جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری شهرک صنعتی شورآباد

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شهرک صنعتی شورآباد دی بار

باربری شهرک صنعتی شورآباد زیر نظر شرکت دی بار و با استفاده از ناوگان سبک بار و همچنین ماشین های سنگین باربری انجام می شود.

اطراف تهران شهرک های صنعتی زیادی وجود دارد که یکی از آنها شهرک صنعتی شورآباد یا قاسم آباد است که در جنوب تهران واقع شده و از توابع کهریزک ری می باشد.

این منطقه بدلیل وجود تعداد زیادی انبار مواد شیمیایی و کارخانه بعنوان منطقه صنعتی تهران هم شناخته میشود. قطعا به دلیل وجود واحدهای صنفی، صنعتی، کارخانجات و کارگاههای گوناگون در این شهرک لزوم ارائه خدمات باربری در این منطقه بسیار به چشم می خورد.

شرکت دی بار با سابقه طولانی در زمینه باربری همواره با این واحدهای صنعتی همکاری داشته و تبدیل به یار ثابت باربری این منطقه شده است.

در این مقاله بیشتر با شهرک صنعتی شورآباد و خدمات شرکت دی بار آشنا خواهیم شد پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری شهرک صنعتی پایتخت تهران را مطالعه کنید.

باربری شهرک صنعتی شورآباد- شورآباد کجاست

 

شهرک صنعتی شورآباد کجاست؟

از آنجا که تهران پایتخت کشور و مسیر تجاری شمال به جنوب و شرق به غرب است نقل و انتقال و معاملات زیادی در این شهر انجام می شود و این لزوم وجود مناطق صنعتی زیاد در اطراف آن است.

شهرک صنعتی شورآباد با راههای مواصلاتی مثل اتوبان تهران قم و همچنین خاورشهر و فرودگاه امام همجوار و نزدیک است و به همین دلیل هزینه باربری و نقل و انتقال بین کارخانجات و کارگاهها بسیار کمتر می شود.

همچنین در این شهرکهای صنعتی سوله ها و انبارهای بزرگی برای انبار و نگهداری کالا وجود دارد که این امکان در درون شهر وجود ندارد. فاصله شورآباد تا تهران حدود 30 کیلومتر است و دسترسی به آن نیز بسیار آسان و اتوبانی است.

برای رسیدن به شهرک صنعتی شورآباد کافیست از اتوبان یادگار امام جنوب و بعد بزرگراه سعیدی را طی کنید ولی یک مسیر دیگر نیز وجود دارد که از طریق بزرگراه تندگویان و بعد جاده قدیم تهران قم می توان به شورآباد رسید.

بیشتر بخوانید: باربری شهرک صنعتی کرج 

باربری شهرک صنعتی شورآباد

به دلیل نزدیکی و قرابت بازار آهن شادآباد به شهرک صنعتی شورآباد و حجم زیاد معاملات آهن و فولاد در این منطقه انبارهای آهن که در شورآباد واقع شده می تواند وقت و هزینه زیادی برای صنعتگران صرفه جویی کند.

آهن آلات و فولاد در انبارهای شورآباد نگهداری می شوند و در وقت خرید و فروش و استفاده از این منطقه با ماشین های باربری سنگین نظیر تریلی و کامیون به محل موردنظر ارسال می شوند.

مقاله پیشنهادی: باربری شهرک صنعتی عباس آباد تهران 

باربری و حمل دستگاه های صنعتی

باربری دستگاههای صنعتی همیشه یک چالش بزرگ برای مدیران کارخانجات و صاحبان صنایع است. ماشین آلات سنگین نظیر دستگاه CNC ، کارواش اتوماتیک، دستگاه تراش و … بدلیل قیمت بالا و دقت آنها باید بصورت تخصصی حمل و نقل گردند تا آسیبی به آنها وارد نشود.

در باربری و حمل این دستگاهها باید استانداردها و اصول ایمنی بیش از هر وقت دیگری رعایت شود. بیمه کردن بار که دیگر از اوجب واجبات باربری دستگاههای صنعتی است زیرا در صورت بروز کوچکترین خطا امکان دارد خسارتی میلیاردی متوجه صاحب بار و باربری مربوطه گردد.

شرکت دی بار آمادگی دارد تا امور مربوط به بارگیری، حمل و تخلیه دستگاههای صنعتی را به نحو احسنت انجام دهد. کافیست با این مجموعه تماس بگیرید.

 

باربری شهرک صنعتی شورآباد - باربری شورآباد

شرکت دی بار ، حرفه ای در باربری

شرکت دی بار با سالها تجربه درخشان و مفید در زمینه باربری با خودروهای سنگین و سبک بار خصوصا نیسان بار و دارا بودن 28 نمایندگی در سرتاسر کشور همواره آماده ارائه خدمات باربری در سطوح حرفه ای نظیر حمل ماشین آلات صنعتی و سنگین و همین طور باربری عادی نظیر حمل اثاثیه منزل، محصولات کشاورزی و دامداری و … می باشد.

با اپراتورهای شرکت دی بار تماس بگیرید و سفارش باربری خود را ثبت نمایید تا حرفه ای بودن در باربری را به چشم خود ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *