بار این حساسیت مقداری کمتر میشود چرا که حجم بار بسیار کم است و خطر آسیب آن نیز به همین مقدار پایین می آید ولی در حجم بالا و بارهای سنگین یزد به تهران حساسیت مقداری بالاتر است.

اگر بخواهیم مسافت مبدأ تا مقصد را نیز در نظر بگیریم به این حساسیت افزوده میشود. شما می توانید کاهش زمان بسته بندی و تجربه حمل بار بی دردسر و مطمئن را با باربری دی تجربه کنید.

بیشتر بدانید: تعرفه باربری اراک | استان مرکزی در سال 1401

نیسان بار یزد

شرکت باربری دی با راه اندازی 28 نمایندگی، موفق به ارائه خدمات به سراسر کشور به صورت شبانه روزی شده است. این شرکت دارای بیش از 26.000 راننده فعال در سراسر کشور می باشد.

شما می توانید برای ارسال بار تا 2 تن با باربری دی تماس بگیرید و پس از اعلام بار خود ماشین باربری مورد نظر را ظرف مدت 2 ساعت از ما دریافت نمائید.

دی بار در تلاش است تا با کمترین هزینه باربری بهترین خدمات باربری در زمینه حمل اثاثیه منزل، ارسال بارهای بین شهری، اعزام پرسنل برای انجام امور بسته بندی لوازم و … را به شما مردم عزیز کشور ارائه دهد. برای ارتباط با نمایندگی دی بار در شهر خود به صفحه تماس با ما سایت مراجعه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *